nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel dolfijn1982
    dat gaat helemaal goed komen, het is fijn om met andere dames je ervaringen/vragen te delen.

je heel veel succes met de zwangerschap en geniet ervan

2. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames ik ben er heel even moet zo meteen mijn nagels laten doen en vanmiddag ben ik er weer

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    heb je acryl nagels? Ik wel nml. Leuk staan nagels!

Ik hoopte dat ik ongi was, maar nee hoor...:S

4. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb inderdaad acryl nagel vandaag een nieuwe set heb gister alles eraf gehaald

misschien zet je ongie vandaag door heb je wel ongie klachten

5. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Zo eindelijk weer eens tijd om te reageren. Sorry dat ik er niet zo heel veel ben, maar ik ben nog aan het werk. Zo te lezen hebben jullie lekker vakantie. Ben jaloers! Ik moet nog 6 weken wachten op vakantie.

Ik ben nog niet in de shopping spirit. Het enige wat ik al gekocht heb is een namenboekje. Leuk om samen in bad te zitten en namen te verzinnen. Tot nu toe zijn we het al wel eens over een meisjesnaam. Een jongensnaam is toch wat moeilijker. Is dit iets waar jullie het ook al over hebben gehad/gedacht?

MoniqueP hoe is het met jou? Al iets gespot? ;)

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Heb je met witte tips of niet? En rond of juist niet? Heb je zelf alles eraf gehaald????

Nee geen ongi klachten, geen pijnlijke borsten, geen buikpijn, geen vreetbuien gehad haha. Maar ik neem spullen mee, misschien word ik t vandaag wel gewoon.

Namen... dat is echt moeilijk. Ik sta al 9 jaar nu voor de klas incl. stages en wil niet een naam waar ik een kind bij zie. Snap je. Wij weten ook al een meisjesnaam. Jongensnaam is moeilijker.

Over 6 weken pas vakantie... Dan moet je nog wel even. gaan jullie nog weg? Of hadden we dat al gevraagd?

7. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ah ik ben te laat met m'n reactie. Je bent dus nog niet ongi?
    Spannend hoor!

8. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh dan heb je je vakantie nog te goed lekker hoor

we hebben het al wel over gehad maar nog niks gevonden, we zijn daar nog niet echt mee bezig

wat doe je voor werk foofer

9. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik heb zelf alles eraf gevijlt

ik heb altijd vanalles met mijn nagels vandaag denk ik een glitter randje
    ik heb ze eigenlijk nooit rond, wanneer ik mijn buien heb dan doe ik dat wel eens

dames ik moet nu gaan anders kom ik te laat

tot vanmiddag

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    alles gevijlt haha jeetje! Ooh jij probeert vanalles uit! Ik heb eigelijk altijd met witte of gebroken witte tips, en een beetje vierkant als je dat snapt. Ben benieuwd hoe je bui vandaag is hihi.

11. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja wij gaan naar Amerika. Wij zijn echt helemaal Amerika gek ;)
    Geweldig land met veel variatie. Dus het is wel het wachten waard! Is een van jullie daar ooit geweest?

Mijn werk, tja ik zou jullie dolgraag alles willen vertellen, want ik ben zelf ook zo nieuwsgierig als de pest. Maar ik ben ondertussen ook bang voor meelezers tussen al deze vrouwen. Je weet maar nooit of er een bekende tussen zit toch?
    Hebben jullie dat niet?
    Aan de andere kant zijn er zoveel topics gaande, lijkt me een beetje onmogelijk om echt alles te lezen.
    Ik zal het niet te veel in detail vertellen dan. Ik ben fulltime teamleider. Hoe het dadelijk gaat als we een kleine krijgen weet ik nog niet zo goed, maar ook daar zullen we wel uitkomen lijkt me.

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Amerika... Nee nooit geweest, ik houd niet zo van vliegen... Maar zou er ooit wel graag naar toe willen. Waar gaan jullie nu heen? en hoe lang?

Ja, er kan altijd iemand meelezen, maar die kans is klein, en dan nog, er zijn nog meer mensen met t zelfde beroep. Maar als jij je er niet prettig bij voelt moet je t niet doen natuurlijk!

13. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ach we zullen wel zien hoe "los" ik word ;)

Wij gaan naar de west kust (dus Los Angeles, San Francisco, Las Vegas) voor 3,5 week. Auto gehuurd en dan verblijven in hotels/motels.
    Vliegen is en blijft saai. Zeker met zulke afstanden. Kan me wel voorstellen dat je je daar niet prettig bij voelt. Maar als je iets wilt zien van de wereld dan moet je wel helaas.

Wat heb jij vandaag op de planning? Jammer dat het weer zo kwakkelig is he?

14. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames ik ben weer van de partij

heb even bij gelezen amerika nog nooit geweest, lijkt me inderdaad wel gaaf om daar op vakantie te gaan

voor vandaag niet veel plannen wassen haha even nog mijn dingen weg werken voor de vakantie

en jullie plannen

15. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Hallo Monique!!!
    Ja sorry dat ik nu pas reageer, maar was gisteren niet meer online...
    Leuk daje ook 25 bent! Allemaal heel spannend hé!!! Zie daje net gestopt bent met je pil. Ik reeds van mei, maar heb eerst gewoon wat ontpilt hoor. Nu was het onze eerste ronde:p, dus ik wacht vol spanning nu! Nog even wachten...
    Zie daje ook mooie eerste cyclus had... welke pil heb je genomen? Ik Meliane, een lichte pil eigenlijk.
    Goooh, ik wil ook zo'n buikband... vind ze allemaal wel heel leuk. Zo'n persoonlijke, vind ik ook tof!
    Dames, nog iets op het verlanglijstje??? ;)
    Zo'n belletjes kan je kopen in Prémaman, ik had keuze tussen een zestal dachtek. Leuk hoor!!!

Liefs xxxx

16. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Hallo Foofer!!

Jij niet alleen hoor meid! Ik heb pas vakantie in september! Kijk er zo naar uit want ben moe!!!
    Heh, ik heb ook al twee namenboekjes... heb al twee meisjesnamen in gedachten. Een jongensnaam vindek ook moeilijker. Al zit er wel al een in m'n hoofd :)

Liefs xxx

17. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Dani 26,

Wat doe jij van werk meid?
    xxx

18. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben assistent fm bij een drogisterij echt super leuk werk
    ja die buikbanden zijn echt super gaaf, beetje voor pret met een beetje rondsnuffelen.
    ik heb ook een namenboek maar vond daar niet veel bij staan misschien toch maar een andere kopen

19. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Leuk daje je job zo graag doet. Ik ben verpleegkundige van beroep... Ook leuk, maar wel zwaar... dus weet niet hoelang ik tijdens mijn zwangerschap zal werken...
    Ik vind die namenboekjes wel leuk, maar heb mijn namen eigenlijk niet uit die boeken gehaald... hehe
    xxx

20. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh verpleegkundige dat lijkt me inderdaad erg leuk.
    ja dat geloof ik graag dat je daar benieuwd naar bent hoe lang je dat dan nog kan doen, is ook best zwaar lijkt me, maar wie weet gaat het dan toch wel erg goed en kun je tijdens de zwangerschap gewoon blijven werk

wel makkelijk dat jullie al namen hebben vind die in de boeken zo standaard tenminste vaak

Deel Deze Pagina