hey ja alleen vanmorgen daarna had ik met die vriendin afgesproken dus relaxte dag gehad en hoe is het met jou?
oke das balen en je klasje?sorry heb niet helemaal terug gelezen voor als je het al hebt verteld ik heb trouwens een knallende ovu test
Ooh en dat betekent? Sorry heb nog nooit zo'n test gebruikt dus vertel. Mn klas is echt mooi geworden, donderdag nog een hele dag flink aan de slag... En ben nu mn klassenmap aan t maken ondertussen.
ja kreeg vandaag te horen dat mijn zusje gaat trouwen dus was een beetje van slag en had mijn filiaalmanager gebeld om ff mijn verhaal te doen en toen floepte het eruit
OOh okay en hoe reageerde hij? En was je positief van slag? of negatief van slag omdat je zusje gaat trouwen?
nou ze reageerde heel leuk had wel een voorgevoel haha maar ik zei zo van da mocht je niet weten zei zo euh ik heb het niet gehoord hahaha daarna hebben we er nog wel ff overgesproken ze vond het echt leuk zei ze gelukkig tja ik was zowel positief als negatief van slag ik had het van hun niet verwacht maar vind het wel leuk voor ze maar ja ik wil zelf ook maar ja mijn ventje he dus baalde toch wel behoorlijk moet ik eerlijk zeggen
okay, nou leuk hoor dat je manager dat zei. Het is toch ook leuk? Hoe oud is je zusje dan? En kan je vriend het niet gewoon doen omdat jij het graag wilt?
hoi dames goedeavond. nou dani vervelend dat je je hebt versproken maar ben je blij dat je zus gaat trouwen??
tuurlijk vind ik het leuk voor haar maar aan de andere kant baalde ik wel behoorlijk want wil zelf ook graag maar ja me ventje he
mijn zusje is 23 mijn vriend heeft er een hekel aan en vind het niet nodig heeft het er wel vaker over dat als die het zou doen het dan klein zou zijn maar voor mij zou die t niet doen voor mij omdat ik t graag wil misschien ooit
maar ik ga even filmpje kijken met mijn mannetje. voor als ik jullie niet meer spreek weltruste en tot morge