nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Nee Monique, het zal niet mis gaan! Waarom zou het?! Je bent gewoon SUPERvruchtbaar:D
    Mijn beste vriendin is ook zwanger (bijna 5 maand) en werd zwanger terwijl ze de pil nam! Je hebt nu eenmaal vrouwen die vlug (héél vlug) zwanger worden...

Karinikke, veel wandelgenot!

2. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Monique, veel poets:Dgenot hahahaha
    Ik heb net boven gepoetst, nu even beneden poetsen :D:D:D:D:D
    Ik laat het ook aanstaan hoor... even piepen tussendoor...

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    nou dames, de strijk is in ieder geval gedaan, maar om jullie een idee te geven:

ik sta zwetend boven de strijk want mn lichaamstemp is echt gestegen, ik zweet me gek. En ook sta ik te kokhalzen van de misselijkheid, verder gaat t prima:p

4. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Ochere Monique! Dus ik moet je nie vragen om mijn strijk te komen halen ;):D... rust maar even uit!

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Haha, nee doe maar niet, maar ik ga rustig door anders kom ik helemaal niet meer van de bank af. Maar ik ga vanmiddag ff gezellig met mn moeder winkelen. ff gedachten verzetten.

En jullie behalve poetsen?

6. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Alst weerke goe blijft, naar de zee... even gaan uitwaaien. mss ook wat gaan rondkuieren in Sluis... altijd gezellig vindek.
    Shop ze deze middag! :)

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ooh lekker de zee, daar ben ik echt gek op. Woon je daar redelijk dichtbij? Ik dus niet, ik woon bij Amsterdam in de buurt.

8. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Nee toch een 40tal minuten rijden hoor... maja heb het er voor over! Ik hou van de zee en tis ook zo gezond!
    Misschien tot vanavond!!!
    't Amuzeleute!!! xxxx

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Veel plezier en tot vanavond!

't amuzeleute??????

10. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames

wow er is veel gekletst hier ik moest even bij kletsen

tja mijn hondje sukkelt al wat langer met haar oogje had eerst druppeld nu zalf gekregen begint sl goed te werken
    we hebben een shelty das inderdaad een klein hondje mensen zien haar wel vaker aan als kat haha was een keer aan het wandelen kwam ik mensen tegen die zeiden van veraf dacht ik dat je een kat aan het uitlaten was ze loopt zo statig of hoe je dat schrijft ;)

monique blijf maar gewoon bij ons kletsen hoor kunnen we al vast kennis maken met jou ervaringen weten we wat ons te wachten staat

waarschijnlijk ben ik vanalles vergeten sorry daarvoor moest ook zoveel lezen moeilijk te onthouden wie wat zei of vroeg ;)

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey dani! geeft niets, leuk dat je even wat van je laat horen!

aah wel zielig voor je hondje. hoe heet je hondje eigenlijk?
    En tot hoe laat moet je werken?

12. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn hondje heet sasha

moet vanavond werken van 17.00 tot 20.00 dus ben er rond 9 uur hoop dat jij en de rest van de meiden er dan ook nog zijn

heb net de pendel van francescak gekregen zie mijn handtekening hoop dat ik de rest ook krijg heel leuk hihi
    wat zijn je plannen voor vandaag

13. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Ik ben er weer. De kinderen zijn helemaal moe we hebben een heel stuk gewandelt dus nu mogen ze even voor de tv bijkomen. lukt het allemaal met de schoonmaak monique.
    hoi dani26 ik zie dat jij er ook weer bent. Ook een vrij dagje vandaag of heb je al gewerkt??

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    oee spannend, hoop t:D zou gaaf zijn!

Ik ga zo ff met mn moeder in t dorp hier winkelen, we hebben hier leuke winkels.

Ik ben er vnvnd wel hoor, maar weet niet hoe lang. Hoor nu wel veel klachten dat ik er te veel achter zit haha.

15. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha dat kan ik me voorstellen dat je man dat zegt maar ja verslaving he hihi ;)

veel winkel plezier in ieder geval

karinneke ik moet vanavond werken dus ben er nog wel ff

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    karin: jij hebt al heel wat ervaring met kleine kinderen:D dat is handig, ik weet eigenlijk pas veel vanaf dat de kids naar school gaan, met 4 jaar dus... :D

17. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik ga vanavond naar de ikea wil een nieuwe speelgoed kast hebben de gene die ik heb zit al helemaal vol. maar ik kom daarna nog wel even zoiezo om alles even bij te lezen.

18. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ja das opzich wel handig maar met je eigen kinderen is het denk ik wel heel anders als ik nu een kind in bed licht en gaat huilen kan ik daar wel tegen (veel kinderen huilen zich zelf in slaap) hoop dat ik dat soort dingen ook bij mijn eigen kind kan
    en ik ken de kinderen ook pas vanaf 3 maanden dus van daarvoor weet ik ook helemaal niks

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    naja, je hebt toch een voorsprong:D maar goed, iedereen leert t wel haha hopelijk:D

20. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ladys hebben jullie gezien dat we regelmatig gasten hebben hier gezellig hoop dat ze ook mee komen kletsen

Deel Deze Pagina