Het is hier feestweek in het dorp naast mij, als die tent dan dicht gaat komt er altijd een hoop gespuis bij me langs fietsen.. Ja, nu ik net nog even geslapen heb wel... De pijn in me rug is opgekomen als poepen maar is nu ook weer weg, dus ben daar al super blij om. Ga straks hier even stofzuigen en dweilen dus ben benieuwd wat die dan doet.. Verder doe ik rustig aan, moet het hele weekend vroege diensten werken.. Maar ja nog 5 diensten dan heb ik vakantie..8)
ja koopavond verschilt overal bij ons is het maar tot 20.00 dus dat is lekker mendy ben blij dat je je al wat beter voelt jippie nu wordt het aftellen tot je vakantie super hoe lang heb je eigenlijk vakantie?
hey monique heb je al het gevoel dat je weet of het een meisje of jongetje word. wat zal je het liefst willen behalve dat het gewoon helemaal gezond is en wil je het bij de 20 weken echo horen????
Ik ben lekker drie weken vrij, Heerlijk.. Mijn vriendje z'n vakantie begint vandaag, die heeft de hele bouwvak doorgewerkt en die heeft lekker 4 weken vrij... Daar ben ik ook wel benieuwd naar Monique of je het wilt weten... Ik denk aan de ene kant dat ik me nieuwsgierigheid niet kan bedenken en het erg graag wil weten..
ik wil het eigenlijk niet weten maar mijn vriend wel dus dat word nog wel een discussie tegen die tijd maar ik denk wel dat ik die ga winnen ik ben immers zwanger
haha ik wil het niet weten maar denk dat mijn vriend het tegen de tijd wel zou willen weten we hebben het hier nod niet over gehad eigenlijk
Pendelen hier kun je kijken wie er pendelt en die persoon kun je dan een prive bericht sturen met je voornaam en meisjes naam + geboortedatum en wat je graag wil weten bijv wanneer je zwanger bent en wat het word duurd vaak wel even voordat je wat terug krijgt omdat de dames het behoorlijk druk hebben en het pendelen in hun vrije tijd doen in dat topic staat ook precies uitgelegd hoe het pendelen in zn werk gaat
het is echt leuk om te laten doen mijn vriend zat helemaal te stralen toen ik vertelde over de pendel haha hopelijk krijg ik ook reactie van de andere meiden die ik een pb voor pendelen heb gestuurd
Hallo Allemaal, Wij gaan na onze vakantie stoppen met de pil. Dus ben me aan het verdiepen in het zwanger worden. Tips zijn dus altijd welkom! Leuk om zo de verhalen te lezen. monique; Ik ben ook 4 juni getrouwd, toevallig! Wat was het weer goed he! Succes allemaal, gr. esli
mijn vriend die is helemaal niet van dat soort dingen die geloofd dat soort dingen niet. maar ik wel en ben heel benieuwd heb net gelijk iemand een berichtje gestuurd. ik ga er nog wat versturen en dan kijken of ze een beetje overheen komen
hoi esli wat leuk dat je hier een berichtje achterlaat je mag altijd mee komen kletsen hier spannend hoor dat jullie gaan stoppen super leuk heel veel succes en dat je maar snel een positieve test mag hebben
ja dat was ook mijn idee om het te vergelijken ik heb gelezen dat veel pendels zijn uitgekomen laten we het hopen zou super gaaf zijn
Ik hoop dat je pendel gelijk krijgt dani, dat is al vrij snel.. Ik kijk er ook een beetje sceptisch tegen aan.. Zo ik ben aan de kuis, zoals mentos het altijd zegt.. Tussendoor even internetten, ben nu halverwege.. Lekker een anouk dvd op en gaan met die banaan...
haha mendy ik zet ook altijd kei hard de muziek aan als ik aan de poets en heel hard meezingen ja ik vind die uitspraken van mentos zo leuk voor we het weten nemen we dingen van haar over kunnen we ons aan haar aanpassen haha ook ik ben een beetje sceptisch over pendelen hou me er niet aan vast maar toch wel leuk om een beetje een idee te krijgen van wanneer het zou kunnen