nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoe is het vandaag nog een beetje misselijk?

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hoi dames!!

Wat is er weer veel gekletst zeg:
    @Dani: mooie tuin zeg!! Ziet er goed uit! En je hondje is niet zo groot he, ik dacht eerst dat t een kat was, hihi sorry!

@mentos: 4 honden, zeg he, dat is echt wel veel. Een echte dierenvriend:D mvm is moeders voor moeders ja. Ben gisteravond begonnen, wel vreemd idee hoor. haha.

@karin, ooh mijn vriendin heeft de ziekte van crohn, dat is wel oppassen met wat je allemaal eet... Mensen denken altijd maar dat je vaker naar de wc moet, nou dat is echt niet alles!

Nog iets dat ik vergeten ben?

3. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Ja Karinikke, ik kan me het volledig inbeelden dat je je meteen hecht aan zo'n diertje en dat je het nadien niet meer weg kunt geven...
    Inderdaad, een nestje pups is héél leuk... tot op het moment dat je ze moet afgeven... héél pijnlijk! Maar ik had geluk dat het (bijna) allemaal mensen zijn die ik goed ken. Véél collega's van mijn werk bv. Dusja ik zie die hondjes af en toe nog...

Dan ben je onthaalmoeder? Of hoe noemen ze dat in Nederland? :p Mijn excuses hoor, ik probeer me stilaan aan te passen haha!
    Leuk dat ze gezellig aan het spelen zijn!

Ben jij al lang gestopt met je pil? Mss heb je het reeds vernoemd in dit forum, maar lijkt me véél leeswerk om het op te zoeken :p

Goeiemorgen Monique!

xxx

4. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik vind het ook een heel raar idee dat ze de urine dan weer in pillen verwerken ik denk dat als ik ooit vruchtbaarheidspillen moet slikken dat dat het eerste is waar ik aan denk maja. Ik vind het wel heel goed denk wel dat heel veel vrouwen er baat bij hebben

5. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Monique, spannend allemaal hé... leuk dat je al die nieuwe ervaringen met ons komt delen! :)
    Hoe staat het trouwens met de babykamer? xxx

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik kan t niet bijwerken joh haha.

Ja, t is echt een gek idee, maar het is wel heel goed. Ik doe het tot 22 oktober, dan is t week 17 en hebben ze t niet meer nodig. De zwangerschapstest was super positief, de teststreep was dikker en roder dan de controle streep, daar was ik ook wel een beetje bang voor.

Begin nu elke ochtend met thee en een rijstwijfel tegen de misselijkheid.

Lijkt me zo lief als je beestjes hebt die net geboren zijn. maar ik denk dat ik bij elk afscheid moet huilen dan.

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @mentos: ja ik ben ook op een ander topic gegaan met mensen die allemaal net zwanger zijn en allemaal in 2011 moeder worden, maar dat is zo moelijk om tussen te komen. Vind het hier zo gezellig en hoop gewoon dat jullie mij allemaal snel achterna komen:D

8. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    oh dan heb je idd geluk met de hondjes das wel fijn. Ja hier heet het gastouder of oppasmoeder. Ik ben 5 Juni gesopt met de pil toen ben ik 10 juni nog ongesteld geworden (kunstmatig dus van de pil) en sinsdien ben ik aan het wachten dus al ruim 2 maanden

9. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ja monique hoop ik ook maken we gewoon een nieuw topic onder het punt zwangere vrouwen

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    haha ja, idd. Ik was op 3 juni met de pil gestopt, en op 4 juni gingen we trouwen:D ik werd 7 juni kunstmatig ongesteld en toen 2 juli weer maar toen echt. Dat had ik ook echt niet verwacht! Gek he dat elk lichaam zo anders is. En waar dat dan door komt??

Er is al gewit en geschilderd in de babykamer, we hebben de meubeltjes besteld, ja echt, want die gingen uit de handel, dus we moesten of nu of niet. En het behang is gister gekomen.

11. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Karinikke, ff wachten, je ongesteldheid zal wel komen. Bij sommigen duurt het wat langer dan bij anderen. Ik duim voor je mee dat je nt lang meer hoeft te wachten.;)

Monique, je bent echt een bezig bijtje hé. Ma je hebt gelijk nu je in verlof bent...
    Tjah, dat ander forum zal niet zo interessant zijn hé... blijf maar lekker met ons kletsen! En zoals Karinikke ook zegt, dan starten we samen wel een nieuw topic onder zwangerschap :p 'The gang' :D

12. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ja bij jou ging het echt wel heel snel. ik stopte met de pil op precies de juiste datum dat ik net voor mijn vakantie ongesteld zou worden helemaal niet aan gedacht dat het wel is kon zijn dat het langer dan 4 weken zou duren beetje naief natuurlijk

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, je weet t nooit met je lichaam, wij hadden echt niet verwacht dat t zo snel kon. En ik snapte niet waarom ik die tweede keer maar niet ongesteld werd. Zou dinsdag ongi moeten worden en heb woensdagavond pas een test gedaan, ik dacht dat t ontpillen was haha. Zo kan t dus ook.

Naja, als jullie t niet erg vinden dan blijf ik gezellig hier. Maar kan me voorstellen als jullie zeggen dat ik hier niet meer hoor. :D

14. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Ja, ik had ook niet gedacht dat de kans bestond datk op mijn maandstonden zou moeten wachten. Maja kijk, precies 28 dagen later wask al ongesteld. Was wel blij natuurlijk. Ik nam wel een lichte pil... Gestodelle (of meliane), maar weet niet of de zwaarte van de pil er iets mee te maken heeft...:(

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    zou wel kunnen dat de zwaardere pillen meer effect hebben, ik weet t niet. Ik had mycrogynon.

16. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Nee nee Monique, blijf gezellig hier!!! 't Zou erg zijn hé daje nu weg zou moeten!!! Is normaal hé dat we zwanger worden... laten we maar gewoon forumvriendinnekes blijven... :p

17. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Had je voor de pil regelmatige ongi?

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    regelmatig, k weet t niet. Ik werd op mn 16e ongi voor t eerst, en rond die tijd ging ik ook aan de pil. Ik weet t echt niet. Daarom vind ik t ook zo gek.

En daarom ben ik ook zo bang dat t misgaat. Dat dit al zo snel was dat dit nu wel mis moet gaan ofzo. Heel gek.

19. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ja monique je moet zeker hier blijven kan jij ons vertellen wat ons te wachten staat:p.

ik was voor de pil redelijk regelmatig het kon wel eens een dagje schelen maar dat was het wel en ik had ook mycroginon 30 maar mijn lichaam was zoiezo wel laat want ik was pas 15 toen ik ongesteld werd (bijna 16) en ik ben redelijk snel aan de pil gegaan omdat ik een vriendje had (wou mijn moeder) dus mijn lichaam heeft het maar heel kort zelf moeten regelen misschien dat het daar mee te maken heeft. maar ik ga even met de kids wandelen spreek jullie vanmiddag wel weer

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, maar dat had ik dus ook, ws 16 toen ik ongi werd en aan de pil ging, wist niet wat ik moest verwachten.

iK vind het ook erg gezellig om hier te blijven!!:D
    Ik ga even boven aan de slag met poetsen (kuisen toch:D)

Ik laat t aanstaan, dan kijk ik af en toe even...

XX

Deel Deze Pagina