ooh ik ben ook 25 en mn man is 26 dat is toevallig Ja, dank je, ik was hier net op de website bezig en in de 1e ronde was t raak. Maar dit forum is zo leuk dat ik nog ff blijf hangen Ja, worden weer spannende tijden hier op t forum! hoop dat je ongi wegblijft!
zo dat is snel al in de 1ste ronde raak, wel een droom voor iedereen natuurlijk, zo blijven de stressdagen je tenminste bespaard. Aan het eind van de maand ongi worden en daarna mag hij van mij wegblijven maar ja dat weet je natuurlijk nooit. Ik voel me in iedergeval erg welkom hier op dit forum. Leuk ook om met meiden te kletsen die in het zelfde schuitje zitten.
dat is ook de bedoeling dat je je welkom voelt anders zo het niet goed zijn hoe meer zielen hoe meer vreugd
nou meiden deze banner is een beetje vals, kan wel klussen maar heeft nog niet echt zin maar was benieuwd hoe dat werkte en dacht ach laat maar staan ook. wel grappig want ik voel het wel in me buik dat er een eisprong zit haha
nou, dan klopt die dus wel!! Maar ik voelde dat niet hoor de eisprong. Nu ik terug kijk heb ik na de eisprong 2 dagen buikpijn gehad. Maar toen wist ik dat niet. Wel knap dat je dat voelt!
komt misschien omdat hij nu nog via de pil is maar voel altijd op 'die'dag dat er wat gebeurd heel vreemd maar volgende maand gaan we voor het eggie
ik snap t. Ik was na de pil ongi, dus nep zeg maar. En toen ben ik 1 keer echt ongi geweest en toen bleef t uit. Maar nooit gedacht dat t zou kunnen dat ik zwanger was. Dus nog ff gewacht, maar uiteindelijk getest... nu heb iik met 8,5 week een echo omdat t zo kort op de pil zit. Vind ik niet erg
haha nee een vroege echo is zeker niet erg super leuk zelfs haha wat zijn de rest van de meiden toch stil
hey dani! heb je gemist! je bent zo stil vandaag, ik elke keer even kijken of je er was... Leuk forum is dit toch
ja klopt ben er wel geweest hoor heb klote nieuws gehad vandaag om het maar ff grof te zeggen hoe is het verder met je
klote nieuws? Iets heel ergs? Als je er nniet over wilt praten, moet je t zeggen hoor. Dan gaan we over op n ander onderwerp.
ja is goed. Ja, het is zo onwerkelijk, je wilt bewijs. En ik voel dat mn lichaam anders word. Maar mn man niet En ik doe nu mee voor mvm. Nou, dan ben je echt wel zwanger. Maar t blijft gek. Het is ook zo snel gegaan. We dachten een maand of 7 in ieder geval. Maar nee, we moeten er snel aan wennen.
Hallo meiden, Mag ik me hier ook bijvoegen? Ik ben ook nieuw op dit forum en wij zijn nu met onze 1ste ronde bezig! Wij zijn 23 jaar en al 6,5 jaar bij elkaar. Wij zijn helemaal klaar voor een kleine en hopelijk lukt het ook!
oh tweety das niet erg hoor er word hier ook zo veel geklets bedankt in ieder geval en het komt wel goed is nu alleen ff moeilijk misslisa je bent van harte welkom dat je maar snel een posi test in handen mag hebben
welkom misslisa, Ik heb me ook pas vandaag aangesloten hier suc6 met klussen zo te zien is vandaag heel gunstig voor je
hoi misslisa! ik vroeg me al af of dat je alles aan t lezen was! je bent al zo lang aanwezig op dit topic gezellig dat je er bent! welkom! Ook jij hebt wat te doen vandaag op de meest vruchtbare dag