Niet hebben... 't komt goed! En 't kan zelfs zijn dat je regels eerst een hele poos uitblijven... 't kan alle kanten uit... is echt normaal
ja dat weet ik idd reken ook helemaal nergens op de eerste maanden maar vind het echt ongelofelijk spannend kan niet wachten tot ik volgende week laatste pil mag slikken
Hallo dames, Ook ik ben nieuw hier. Ben 28 jaar en nu een maandje gestopt met de pil. Was wel even afwachten hoe het zou verlopen met mijn cyclus. Heb namelijk ruim 10 jaar de pil geslikt, maar zondag ben ik ongesteld geworden en stond de teller op 30 dagen. Dus op naar de volgende ronde
Ja Tweety, tis inderdaad heel spannend! Ik vond dat ook! En 't blijft héél spannend vindek... wetende dat er nu zo'n kleintje kan uit voortkomen... Welkom Flowers! Excuseer me dames, maar ik ben niet meer mee met iedereen hoor! Dus alsk twee keer dezelfde vraag stel, schiet me niet omver é Hoe oud is jouw vriend Flowers? xxx
Dank u mentos! En ja, soms gaat t hier zo hard dat ik t ook niet meer bij kan houden. Ik weet niet of ik nog hier ben, want voel me zo beroerd, ga na t eten op bed liggen en films kijken want morgen heb ik cursus... Pfff, ik haat overgeven...
hoi flower welkom ik snap dat het spannend is voor jou teety even afwachten en je zult het zien hopelijk duurt het bij jou niet zo lang als bij mij maar dat zal wel niet. hopelijk blijft hij gewoon uit omdat je zwanger bent
sterkte monique en karinikke ik hoop ook dat hij gewoon wegblijft maar verwacht de eerste maanden helemaal niks(kan het ook niet tegenvallen) hoe lang zijn jullie al bezig als ik vragen mag?
Ik ben op 8 mei gestopt met mijn pil. Is nu wel pas mijn tweede ronde, want wou eerst wat 'ontpillen'.
oh dus is voor jullie ook nog het begin zeg maar wel spannend hoor. vind dit forum ook erg leuk en je kunt een hoop van andere leren. en lekker gezellig kletsen met elkaar
Ja kvind het ook wel leuk om zo met jullie te kletsen! Tis inderdaad ook nog het prille begin bij ons! Duimen draaien voor een beebje voor ons allen! En dames, wat staat er op het menu deze avond? xxx
ik ben aardappels, dowerwten/wortelen en een kipburger aan het klaarmaken. Manlief zal zo wel thuis zijn eet smakelijk voor iedereen
voor mij is het eigenllijk ook nog steeds de erste ronde ik ben 5 juni gestopt met de pil ma na mijn kunstmatige ongi op 10 juni ben ik dus nog niet ongi geweest
wat spannend dat we in ongeveer de tijd zitten( ik moet helaas nog ff geduld hebben) kunnen we elkaar op de hoogte houden
Hallo dames!! Hoe is het hier? Ik heb lekker een dagje met vriendlief gespendeerd.. Was een tijd geleden dat we samen vrij geweest zijn. Heerlijk hoor. Welkom flowers, leuk dat je ook gezellig met ons mee komt kletsen.. Monique; Balen van het overgeven.. Komt vast door alle spanningen... Wij hebben eerst 3 maanden veilig geoefend, om me cyclus een beetje op gang te laten komen.. Nu zijn we bezig voor ronde 2..
Hallo dames!! Zo even alles bijgelezen.. Monique; wat vervelend van het overgeven! dat lijkt me echt het vervelends, vooral als je op je werk bent! Welkom Flowers, gezellig! ik klets ook sinds gister mee Pff ik heb vandaag een zware dag achter de rug, het was ontzettend druk op het werk en ik had ernorme hoofdpijn..ook had ik vanmiddag wat bloed verloren ( een heel klein beetje) en ik heb een gevoel alsof in ongi moet worden..terwijl ik in het midden van mijn cyclus zit! Beetje apart..