ja dat is de 23e maar ik moet deze week alles inrichten in de klas en alle administratie doen en heb cursussen envergdering. En morgen ga ik de klas laten zien aan mn man en mn ouders.
veel plezier morgen kun je vast ff wennen zonder mensen erbij hihi ik ga denk ik ook maar ff afsluiten
goeiemorgen dames! hoe is t hier? Ik ga zo koffie drinken bij familie, dat is elke zaterdagochtend zo. even gezellig een uurtje bij elkaar kletsen en dan ga ik naar mn nieuwe school om die te laten zien. Hoop dat t goed gaat met t alarm spannend... Wat gaan jullie allemaal doen? Tot vanmiddag!
Goeiemorgen!!! Gezellig Monique, zo samen koffie gaan drinken! geniet ervan! Begint de school bij jullie niet op 1 september? Ik ben nu aan m'n was bezig, dan nog wat stofzuigen en mijn ventje wakker maken Vanmiddag gaan we naar Blankenberge aan de zee (terug haha). Ik, mijn vriend, schoonzus, schoonbroer en mijn schoonmmama gaan naar zo'n winkeltje waar ze steentjes verkopen om rond je hals te dragen. Die verkoopster kiest dat een steentje uit wat bij je past en dat zou geluk brengen. Blijkbaar vertelt ze ook welk karakter je hebt enzo... Beetje bijgeloof, maar ja kan mss helpen Niet te misselijk vandaag Monique?
ooh dat klinkt ook heel gezellig wat jullie gaan doen! En dat steentje, joh misschien hebben ze t wel helemaal goed, is toch altijd wel leuk om te zien wat ze zeggen Heb net een broodje op, dat ging wel.
goeiemiddag allemaal leuk zo'n steentje ben benieuwd wat je krijgt. ik heb me daar ooit heel lang geleden ook in verdiept maar weet er echt niks meer van. veel plezier iniedergeval. en monique suc6 op school
hoi allemaal, ik ben er ook weer eens druk geweest met werken en gisteren vriendin geholpen met oververhuizen laat thuis en vanmorgen weer werken nu heerlijk 2 dagen vrij. kermis van de week was gezellie, weer even bijgepraat haha. ik heb heel wat bij te lezen zie ik wel ben een end op weg maar nog niet alles gelezen. heel stom maar zit beetje in spanning haha kan niet meer wachten om te testen maar helaas werkt het dnek ik nog niet als ik nu ga testen? gr gwenda
nee als je nog 10 dagen moet voordat je ongi word is t nu echt te vroeg. Je moet gewoon ff geduld hebben haha.
helaas wel haha, soms heb je het geduld niet haha, maar nog even volhouden haha. hoe gaat het verder met jou voel je je nog goed?
ja, geduld, dat heb je wel nodig hiermee allemaal! vMet mij gaat t wel. Niet super maar ja, het is niet anders. Het is voor een goed doel. Jij hebt lekker 2 dagen vrij!
ja heerlijk lekker niks doen, maandag naar een verjaardag van een vriendin zoontje wordt 1 jaar. dadelijk even naar almelo de stad in kadootje halen haha
@gwenda: veel plezier op die verjaardag! @karin: nou, heb ff een rondleiding gegeven aan mn ouders en man en alle spullen gebracht. Deze week ga k alles doen.