Goedemorgen, Vriend heeft een kater dus ik ben maar aan de schoonmaak geslagen:x Vanmorgen een testje gedaan maar deze was negatief. Net wel wat bloed maar niet rood zoals normaal maar meer donkerbruin (sorry voor de details). Vannacht had ik ook wat steken onder in mn buik, heb ik normaal nooit als ik ongi moet worden. Best wel gek , maar ik wacht het verder af
Welkom Catharina! Leuk dat je ook komt meekletsen!!! Amaai ons groepje wordt hier steeds groter! Karinikke, echt niet leuk daje nog steeds niet ongi bent... pfff is vervelend hé. Blijven duimen dat het nu niet lang meer duurt! Dani, nu héél goed je best doen é meid... alles op alles zetten Monique, beetje werken vandaag in je huisje? leuk zeg... Ik ga vanmiddag mee met mijn ventje en twee schoonbroers en schoonzus gaan karten. gaan supporteren eigenlijk. Straks nog ff met de hondjes gaan wandelen. Kus aan iedereen! xxx
Dankuwel dames! Nu gaan wandelen met de boebkes, hopelijk blijven we droog! Fijne dag nog allemaal! xxx
mentos veel plezier vandaag het is hier niet zo'n mooi weer ik hoop dat het bij jullie droog blijft of carten jullie op een binnenbaan??
Er is veel regen voorspelt hier, maar t is best lekker weer. Misschien komt dat nog, maar als ik buienradar bekijk...
Hallo dames, Zo ik ben der ook weer eens, was weer drama op werk er belde gisterochtend een avonddienst zich ziek, dus toen heb ik gisterochtend en gisteravond gewerkt, vanmorgen was ik weer aan de beurt. Nu ben ik lekker twee dagen vrij en dan nog drie dagen werken en dan heb ik vakantie... 8) Heb wel alles bijgelezen, maar er is niet veel blijven hangen.. Wel zag ik een nieuwe voorbijkomen, Welkom.. Join the club..
zo mendy, ja dan heb je idd veel gewerkt zeg! Ja, morgen weer maandag dan weer aan de slag. Wij hebben net bij een bouwmarkt een witte schommelstoel voor in de babykamer gekocht. En door mazzel scheelde t 20 euro aan de kassa
hallo allemaal, ik vroeg mij af of ik me ook nog bij jullie groepje kan voegen. ben sinds kort ook op deze site te vinden. eind van de maand stoppen wij met de pil en willen we het ook geen proberen. hoop voor iedereen dat het snel gaat lukken
hoi tweety! tuurlijk, je bent van harte welkom! Zo wordt ons groepje steeds groter! Hoe oud ben je? hoe oud is je vriend? Hopen dat t snel mag lukken voor jullie!!
hoi hoi, nou fijn dat er nog ruimte is.ik ben 25 en mijn man is 26. ik zie dat ik jou mag feliciteren gaat alles goed tot nu toe?
hoi allemaal, iedereen heeft heel veel verhalen leuk weer om te lezen. ik ben vandaag in mandeveen geweest kijken bij de zeepkisten race erg leuk. gelukkig hadden we er mooi weer bij een kwam het zonnetje ook even kijken. ik zie dat er weer wat nieuwe mensen zijn welkom leuk dat jullie mee kletsen. het is erg gezellie hier en er wordt met iedereen leuk gepraat. nog een paar dagen en dan moet ik ongi worden of niet!! dat is nog even afwachten al is dit erg moeilijk. er zijn geen nieuwe zwangere verder of heb ik er overheen gelezen?