Hallo dames, Ik ben ook nog een junior member en vroeg me af of ik hier ook wat mag meekletsen??? Liefs xxx
hey mentos natuurlijk mag je hier mee komen kletsen je bent van harte welkom zijn jullie gestopt met de pil zo ja wanneer is je nod en hoe lang zijn jullie bezig sorry voor de vele vragen
ik wou ook liever dat ons kindje 1 dag naar het kdv zou gaan is wel goed voor een kind maar omdat hij er zo fel op tegen is doen we het niet
Hallo!!! Leuk hier een forum gevonden te hebben waar enkel nieuwere dames kletsen Ik ben 8 mei gestopt met mijn pil. Eerst wat ontpilt. Nu eigenlijk onze eerste ronde! Volgende week kan ik testen. Maar denk dat ik er al zondag een testje tegenaan zal gooien Ik voel vanalles, maja mss maakt mijn lichaam me enkel maar wat wijs. Al had ik die klachten de vorige maanden totaal niet. Ben jij reeds gestopt? Zoja, had je ook klachten??? Kus xxx
28 maart heb ik de laatste pil gepakt, en ja ik had inderdaad klachten veel van de klachten lijken op de klachten van een zwangerschap dus je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden tot nu toe kan ik me nog goed beheersen met testen maar als je er een testje tegenaan gooid weet je wel waar je aan toe bent mag ik vragen hoe oud je bent
ik ben net 26 soms wordt ik er ook gek van dat mijn lichaam me zo voor de gek kan houden heb je trouwens ook dat je nadat je gestopt bent met de pil je je eisprong voelt en hoe zit dit met de andere dames
Ik heb ze inderdaad gevoeld. Allez ja, de hele dag door had ik 't gevoel dat ik ongi ging worden. Nadien pijn in de buik, moe, vermoeide benen alsk de trap opga, pijn in onderrug,... Ik vind het allemaal héél spannend!!! Heb je soms ook al de drang om babyspulletjes te kopen??? xxx
nee ik heb nog geen drang om spulletjes te kopen, maar dat is meer het idee van stel dat het nu niet lukt zit ik met die spulletjes misschien een rare gedachte maar sinds dat ik heb mee gemaakt dat het bij een vriendin van me niet lukt ben ik daar toch wel over na gaan denken heb jij dat wel?
Ik heb wel een zwangerschapsbelletje gekocht... die hangt nu te pronken in mijn kast Voor de rest ga ik wel al rondneuzen in de babyspullekes, maar wil ook nog niks kopen aangezien het inderdaad ook kan zijn dat het niet lukt.
oh zon belletje die zijn zo leuk die wil ik inderdaad ook hebben als ik zwanger ben verder weet ik wel waar ik spulletjes van wil van woezel en pip die vind ik zo leuk
Hoi mentos welkom! Zo hee, ik ben even weg en ik heb veel gemist!!! Leuk mentos! Ik ben ook 25! Gezellig weer een nieuwe dame erbij! Wij hebben een kinderwagen gekocht via marktplaats zagen we zooon mooie voor heel weinig geld, mn man zei die moet ik hebben hihi!
oh super gaaf leuk dat die zo enthousiast is. ja die dingen zijn echt duur en als hij er nog goed uitziet waarom niet hoe was het zwemmen?
Heerlijk gezwommen, erg leuk. We hoeven ook niet per se een bugaboo. Het is een Adventure maar grijs met groen, en ik wilde heel graag groen! En zoon belletje wil ik ook! Je wordt wel hebberig hoor haha. Weet je wat ook leuk is! die buikbanden, moet je eens kijken op buikbanden.com, vind ik helemaal geweldig! Maar ben nog steeds niet ongi geworden:S
ik zal meteen eens ff gaan kijken ja hebberig wordt je zeker ik blader ook de folders door met kinderwagens echt super leuk om te kijken voor mij hoeft het ook zeker niet duur te zijn wel toevallig dat je groen wil dat vind ik ook mooi we hebben nog niks gekocht maar kijken mag altijd he
je had helemaal gelijk die buikbanden zijn echt super als je dat zo ziet wil je die het liefste bestellen haha
hihi ja erg he! Geweldig vind ik die! Maar ja, we moeten nog ff wachten... Ik ga vandaag een daggie op stap, dus zal er niet meer zijn vandaag. Groen is ook gewoon heel erg mooi. wil je dat ook in de babykamer?
Eventjes door jullie nieuwe groepje heen gebladerd: Leuk om het start moment weer te lezen! Wil jullie even heel veel succes wensen met zwanger worden, en ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar mogen hebben op momenten dat het allemaal even lastig is (en geloof me: die momenten komen er ) Fijn dat jullie elkaar gevonden hebben! Veel succes meiden! xx
Dank je wel dolfijn1982! Ja, allemaal net begonnen, en allemaal heel spannend. Voor jou is t alweer iets verder Geniet van je zwangerschap en daarna natuurlijk! Succes!