dat had ik ook wij zouden eigenlijk pas stoppen in oktober voor onze vakantie maar ja toen kwammen er steeds meer vriendinnen van mij die zwanger zijn enzo en toen hadden we zoiets we gaan ook stoppen ben 1 juli gestopt dit is mijn eerste echte maand haha dus ben wel heel benieuwd.
ik hoor nu ook ineens om mij heen steeds meer meiden die zwanger zijn, helaas ook 1 die vlak daarna een miskraam kreeg. voor diegene die zwanger zijn ben ik ook oprecht blij maar denk soms wel eens ik wil ook zo graag(voel me dan weer schuldig over die gedachte, is namelijk niet zo dat ik het ze niet gun juist wel) vriendin van mij heeft een zoontje van een jaar echt een heerlijk kereltje heb daar vorige week een hele dag opgepast en het voelde zo goed en natuurlijk(had wel eens vaker opgepast maar nog nooit de hele dag) en toen dacht ik ook nou dit zou ik zelf ook graag willen
ja dat heb ik ook mijn vriendin heeft ook een zoontje en is zwanger van de 2de en 3 andere vriendinnen zijn zwanger en gestopt met de pil haha dan wil je zelf ook wel dus daarm zijn wij ook gestopt.
nou wij wilden het ook super graag, ook al wel eerder maar we wilden op bepaalde vlakken eerst zekerheid hebben. maar over bepaalde dingen krijg je nooit zekerheid paar weken geleden zij mijn man nou alles wat we konden "regelen" is geregeld we gaan ervoor ik dus helemaal blij. begin ik een paar dagen later te twijfelen, in de zin van kunnen we het wel en wat als dit en wat als dat. toen had mijn man wel zoiets van wat is dit ineens, je wilde zo graag en dan dit. maar goed over gepraat en nu geen twijfels meer
Tweety25; ik denk dat iedereen wel die onzekerheid heeft! Ik begon ineens ook heel erg te twijfelen van kan ik het wel enzo. Maar ik denk dat dat vanzelf allemaal goedkomt! Meiden ik ga slapen, ik ben zo beroerd Tot morgen!
ke mooizo je moet er ook ecth samen achter staan. mijn man wou het eerst ok niet en nu begon hij van hoeveel dagen moet je nog de pil en daarna ga je stoppen haha. dus ik was helemaal blij. er is volgens mij verder niemand of wel het is zo rustig haha
de banner is gebasseerd op de pil nog zeg maar. wilde ff weten hoe het werkte en of ik dingen merkte enz. gister was mijn"vruchtbaarste dag"en voelde ook wel een zeurend gevoel onder in me buik (dat voelde ik altijd wel in de maand meestal 2x per maand, dus net voor eisprong en meestal net voor ongi)
nou dames ik ga zo slapen, morgen moet ik werken misschien dat ik later op de avond nog ff voorbij kom slaap lekker en misschien tot morgen
even snel een berichtje plaatsen ben net thuis heb een beetje bijgelezen morgen ben ik er wel weer op tijd, klets ik weer gezellig mee alle nieuwe dames welkom mendy ik doe je morgen ff pben kan ik er ff voor gaan zitten iedereen zal al wel slapen dat ga ik ook doen xxx en knuffel
zo dani jij was laat gister gaat het al weer een beetje beter?? nog wat leuks gedaan gisteravond en wat zijn de plannen van vandaag
goeiemorgen dames! Even een klein berichtje van mij. Gweda: zou toch lachuh zijn als je dan wel zwanger was en die dame had gelijk! Veel gekletst hier, niet alles onthouden. Ik heb gisteren op bed gelegen en voelde me heel zielig. Nu weer werken, na vele gespugd te hebben XXX