bedankt allemaal en tot morgen avond weer. morgen eerst even naar oosterik in denekamp groot tuincentrum. even lekker met een vriendin op pad. liefs gwenda xxx slaaplekker
Hallo meiden! Nog niet zo lang op ZP en dacht eens even vanaf het begin te lezen...haha deze topic bestaat net en heeft al 125 pagina's zie ik nu.... Vanaf begin lezen dan maar niet, ik begin gewoon vanaf nu! Even voorstellen...laatste pil op 10 juni 2010, daarna gelijk een stopweek...en na 30 dagen eerste natuurlijke menstruatie. Nu net in ronde 3 belandt! Eerste maand nogal wat ontpil verschijnselen gehad...misselijk, zware benen enz enz. Nu voel ik me helemaal top, behalve die ongi dan nu.... Welterusten dames, hoop dat ik hier lekker mee kan komen kletsen...
goede morgen en welkom cm1978, deze topic bestaat idd nog niet zo heel lang, maar is erg gezellig hier. hoe gaat het met de rest van de meiden hier, hoop dat iedereen zich vandaag een beetje beter voelt. weet niet of ik vandaag veel online ben misschien vanavond nog iedereen fijne dag
Goeiemorgen cm1978! Welkom, tuurlijk mag je gezellig meekletsen! OOh die gwenda, je kan echt niet wachten he. Ik snap t wel hoor, iedereen heeft dat hier haha. Maar ja, t moet toch echt... Ik heb vanochtend nog niet gespugd!! heb eerst op bed rustig een rijstwafel gegeten en dat ging beter. Hopen dat t op mn werk ook zo blijft. Werkze allemaal, een fijne dag!! XxX
Welkom Cm1978 leuk dat je komt meekletsen! en hopelijk is het bij ook snel raak Ohh wat super Monique!! Hopelijk blijft het vandaag goed gaan!! Ik voel me alweer een stuk beter, behalve dan enorme rugpijn en vanaf gister ook met vlagen misselijk. Maargoed ik kan weer normaal me bed uitkomen
Hoi Misslisa, fijn dat je je al wat beter voelt! Monique, joepie, nog nie gespugd! Goed zo! Blij voor je! Welkom CM! Klets gezellig mee met ons! Wat zijn jullie plannen vandaag dames?
hallo dames welkom cm meiden ik ben blij dat het beter met jullie gaat volgens mij heb ik gister mijn ei gehad en de dag ervoor goed geklust haha spannend ik moet om 13.00 werken niet zon zin haha en jullie plannen
Hallo allemaal! Ik zag dit forum en dacht ga eerst ff alles lezen...kwam tot pagina 20, toen dacht ik hoeveel pagina's zijn er eigenlijk...125 dus. ben blij dat ik niet stug ben gaan doorlezen haha! Goed, vorige week woensdag heb ik m`n pil in de prullebak gegooid. Eergister 'ongi' geworden...eerste ronde dus. Eerst had ik altijd een mega onregelmatige cyclus, ben dus meteen gaan tempen om een beetje inzicht te krijgen wanneer m`n eieren willen gaan springen haha. Monique: nog gefeliciteerd! Heb het verhaaltje rondom de testen gelezen. Wat een stress Hoe gaat t nu met je? Wel leuk hoor, zo'n forum Groetjes, Inge
Hoi IngeG welkom hier! Hopelijk is het bij jou ook snel raak Dani26; spannend hoor, nu is het afwachten!
Hello, Even alles bijgelezen vanaf gistermiddag, had gisteravond verjaardag dus kon niet online -> pas laat thuis. Welkom nieuwe meiden! Moet zo gaan werken, dus ga helaas weer offline, ben er vanavond weer eventjes. Fijne (gezonde en spuugvrije) dag allemaal kus
werk ze dani welkom inge hoop dat het snel raak mag zijn bij je ik heb vanochtend met me zusje bij de fysio gezeten, ze heeft haar hand zwaar gekneusd en kan dus niet zelf auto rijden. vanmiddag het haar van mijn ouders ff knippen en dan vanavond lekker thuis met me mannetje denk dat ik vanavond wel online ben fijne middag voor iedereen
Ik hoop het ja, dat t snel raak is, maar ik reken op minimaal een half jaar tot het raak is. Alles wat eerder is, is mooi meegenomen.
Hallo dames!! Welkom CM en inge!! Gezellig hoor.. Monique wat fijn dat je vandaag nog niet gespuugd heb.. Dani; werkze meid! Jaa ik hoef vanavond nog en dan morgen nog een dagdienst, dan heb ik lekker vakantie! Dus zal er vandaag en morgen overdag niet veel zijn.. Fijne dag allemaal!! XX
Hoi Mendy, alvast een fijne vakantie gewenst! Ik moet zo op kennismakingsgesprek bij mijn nieuwe opdrachtgever. Bijna 90km enkele reis afstand! :S Maar goed, we gaan de eerste week van sept. lekker een week naar Spanje. Wel balen, mijn schoonouders hebben daar een huis en zijn daar dan ook en dat is waarschijnlijk precies mijn vruchtbare week...en hun huis schijnt zo gehorig te zijn dat als de buren een scheet laten je dat kan horen... Dus ik zei al tegen m`n vriend, dan maar op het strand ofzo. Vond ie toch niet zo geslaagd aangezien de politie in Spanje heeeeel streng is haha
Oh dat is wel een eind weg! Haha sorry hoor maar lig ff dubbel om jou zin Als de buren een scheet laten kan je het al horen Jaa dan moet je wat anders verzinnen..Kan je ze niet ff het huis uitlokken haha
Ik hoop maar op af en toe even wat tijd alleen...maar ja, dan wordt het ook meteen weer zo geforceerd hè. We zitten pas in de eerste ronde, het moet nog geen dwangmatig klussen worden Zucht...ik ga m`n auto in. Ik heb geen zin...dat zwangerschaps gedoe heeft me nu al helemaal in m'n ban haha. We zijn gister ook naar een kinderwensspreekuur geweest, op zich wel grappig en toch ook wel handig. Fijne dag allemaal!