kijk ze, en weltrusten. Ja dani, moeilijke situatie. lastig. Ik snap dat je dat moeilijk vind. Misschien nog ff goed met m over praten?
ja soms probeer ik dat wel maar dan komt er niet veel uit misschien doet hij het echt op een onverwachts moment
ik heb vandaag gewerkt lekker bezig geweest. ben je vanochtend weer zo beroerd geweest hoop voor je dat dat snel voorbij is, dat zijn toch wel de mindere kanten van een zwangerschap denk ik zo
ja, dit vind ik echt vreselijk, pff, lig nu op bed, mn bed omhoog want t is weer zover. Ook probeer ik een appel te eten. een vierde is op...
lijkt mij echt het ergste, misschien goed om idd ff wat proberen te eten ja. Hoop dat je je snel beter voelt
ja, morgen gelukkig niet werken, dat scheelt. Elke dag dat ik door ben ben ik dichter bij de 12 weken en verwacht dat t dan minder is.
ja idd, dames, ik ga zo slapen, of in ieder geval, rustig liggen en niets doen. Slaap lekker en tot morgen!!
goede morgen allemaal lekker geslapen?? ik vroeg me af hoe groot de kans is dat je zwanger bent terwijl de test negatief is iemand een idee of kan dat helemaal niet??
ja, dat kan wel, ik had dat.maar dat kwam omdat ik veel te veel gedronken had, om maar te moeten plassen. Maar om verdere reden weet ik niet, misschie te weinig hcg.
oke ik denk dat ik van de week nog is een testje ga doen je weet het maar nooit misschien heb ik wel een ongi overgeslagen ofzo
jev lichaam is echt van slag, die moet soms gewoon even bijkomen, geef t wat tijd! en probeer jezelf niet te gek te maken
ja ik weet wel dat je gelijk hebt maar als je dan van iedereen zo lees van na 28 dagen werd ik ongi of naar 31 dagen dan denk ik echt waarom duurt het bij mij nou weer zo lang