ja er zijn vaak andere mensen! maar die kletsen jammer genoeg niet mee. Zonde hoor, maar ik ken t wel, lekker ff alles lezen haha, dit is ondetussen bijna msnnen geworden hahahaha
ja idd nu zijn er ook weer 2 gasten maar ik heb ook eerst bijna alles gelezen voordat ik mee begon te kletsen
nee, ik vind t ook zo moeilijk om voor iedereen verborgen te houden. denk ook niet dat ik nog kan wachten als de echo goed is... Dan is t bijna 9 weken
nou je kunt er nu gelukkig al wel met je ouders over praten en als de eerste echo goed is is het ook niet meer zo heel lang
karinneke daar heb je gelijk in maar wij zijn gewoon leuk haha monique ik zou ook niet kunnen wachten het liefste wil je het van de daken schreeuwen vind het al knap dat je nog niks hebt gezegd
ik hoop ook zo dat jullie snel zwanger zijn!! Geweldig lijkt me dat! en dat we dan over een jaar ergens afspreken met die kleintjes Sorry, haha hormonen he
ja dat lijkt me inderdaad ook super leuk zien we elkaar eens in het echt haha met de kinders natuurlijk dat wordt een geklets
Hallo dames, Ik ben er ook weer even.. Poe wat hebben jullie een hoop gekletst. Ga me best doen om even te reageren maar weet nu al dat ik de helft vergeet. @ Mentos; lekker een dagje vrij en even naar strand hoop dat je beter weer hebt als hier, hier komt het zo met bakken uit de hemel. Ik woon zeg maar bijna op strand, maar sinds ik een woonboot heb kom ik er eigenlijk nooit meer, dan ga ik veel liever varen... @ Monique; misselijk van het strijken, kan het me voorstellen haha ik word al misselijk van strijken en dan ben ik nog niet eens zwanger, ik heb er zo'n hekel aan.. @Karin; is lekker wezen wandelen met de kids. En heeft al de nodige ervaring met kids. Ik echt 0,0 ben ook bang dat ik vooral in het begin ere zo ontzettend veel moeite mee heb. Tot anderhalf jaar terug zei ik altijd ik moet geen kinderen. Er is in ene een knop omgegaan zo stom, maar wel heel leuk. @Dani; Moet vanavond werken. Werkze... Ik heb vannacht erg slecht geslapen, er was vechten bij ons op de brug, lang leven de jongeren.. Sliep pas om half 2.. Vanmorgen was ik alweer heel vroeg wakker omdat ze een boom die eigenlijk vlak voor ons staat voor de meer als de helft gesnoeid hebben.. En ik was nog zo moe, dus ben ik van half 10 tot net even lekker me bed ingedoken..
wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt helemaal omdat je je al niet zo goed voelde groot gelijk dat je nog even je bed ingedoken bent. ik heb wel wat ervaring maar ik wil best wat tips geven als dat nog nodig is tegen die tijd. maar ik denk dat je dan al wel genoeg boeken hebt gelezen en het helemaal niet meer nodig is
ik heb diego voor de kinderen aan staan zo leuk ze zijn helemaal aan het meescheeuwen en doen echt grappig om te zien