vreemd die krampen wie weet komt het er dan inderdaad aan je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden ik weet er alles van dacht laatst echt dat ik zwanger was maar helaas
nee idd baaql ik ook wel van maar onze ha is altijd een beetje van het wachten. met mijn vriend laatst ook hij gaat er eigenlijk nooit naar toe komt hij daar omdat hij al een paar weken last van diaree had en heel veel buikpijn enzo krijgt hij een recept na 3 dagen hielp het nog niet en zou binnen een paar uur moeten werken. zei de ha ook laten we het nog maar even aakijken daarna werd hij toch maar door gestuurd naar het ziekenhuis maar hij kreeg geen voorang want dat vond de ha niet nodig ( hij woog op dat moment nog maar 55 kilo en is 1.76) in het ziekenhuis aangekomen ging het heel snel hij moest binnen en week een darmonderzoek laten doen bleek de ziekte van crohn te hebben kreeg meteen pretnison mee van het ziekenhuis en daar heeft hij dan 8 weken mee rond gelopen omdat de dokter het niet zo ernstig vond
nou idd en bij sommige mens denk ik af en toe ook wel van nou kun je wel ff aankijken toch maar hij gaat echt nooit naar de dokter de keren dat hij is gegaan was het iedere keer dat hij uiteindelijk door moest naar het ziekenhuis en geopereerd moest worden
Zo dan lekkere huisarts.. Je moet tegenwoordig echt zelf voor dokter spelen.. Mijn dokter zegt altijd wat denk je dat er aan de hand is, altijd zo grappig als ik dat zelf al weet dan hoef je toch niet naar de huisarts te gaan..
mijn huisarts zei dat ook altijd maar heb hem toen eens ff een antwoord terug gegeven en nu doet hij dat niet meer
haha mijn dokter zegt altijd: weet je alweer wat je hebt omdat je t gegoogled hebt? haha. Dames, ik moet veel bijlezen, maar dat doe ik morgen, ik ga mn bedje in en lekker met mn ventje tv kijken! Liefs!!
Dames, wat zijn jullie vlug in het posten! Goeiemorgen trouwens! Ik heb vandaag een dagje vrij. Kzit met natte haren voor de computer (net douchke genomen)! Ok es kijken, wat ik heb onthouden... Monique, fijn te horen dat je aangenaam bezoek had van mvm. Magk wel es vragen wat mvm is? Ik veronderstel moeders voor moeders of zoiets? In België bestaat dit denkek niet... sorry hoor Hoe voel je je anders? Niet te misselijk of te moe??? Dani, wow je tuin ziet er echt leuk uit!!! Doe zo verder meid! Tuurlijk dat de buurt superenthousiast is! Karinneke, minder leuk te horen dat je vriend (of man?) de ziekte van Crohn heeft... en zeker als je ziet hoe ze je als nummer behandelen! In 't vervolg naar je eigen gevoel luisteren en zelf naar de spoeddienst gaan zouk zeggen! Veel sterkte meid! Euhm mendy, jou wou ik ook nog iets zeggen, maar ben het even kwijt... wacht ff even kijken... Kus xxx
Ooow Mendy, juist ja... jammer te horen daje chronisch ziek bent... dikke knuffel meid!!!! + nog een dikke knuffel! Als je erover wilt babbelen privé, je weet me ook te vinden hé! Gwendatjeuh, hoe was het op de kermis gisteren??? En Dani, ai ai je hondje... sukkelt hij al lang met zijn/haar oogjes mss? Welk hondje heb je trouwens? Kan het niet goed zien op de foto... Teefje, reutje??? Greetz xxx
Hoi mentos lekker hoor een dagje vrij. ga je nog wat leuks doen vandaag? ik moet de hele dag werken en ga vanavond nog even naar de ikea maar heb dit weekend lekker vrij. is die foto van je hond? wat een schatje. mijn vriend en ik wide ook heel graag een hond maar hij is allergisch voor honden en katten en blijkbaar ook voor vogels hebben we laatst ondervonden helaas voor ons geen huisdieren
Hey Karinikke!!! Goeiemorgen! Ooowww is nie fijn daje moet werken! Leuk daje van 't weekend thuis bent! Ik trouwens ook!!! Ik ben nu bezig aan de was en straks nog even stofzuigen. Deze middag is mijn ventje ook thuis. Als het goed weer blijft, gaan we es naar 't zeetje! En even naar Sluis. Ja de foto is van mijn jongste hondje (ik heb er vier in totaal). Tis een pup van Mentos en Luna. Ik heb al twee nestjes gehad. Een nest van vijf pups en een nest van één pup. Nu gedaan met nestjes want Mentos is gekastreerd. Jammer dat jullie geen huisdieren kunnen houden. Allergieën zijn vuile beestjes hé , mijn vriend is eigenlijk ook allergisch (wel in mindere mate aan honden) maar hebben nu toch hondjes in huis en mijn vriend kan er héél goed tegen. Dikke kus xxx
hoi lijkt me echt moeilijk als je een nest hebt om later de diertjes weer weg te geven. maar gezellige boel hoor 4 honden. mijn vriend heeft een test bij de dokter laten doen voor allergie en die zei ja je kunt een hond nemen maar het kan zijn dat de allergie heel erg word en dan ben je net een beetje gehecht aan zo'n diertje en zou hij weer weg moeten dat risico wil ik niet nemen. Ik vind het helemaal niet erg om te werken ik heb vandaag 3 kinderen en die zijn zo lekker aan het spelen ik vind het wel gezellig.