Ik heb het nu ook van het plassen, moet de laatste week ook echt in de nacht uit bed, nou dat heb ik anders nooit.. Maar ga er niets achter zoeken.. Ga mezelf nu niet gek lopen maken.. Wacht gewoon netjes 28 augustus af... Heb voor de zekerheid ook wel even me urine gestript of ik blaasontsteking had maar dat had ik niet.. Ja ben al last-minutes aan het bekijken.. Zodat we na de feestweek gelijk weg kunnen.. Zit alleen wel een beetje in dubio of ik wel kan drinken met de feestweek.. Als ik helemaal niets drink valt het op, dus denk dat ik het maar hou op af en toe een drankje en dat afwisselen met fris..
Apart dat jullie dat ook hebben, ik hoef normaal 's nacht ook niet, nou ik ben vannacht er wel 3x uitgeweest. Ik heb best vaak blaasonsteking maar dat is dit absoluut niet!! wat voor een feestweek hebben jullie?? Gezellig is dat altijd he! Ja van dat drinken moeilijk..Mijn moeder vroeg vandaag of we vrijdag komen eten en dan maakt ze speciaal voor ons biefstuk omdat wij daar gek op zijn..hmm ja ook lastig!!
ja is vervelend hé voor dat drinken. Ik ga binnen drie weekjes naar Turkije en vind het ook vervelend want zal niet alles durven eten enzo... (aangezien ik nog niet immuun ben voor toxoplasmose)
Hoe zit dat eigenlijk met dat eten en drinken? Vanaf wanneer moet je daarop gaan letten? Ik heb eens een keer ergens gelezen dat er pas vanaf 4 weken zwangerscap bloedcontact is, en dan dus alcohol pas schadelijk kan zijn, of klopt dit niet?
Ja je moet echt met veel dingen rekening houden.. En het maakt het vooral lastig omdat ik het niet aan de grote klok wil hangen...
Mjah, ik zou alsk weet datk zwanger ben, al niet te zot meer doen met alcohol... tjah 't feit is dat je het niet altijd meteen weet hé!
Nee precies, ik ook niet. Eigenlijk weet ik ook niet precies wat je allemaal wel/niet mag hebben en ik wil me er eigenlijk ook nog niet al teveel in verdiepen want misschien duurt het nog wel maanden voor ik zwanger ben (hoop t niet) Bestaat er geen goed boek ofzo: " help ik ben zwanger, wat nu" haha
Haha ja! Ik vind het ook lastig hoor, waar je op moet letten qua eten..Zonder dat andere mensen het door hebben, ik denk dat mijn moeder het namelijk al meteen door heeft als ik iets afsla
Ja als ik zwanger ben dan raak ik geen drank meer aan... Maar ja ik heb pas op 28 augustus me nod, en dat is juist de laatste dag van de feestweek... Dus ja wat doe ik de week ervoor... Hmm zo lastig...
ja catharina, wat jij zegt klopt, pas na de 4e week zwangerschap deel jij wat je hebt en inneemt met de baby. voor die tijd nog niet omdat dat nog niet voldoende is ontwikkeld. Ze zeggen dan ook dat het niet erg is als je in die tijd een wijntje genomen hebt ofzo. Maar ja, als je weet dat t raak kan zijn... zou k t niet doen. Ik had erg zin in amaretto, maar toch niet gedaan, ben er blij om.
gecondoleert monique en mentos heel veel sterkte ik heb ergens gelezen dat je eigenlijk al 4 weken van te voren niet meer moet drinken omdat het kan zijn dat het langer in je bloed zit ofzo. Maar ik zou er niet zo heel moeilijk over doen op zo'n feest weej als je het maar niet te gek maakt
je kunt ook zo'n test halen die je al vroeger kunt gebuiken misshien dat die al positief is dan weet je teminste dat je niet moet drinken
Ja die testen zag ik, zijn die wel betrouwbaar dan? Ik bedoel als die echt werken waarom gebruikt iedereen die dan niet? dan hoef je niet te wachten tot je Nod.
hallo dames, ik ken iemand die zwanger was zonder dat ze het al wist, en die had toen ook feestjes waar ze behoorlijk bij gedronken had en haar huisarts zei toen dat dat in het begin nog geen kwaad kan ik ga sporten tot later vanavond misschien
Ja dat bestaat inderdaad die vroege testen... Ik heb me voorgenomen om niet meer te vroeg te testen...