nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Hallo Monique!! Goeiemiddag! Tjah, een collega overleden. En de man van een collega bij ons... Echt niet normaal...:(

Mijn tandartsassistente is een héle lieve!!! :) Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg om te gaan. Zeker omdak al in jaaaaaaaaaaaaaaren geen gaatjes meer heb gehad:)

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    haha, ja aan familie vertellen is geweldig. Kan ook niet wachten om de rest te vertellen. Maar 12 weken is lng, we hebben met 8,5e week de echo en als dat goed is vertellen we t. Ik heb er ook een heel goed gevoel over. Dus komt goed.

Nee, om mn werk zie ik ertegenop. Maarja, ik had t sollicittiegesprek de avond voor mn bruiloft, en dat wisten ze ook dus ze kunnen tverwachten. En wordt mn contract niet verlengd, dan niet. Dan vind ik wel weer wat anders.

Nou, ik vind t knap tandartsassistent. Want oei want lijkt me tansarts zijn een erg beroep. Maar goed, ieder zijn ding:D

Ja, die oma, hhaha goeie wijze oma:D wees blij met zoon leuke oma. T kan ook anders... Moeilijk om te liegen dn he om niets te vertellen dat je er mee bezig bent.

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Nee!! bij mij ook, van mn oude school, een man van een collega:S echt schrikken en nog niet oud... Morgen crematie:S Zal wel gaan zitten janken. Maar kan de hormonen dan niet de schuld geven:p

4. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Mentos; oei wat erg! Gecondoleerd..Sterkte!

Monique; Ja ik ben zeker blij met mijn omaatje :D Ja inderdaad dan kunnen ze het wel verwachten..Ik merk aan mezelf dat ik ineens op mijn werk veel over baby's praat en zwangerschap, dan denk ik ohh even oppassen anders gaan ze al iets doorhebben misschien..

5. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Jij ook al Monique, gecondoleerd! Tegenwoordig sterven mensen zo jong... pfff profiteren van het leven vindek!

Misslisa... iedere jonge vrouw praat veel over zwanger zijn enzo... nie van aantrekken... Is leuk als je er es kunt over babbelen!

6. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Wat erg Mentos, gecondoleerd.

Monique morgen ook een crematie sterkte..

Moeilijk he om nog niets te vertellen... Bij mij weet sinds gisteren me zus het dat we aan de klus zijn. Ze reageerde hartstikke leuk..

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, het leven kan zomaar afgelopen zijn, dus genieten van elk moment! (behalve de ochtenden boven de wc, daar geniet ik niet van):p

Leuk he om iemand te vertellen. Mijn broertje zei gisteren: ik vind t niet leuk om niets te zeggen, ik wou dat ik t mn vrienden mocht vertellen:D

8. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ach Monique de ochtenden boven de pot zijn voor een goed doel...
    Straks als de kleine er is zijn die dagen gauw vergeten...

Ja echt leuk, ze reageerde zo enthousiast had ik niet verwacht...
    Nu maar hopen dat ik ook snel ander goed nieuws kan brengen...

9. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

hoe is het met jullie?
    Veel beterschap voor degenen die zich niet lekker voelen!
    Wat een slecht weer vandaag, het regent hier echt al de hele dag bah...

10. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Het lijkt mij ook leuk om tegen familie te vertellen!! Leuk dat ze zo blij reageerde :D dat doet je goed he :D

11. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Hey Mendy! Leuk dat je zusje zo leuk reageerde! Die wordt maar al te graag tante! :)

Monique, jouw broer is nu al SUPERfier op z'n toekomstig nichtje of neefje!:)

Hebben jullie nog zussen of broers? Ik heb 1 oudere broer.

12. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Hallo Catharina! :)

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja joh! helemaal leuk, iedereen moet wel enthousiast reageren, want t is leuk. En degene die niet enthousiast is, die is waarschijnlijk ietsjes jaloers.

14. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hoi catherina, het is zeker saai weer! jakkes..

Ik heb ook 1 oudere broer, hij is 1 jaar ouder :D

15. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Goede instelling!!

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik snap t wel, ik heb altijd heeel graag kinderen gewild, ik snap best dat je jaloers kunt zijn, naja jaloers, meer zoiets van: dat wil ik ook!!! Maar dan nog kan je wel voor anderen leuk reageren.

17. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ja echt heel leuk...
    Hier is het ook de hele dag al slecht weer, het lijkt wel herfst..
    Denk toch dat we in de vakantie maar even de zon op gaan zoeken. drie weken dit weer thuis word je ook niet vrolijk van...

Ik heb maar 1 zus...

18. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Ik kan me inderdaad best voorstellen dat mensen die al heel lang bezig zijn een beetje jaloers of verdrietig kunnen worden als andere mensen heel makkelijk zwanger worden.

Maar de "snel zwangeren" kunnen daar natuurlijk ook niks aan doen en hebben het recht om heel blij en enthousiast te zijn.

19. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heerlijk naar de zon..pff heerlijk vooruitzicht hoor!

Ik heb trouwens sinds gister dat ik echt super vaak moet plassen, eerst was ik bang voor blaasonsteking maar het doet geen pijn en elke keer zijn het toch aardig grote plassen..Herkent iemand dit? of zal het bij mijn griepje horen?

20. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Heb ik ook sinds een paar dagen.
    Was net naar de kapper en moest halverwege allang weer plassen, heel irritant

Deel Deze Pagina