nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Ja kvind da ook...

Wij moeten opt werk wel ten laatste stoppen op 6 maanden. Velen van de collega's stoppen al veel vroeger... dus zal zien. Als we zwanger zijn, mogen we ook laatdiensten en nachtdiensten weigeren. Dus da's al mooi vindek. En kdenk zoals bloed prikken
    e.d dak da ook niet meer zal doen...

2. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is inderdaad wel goed dat je dat kan weigeren want dat is zwaar en je moet met een zwangerschap aan je rust denken he ;)

ja ben ok benieuwd hoe dat ,et mij zou gaan met tillen en zo op t werk

3. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Moet je echt es navragen op je werk! Als zwangere heb je wel rechten hé... zo'n dingen moeten ook bespreekbaar zijn vindek. Denken aan je kleintje en aan jezelf ;) Ja toch?!:)
    Intussen, tussen het kletsen door is de afwas gedaan, beneden gestofzuigd en gedweild :p

4. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo jij bent goed bezig maar ja vrouwen kunnen alles tegelijk he haha
    ik heb geen zin om iets te doen echt te erg ga vanavond wel wat doen komt namelijk voetbal op :(

ja ik zal dat inderdaad eens nakijken wat mijn rechten zijn maar ik heb gelukkig een fijne baas alles is bespreekbaar echt heel fijn

5. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    :)Goed dajet kan bespreken!

Jaja, een vrouw kan inderdaad meerdere dingen tegelijk... es denken wak nog kan doen...:p had gedacht om mijn ventje morgen de badkamer te laten doen, hij is dagje thuis dusja :p

6. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    je hebt groot gelijk! echt iets voor mannen haha
    of het moet zijn dat hij graag poetst dan zal hij er erg blij mee zijn ;)

7. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Hihi, neeje dat niet. Maja tis niet omdat het een man is datij da nie kan hé:p En als er een kleintje is, zaltij me zeker moeten helpen haha... meer dan dat zelfs :p

8. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Heb ff terug gekeken en gelezen... amaai ook spannende tijd voor jou nu... wanneer ga je testen? Mijn NOD is dagje eerder dan jou...

9. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja dan zal die zeker moeten helpen
    ik heb gister op internet een menstruatie kalender ingevuld met mijn cyclussen tot nu toe die rekende dus uit dat ik zondag al mijn nod heb maar zelf ga ik steeds uit van cyclus van 28d dus dan zou ik volgende week woensdag mijn nod hebben beetje raar weet ook niet zo goed wat ik aan moet houden

eigenlijk nog geen klachten te bekennen wel vage krampjes maar niet zoals met ongie dus blijft spannend denk niet dat ik ga testen
    misschien na volgende week woensdag als er dan niks te zien is wat ik hoop natuurlijk

durf jij wel te testen?

10. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben heel ff naar de winkel tot zo xxx

11. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Ik heb soms hele dag ongi-pijn sinds eisprong. Vandaag valt het mee, kweet niet wat ik moet denken. Alsk cyclus heb van 28 dagen heb ik ze dinsdag. Ging mss zondag al een testje wagen, maar kweet het nog niet goed. Zal nie kunne wachten tot dinsdag :p haha
    xxx

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hey dames! Zo wat heb k een hoop gemist! Ik was vandaag met mijn tante in het openlucht museum in Arnhem. Was super leuk! Net thuis.

Vrouwen kunnen idd veel dingen tegelijk! Hihi, dat is gewoon zo.
    Ik had de microgynon. En heel weinig last gehad van t ontpillen. Had alleen verwacht dat ik gister ongi zou worden, maar niet dus... Ik heb de tests binnen dus denk dat ik toch ff een testje doe vnvnd. Vind ik ook gewoon leuk!:D Eerste keer:D

Het is idd belangrijk om goed aan jezelf te denken als je een kleintje in je hebt. En als de andere dat niet begrijpen... Jammer voor ze:D

Ben ik verder nog iets vergeten? Is ook zo veel gekletst...

13. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Mwwaaahhhh Monique! Test dan maar vlug, ik ben denkek even zenuwachtig als jou!!!
    Let me know!!!!
    Kus!! en duim voor jou!!! (allez voor alle meiden é);)
    xxxx

14. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben er weer sorry duurde iets langer
    ik weet ook niet of ik deze keer niet zal testen haha

monique doe maar snel een testje ben echt benieuwd, mijn duimen draaien
    hoe laat doe je testen?

xx

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey! heb even getest....2 keer zelfs, want had een licht roze streepje, maar snapte het niet, bij de tweede ook een licht roze streepje. haha nu weten we t niet!? :S Wat nu?

16. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Dan ben je denkek zwanger meid!!! Licht of donker, da speelt geen rol! Als je iets ziet, is het prijs! Allez da denk ik toch hé. Da staat toch in de bijsluiter hé!
    Kus xxx

Alvast een proficiat!!!:p

17. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Willen we op dezelfde dag testen???

18. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    eum dan ben je zwanger volgens mij hoor

19. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    euh ja ik kan alleen pas woensdag avond testen omdat ik van maandag tot en met woensdag op vakantie ben

20. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Jaja, ik ben da bijna zeker dat ze zwanger zal zijn! Morgen zal da streepje duidelijker zijn moest je opnieuw testen, want dan zal het HCG gestegen zijn in de urine. Wow da gaat ier snel zeg! Allez Dani 26 nu wij nog hé meid!

Deel Deze Pagina