nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    denk er wel aan dat je genog drinkt als je zoveel moet spugen. zorg goed voor jezelf

2. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Monique werkze, wel vervelend zeg dat spugen.. Heeft vast ook te maken met de spanning van het werk.

Zo dani; jij was laat thuis. Ben je vandaag vrij of ook aan het werk?

Ik ben nog lekker een dagje vrij.. Heerlijk hoor.. Dan nog drie daagjes en dan vakantie!!
    Vrijdagavond begint hier de feestweek, heb er nu al de kriebels van..
    Zo ontzettend veel zin in...

3. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    feest week wat ga je daar precies doen (behalve feestvieren) zijn er allemaal tent feesten ofzo??? lekker hoor nog een dagje vrij. wij gaan donderdag een vakantie boeken voor oktober heb ik ook wel zin in

4. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hallo dames,

Monique; Balen zeg van dat spugen! hoe doe je dat dan op je werk? Lijkt me zo lastig!

Mendy; lekker zeg nog een dagje vrij, en straks vakantie! dat is een goed vooruizicht!

Karinikke; Dat is ook een lekker vooruitzicht he, zo'n vakantie in Oktober:D

Pff ik moest vandaag een ochtendje werken, was me toch misselijk!!:( gelukkig kan ik nu lekker in mn bedje uitrusten!

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hello ladies! Nou, wat veel gekletst~! kan t niet meer allemaal onthouden. Wij hebben hier ook feestweek deze week, maar dat is zoo stom! daar ga ik echt niet heen. Hoop dat die van jullie leuker is. Maar dat zal wel.

Mijn klas ziet er echt zo onwijs gaaf uit nu:D Ben helemaal blij. Maar toch vind ik t dan wel weer lekker om te weten dat ik over ongeveer een halfjaar met verlof ga:p lekker in je achterhoofd.

Op mn werk hoef ik niet te spugen. Ik zet vroeg mn wekker dat ik thuis alles doe, en weer opgeknapt ben als ik wegga.

Hoe is jullie dag?? Wanneer gaat er iemand testen??:p

6. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Leuk joh je eigen klas! Weten ze op je werk al dat je zwanger bent? dat lijkt me best lastig om te zeggen..hihi..

Dat is wel fijn dat je op je werk niet hoeft over te geven. Ik kan nog lang niet testen :( 30 Aug. pas.

7. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Hallo dames!!!

Hoe gatet met jullie?

8. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ik ben helaas ziek, zwak en misselijk..Bah! En hoe gaat het met jou?

9. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Oei Misslisa!! Buikgriep? Iets verkeerd gegeten?
    Ik heb vandaag 2x slechts nieuws gehad... mjah...:(

10. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Oh dat is niet fijn!! sterkte..

Nee gelukkig geen buikgriep, ik denk een gewoon griepje heb ook hoofdpijn en dan misselijk en dan weer honger beetje vervelend dus.

11. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ik zat net te denken he, over de eerste dag van je ongesteldheid. Moet je de dag nemen van dat je eerst wat bruin bloed krijgt? of de dag dat echt het rode bloed komt? Ik heb namelijk de dag van het rode bloed genomen. ( anders loop ik 2 dagen achter haha!). Misscchien een rare vraag, maar mijn vriend zei dat ik verkeerd gerekend had:p

12. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Verzorg je maar goed meis! Ja misselijk zijnén honger hebben, is inderdaad geen ideale combinatie! :(
    heb je verlof momenteel? Wat doe je van job?

13. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Nee op dinsdag werk ik altijd de ochtend. Ik ben tandartsassistente.. En wat doen jullie eigenlijk?

14. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Tjah is een goeie vraag misslisa. Ik kan je daar niet echt op antwoorden. Maar ik zou de eerste dag van dat bruinverlies al meerekenen. Is tenslotte de aanvang van je menstruatie hé?!:(
    Bij mij begint m'n ongi altijd meteen... hehe geen bruin te besporen... de Russen vallen meteen goed binnen bij mij :D:D:D

15. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    leuk tandartsassistente! Wel, ik zit ook in de medische sector. Ik ben verpleegkundige. Vroeges, lates, nachten,... haha;)
    Reeds verlof gehad dan?

16. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Haha kijk dat is beter werk haha! ahh dan loop ik al 2 dagen verder in mijn cyclus:)

17. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Wow, leuk dan hé! Wordt lekker spannend!

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @mentos: ooh balen meis, sterkte!

@misslisa: tandartsassistente:p ik krijg t al benauwd als ik aan de tandarts denk!:p Knap hoor:D
    Ze weten t niet omdat ik net nieuw werk heb. Ik zie de mensen deze week allemaal voor t eerst... pfff haha ze zullen dan ook niet heel blij zijn als ik t vertel begin oktober:D

Ik ben ook misselijk en heb honger, vreselijk!

19. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Oeh spannend zeg! Dat lijkt me ook zo moeilijk om het te vertellen..Aan familie niet dat lijkt me super leuk!

Net belde mijn oma(die heeft altijd voorgevoelens heel raar) ze had van mijn moeder gehoord dat ik niet lekker was, en ze zei aan de telefoon: weet je wat goed voor jou zou zijn...Om een keer zwanger te worden.. Pff ik stond met mijn mond vol tanden, wist helemaal niet meer wat ik moest zeggen..uhh...ja..haha die oma!

Maargoed tandartsassistente zijn is niet eng hoor :D mensen geruststellen haha!

20. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Hallo dames,

@ Mentos; wat is er aan de hand? 2 keer slecht nieuws, sterkte...

@ Monique; wat fijn dat je klasje in orde is. Maandag komen de kinders zeker? Ja feestweek is hier ieder jaar groot feest, heel gezellig altijd..

@ Mislisa; beterschap..

Hier was ik zo moe, dat ik gewoon vanmiddag een paar uur geslapen heb.. Heerlijk hoor... Ben er van opgeknapt.

Deel Deze Pagina