nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hoihoi! ja ik denk t wel. Ik kom nog wel ff spieken maar ik voel me echt zo beroerd, ik ga vanavond vroeg naar bed.

Hebben jullie iets leuks gedaan? Moet weer eens tijd worden dat iemand kan gaan testen!! is spannend...:D

2. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames

jullie ook druk bezig geweest lees ik
    ik ben helemaal gaar van het werken rare klanten vandaag ik ga eens ff ovu test doen eens kijken

3. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou dames mijn ei komt eraan had een licht streepje hihi

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Goed zo, je weet wat dat betekent:D hahaha go for itt!

5. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja gister nog geklust ;) morgen of overmorgen weer en ff testen of me eitje er is haha

6. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Vooruit Dani, je weet terug wat gedaan hé?! Ik heb me voorgenomen om nog geen ovulatietestjes te kopen. Wel als er maanden beginnen overgaan... Nu om de twee daagjes klussen, dan luktet mss wel es :D
    Heb mijn steentje rond mijn hals dames. het is apatiet geworden... heel goed voor het bot enzo en voor communicatie... hehe. Na een zestal weken moet ik dat steentje dan in de aarde steken om het terug op te laden... Tjah, kzal moeten zien dak het dan nog terugvind hahaha8)

Monique, je eerste stap in het nieuwe schooljaar is gezet...

En de andere dames, ook een fijne dag gehad?

Hier voor de rest van de avond lekker niks doen... badje, mss gezelschapsspelletjes, filmpje, klussen;),...

Jaaaah, ik wacht ook op zwangerschapstestjes dames... wie wordt de eerste??? In ieder geval hopend om twee roze streepjes hé voor iedereen!!!

7. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

mag ik met jullie meekletsen?
    Ik ben catharina, 25 jaar.
    Ik ben nog niet zo lang bezig hier op het forum en mn vriend en ik zitten nu in ronde 1 voor ons eerste kindje.
    Super spannend allemaal.....
    Leuk om te lezen dat er nog meer mensen bezig zijn voor hun 1e kindje.

8. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja hopelijk wel ik heb nog wel ff te gaan voor ik kan testen maar dat komt goed

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hoi catharina, tuurlijk mag je meekletsen! gezellig, welkom!! Hoe oud is je vriend? En klopt je banner dat je drie dagen overtijd bent?

10. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo catharina welkom je bent van harte welkom

11. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Thanx:)

@Monique P: M'n vriend is 31 en ja m'n banner klopt. Ik houd sinds een aantal maanden m'n cyclus bij (sinds ik met de pil ben gestopt) en heb deze twee weken terug ingevuld op zo'n menstruatie kalender. Deze had berekend dat mn NOD dan de 12e zou moeten zijn.
    Maar mn cyclus is niet altijd regelmatig; tot nu toe: 28-31-37-30-32.
    Tot nu toe nog geen bloed gezien maar wel sinds 2 dagen wat bruinverlies, dus ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken....;)

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    En je hebt nog niet getest met zwangerschapstest? Denk dat wij dat allemaal hier erg knap vinden!:D Ga je afwachten of testen?

13. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Euh ja dat is erg kanp maar bruinverlies kan een heel goed teken zijn

14. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Nee ik heb nog niet getest..
    Ik durf niet zo goed, bang dat het negatief is en dat ik dan erg teleurgesteld ben. Komt ook een beetje omdat ik pas in ronde 1 zit en er dus eigenlijk helemaal niet op gerekend had dat ik al zwanger zou raken. Ik zit eraan te denken om misschien morgenochtend een testje te doen.

Maar bruinverlies kan dus een goed teken zijn? Want ik zit steeds maar te denken dat dat een voorbode is van mn ongi?

15. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Ik zie trouwens dat jij net zwanger bent Monique,
    van harte gefeliciteerd!!
    Heeft het lang geduurd voordat het raak was?

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, dat kan een voorbode zijn, maar dat kan je ook gewoon hebben als je zwanger bent.

En geloof me, in ronde 1 kan t ook heel goed!

Dames, ik ga lekker filmpje kijken op bed! tot morgen!!!
    XXXX

Nee, t was in de eerste ronde, ben nog steeds een soort van in shock!:D:p

17. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    slaap lekker voor straks rust goed uit

catharina het kan een innestelings bloeding zijn ik wil je geen valse hoop geven maar 3 dagen overtijd tja zo echt wel kunnen

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Goeiemorgen dames!

Hoe is t hier!? Hebben jullie nog plannen vandaag? Wij zijn in huis aan t klussen, die dingetjes die nog gedaan moeten worden.

Ik heb eindelijk beter geslapen en ik heb besloten dat ik nu even niets meer ga lezen over zwanger zijn enz. Want ik maak zelf gek. Ik ben al zenuwachtig over mijn nieuwe werk, en zo maak ik mezelf alleen maar gekker. Dus ik wacht even de echo af. En dan zien we wel verder. En na dit besluit heb ik veel beter geslapen:D Sorry voor t lange verhaal, maar zwanger zijn is spannend en mn nieuwe werk is doodeng, dus ik moet ff in mn hoofd gas terug nemen:D

wat zijn jullie plannen vandaag?

19. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    goeiemorgen allemaal

ik heb vandaag niet zo veel plannen moet nog strijken maar heb er nog niet zo veel zin in. verder ga ik denk ik op internet even rondkijken voor vakanties want mijn vriend heeft in oktober nog een weekje vrij kunnen regelken dus we gaan nog een weekje weg:D

welkom catharina1985 al getest?? we zijn heel benieuwd

20. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik ben nog steeds niet ongi hoop dat ik niet iedere keer zo lang moet wachten

Deel Deze Pagina