nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja op zich wel zin om te beginnen, maar vind t wel spannend, ken daar niemand, en heb nu echt mn eigen klas voor t eerst... Maar aan de andere kant, de tijd gaat dan echt harder, want de 1e werkdag is 23 augustus, en de week daarna heb ik de echo:D

Ik belde mvm en die vrouw vroeg: ken ik jou niet ergens van? Ik zei dat ik t niet zou weten, eerste kindje, geen vriendin ofzo die t deed... Toen vroeg ze wanneer we een afsrpaak konden maken, en toen vertelde ik dat ik nog vakantie had en in t onderwijs zit. Toen wist ze waar ze me van kende. Ze is een moeder van de school waar ik op ga werken... Ze zag mn naam in de schoolgids... En ik wilde t zo lang mogelijk verborgen houden... :D O o o dat heb ik weer. Maar ze ging niets zeggen zei ze.

2. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh mijn god das echt balen maar die zal niks zeggen denk ik
    wat is de wereld toch klein hihi
    maar wanneer komt ze nu langs dan?

ja is zeker spannend om weer te beginnen als je er niemand kent maar dat zal niet lang duren haha al die juffen en meesters kunnen kletsen als de beste dus dat komt goed

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja dat is waar! ik voel me er snel thuis, de sfeer is er goed, maar toch spannend, en hoop maar dat ik niet te misselijk ben, krijg nml ook nog een stagiaire voor 2 hele dagen:D ook voor t eerst.

Morgen komt ze langs! spannend! moet dan ook nog een zwangerschapstestje doen.

maar, mn man begint te klagen dat ik er nu toch echt een keertje af moet want hij voelt zich alleen:D dus ik laat morgen weer wat achter, maar ga nu ff met hem tv kijken.

Slaap lekker en tot morgen! En werk ze allemaal, voor wie dat aangaat:D

4. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijne avond en succes morgen doe je mannetje maar de groetjes misschien kan ik het leed wat verzachten hihi

tot morgen

knuf

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hihi ik zal t doen, fijne avond slaap lekker!! xxx

6. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    jij ook xx

7. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Mijn vriend wil vanavond ook samen tv kijken ik ben nu even gauw in de reclame alles aan het bij lezen maar ga zo weer bij hem zitten dus lees morgen wel weer verder

weltrusten allemaal

8. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Verzorgende ig in de thuiszorg
    Vriezenveen
    ik heb net de laatste clienten geholpen en wacht nu tot de nachtdienst er is denk nog even bijlezen haha,
    ga daarna lekker naar huis en toch nog even klussen je weet maar nooit:p
    slaaplekker allemaal en misschien tot morgen

9. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    goede morgen dames

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    goeiemorgen dames!

Wat zijn de plannen vandaag?

11. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Goeiemorgen dames!

Wat zijn jullie plannen vandaag?
    Ik heb laatdienst, om 12u40 beginnen en om 21u gedaan.
    Ik moest morgen naar gynaecologe voor routine onderzoek (uitstrijkje enzo), maar kreeg net telefoon van de secretaresse dat de afspraak niet doorgaat. Balen zeg. Had nu net dagje vrij gekregen van mijn hoofdverpleegkundige.
    Oef, binnen een kleine 4 weken hebk verlof! Zal ons deugd doen!

Groetjes xxx

12. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames

mentos balen zeg dat de afspraak niet door gaat wanneer moet je nu dan?

dadelijk nog ff grind bijhalen voor de tuin verder niet echt veel plannen vandaag jullie?

13. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Dani, je tuin ziet er wrs al héél stuk mooier uit!!!

Kheb een nieuwe afspraak op 30 augustus bij een andere gynaecologe. Maar ik weet niet of ik zal gaan, ik ken haar niet...

Ben aan mijn eten bezig nu ;)

xxx

14. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja de tuin ziet er idd al een stuk beter uit gelukkig

ja ik zou toch gaan heb je wel duidelijkheid smakelijk eten wat ga je eigenlijk eten?

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @mentos: ik zou maar wel gewoon naar die afspraak gaan? Waarom niet?

Ik heb een keer een schimmelinfectie gehad van de antibiotica, toen vond ik t echt al moeilijk om met mn benen open en bloot wijd te gaan liggen. Dit vind ik echt apart... Hebben jullie dat ook? Of stel ik me aan?

@Dani: hoe wordt de tuin?? Kan je er geen foto van maken:D

16. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    monique ben het helemaal met je eens ik kan ook niet ergens zo met mijn benen wijd gaan liggen vind het echt verschrikkelijk maar helaas is het soms echt nodig

ik zal straks eens ff kijken of ik een foto kan plaatsen van de tuin als de rest van het grind erin ligt denk dat het vanavond wordt hihi wat ga je vandaag doen monique

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja ben wel benieuwd naar die foto, heb ik een beetje een idee:D

Ik schaam me altijd zo, maja het moet idd echt, ook als je gaat bevallen, maar ja, je moet je er maar op instellen denk ik!

heb net behang opgehaald voor de kinderkamer, ik weet t, t is heel erg vroeg, maar ja, iik heb nu vakantie, en als dit kindje t niet word mocht t misgaan, dan komt er wel een ander kindje ooit. Vanmiddag komt mvm.

18. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh super leuk ik geef je groot gelijk dat je behang hebt gehaald nu heb je nog alle tijd
    ik zit met een dilemma ben je er nog dan kan ik het ff uitleggen want heb advies nodig

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey ja ceker ik ben er nog, vertel! en anders doe je t in een pb maakt mij niet uit, vertel!

20. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik had vroeger een hele goede vriendin we zijn uiteindelijk met ruzie uitelkaar gegegaan, nu heeft ze me laatst op hyves toegevoegd en wilde afspreken ik heb toegezegd nu gaan we dinsdag lunchen en eten.
    ik weet alleen niet hoe ik daar naar toe moet gaan
    ik zou niet weten wat ik moet zeggen en wat als het uitvalt in een klote gesprek vind het echt eng ik heb haar denk ik al tien jaar niet gezien en ik ben echt niet iemand die kwaad blijft en heb het haar wel vergeven maar vind het zo eng misschien stel ik me wel aan maar hoe zou jij het doen

Deel Deze Pagina