nee, ik zit ook bij andere forums en daar duurt het soms 60 of 70 dagen. Het is echt niet dat jij de enige bent!
Goedemorgen dames, Karinikke87; wat vervelend dat het zo lang duurt bij je! Monique: ben je goed de nacht doorgekomen? Nou ik ben helaas ziek thuis gebleven
hey goedemorgen! Ooh heb je een griepje of voel je je gewoo belabberd? ik lig nog op bed en doe t rustig aan zodat ik hopelijk niet over hoef te geven.
nou fijn dat ik toch niet de enige ben wel kut dat jullie je zo slecht voelen hopen dat het na 12 weken over is
Ja, er zijn meerdere bij wie t heel lang duurt, echt geduld moet je hebben maar ik snap dat dat heel moeilijk is!!
ik ga niet naar de crematie, wel naar t condoleren waar ik naartoe moet. Want als ik denk dat ik moet spugen kan ik daar niet weg, dat zie ik niet zitten. Verder doe k t heel rustig aan en jullie?
ik ben aan het werk maar heb vandaag maar 1 meisje (altijd op woensdag) die slaapt nu maar ik denkdat we straks ff gaan wandelen
Ik denk dat ik een griepje heb..Heb erge hoofdpijn en oorpijn en opgezette klieren! Baal er wel van want heb iemand anders uit bed moeten bellen of die voor mij wou werken.. Dan voel ik me nu zo rot. Ik blijf de rest van de dag in bedje..
ooh ja ik snap dat je dat erg vind. Maar ja het is niet anders... Blijf lekker in je bed, dan gaat t beter.
Beterschap miss lisa! Ik heb mn banner maar eens aangepast, ongi wil nog steeds niet doorzetten, maar ik heb besloten deze " rare ongi" maar gewoon als ongi te rekenen en voor de volgende ronde te gaan. Verder een beetje down dagje vandaag....misschien door het weertje
goeiemorgen mentos! Alles ok? @Catharina: ja, ik zou er ook gewoon vanuit gaan, je weet t niet, dan kan je gewoon rond deze eisprong weer klussen.
Hallo! Ja alles ok hoor! Misslisa, jammer daje je zo beroerd voelt! Monique, naart schijnt helpt het om (voor je uit je bed komt) al liggend iets kleins te eten...
naar die crematie, naja condoleren en verder lekker rustig aan doen, lekker thuis rommelen en als ik moe ben ga ik liggen.