nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, daarom, maar denk echt wel dat ik t wil weten wat t is haha

2. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ja dat is toch wel handig he!! Als ik eenmaal zwanger ben, moet ik daar nog maar is goed over nadenken :D

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja joh, misschien vernder je nog wel van gedachten... Of juist niet haha. Ieder zijn ding.

Ik ga morgen de huisarts/ verloskundige bellen en t verhaal uitleggen dat ik zo moet spugen. Hoop echt dat ik er wat voor krijg.

Jullie plannen vanavond? Ik ga naar bed, ben beroerd...

4. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Dat hoop ik ook voor je meid!! dan kan je in iedergeval zonder zorgen werken..

Ik ga nog lekker rustig aan doen, misschien komt mijn moeder nog op visite.

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ooh gezellig! heb jij ook een goede band met je moeder? Weet je moeder btw dat jullie er mee bezig zijn?

6. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames iedereen een leuke dag gehad ik heb lekker gewerkt haha

morgen weer een drukke dag smorgen bij een paar mensen de haren en make up voor een bruiloft en savonds ff werken

en vanavond nog geen idee wat ik ga doen

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    htoi dani, leuk dat je een leuke dag gehad hebt!
    lekker chillen vnvnd?

8. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw

Jaa ik heb een hele goede band met mijn moeder, ze is mijn beste vriendin en moeder in 1:D..Nee ze weet het niet, ze vraagt wel steeds wanneer mag ik oma worden haha.. Al ben ik bang dat ze het snel genoeg aan mij zal zien;)

Heb jij ook een goede band met je moeder?

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    haha, ja dat snap ik, dan ben je echt bang dat ze t snel doorheeft. Maar dat valt wel mee hoor, dacht ik ook van mijn moeder, maar dat had ze echt niet. Ik heb ook een hele goeie band met mn moeder. Ze belt me nu elke dag even om te vragen hoe t gaat:D maar eigelijk spreek ik dr elke dag ook wel. Woon jij dicht bij je moeder?

10. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja moet eigenlijk nog ff naar een feestje van collega is geslaagd voor autotheorie maar weet nog niet of ik ga

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ooh okay, naja dat duurt meestal niet zo lang toch? Wel even gezellig.

Een oud collega van mij belde gisteren of ik meega een weekendje weg met allemaal meiden. Echt helemaal leuk, dus ik enthousiast, maar ik zie t nu dus echt neit zitten, voel me zo k*t. En om dan uit te gaan of naar t theater, pff moet er niet aan denken. t gaat om t weekend van 5 sept, dus best snel wat zouden jullie doen?

12. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Leuk is dat he zo'n band met je moeder :) Ik ben benieuwd of ze het snel zou zien! Ik kan echt niet liegen dus ik hoop niet dat ze gaat raden haha..

Mijn moeder woont met de auto op 10 min. afstand..Eigenlijk zie ik haar elke dag onze paarden staan ook bij haar :).

Ja over dat weekendje weg, lastig.. Als je het niet ziet zitten, zal ik het gewoon niet doen! Ik snap dat dat heel lastig is!

13. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Trouwens ik heb ineens sinds eind van de middag erge pijn rechtsonder in mijn lies, ik vloei ook doorzichtig iets..Zal mijn eisprong dan nu pas zijn? Dat zou betekenen dan mijn cyclus 31 dagen is? Moeten we dan opnieuw klussen? Of zal het klussen van zondag nog genoeg zijn? Raar zeg ik dacht me eisprong maandag ook te voelen, alleen nu is de pijn heftiger..:( En mn boyfriend is er vanavond niet:)

14. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    innesteling?

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, dat kan innesteling zijn hoor! Maar ja, zeker weten doe je t niet. En sperma blijft in de vrouw hooguit drie dagen goed (levend) Denk niet dat t van zondag t dan nog doet zeg maar. Maarja, het wordt spannend over een tijdje:D wel allemaal hierop melden he wanneer testen enzo:D

16. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat doen we zeker kunnen we niet geheim houden hoor vinden het allemaal veels te spannend
    in ieder geval ik

bij mij duurd t nog wel ff

17. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Voelt een innesteling ook zo dan? Hmm nu begin ik te twijfelen..Mijn eisprong voelt ook altijd zo, alleen nu is het heftiger en met ongesteldheid gevoel..Naja als mn boyfriend er is denk ik maar voor de zekerheid nog een keer klussen :p Of zou dat niet goed zijn voor een eventuele innesteling? Wat een vragen he..Kon je maar gewoon even de binnekant van je lichaam zien om te kijken wat daar gebeurt haha!

18. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik ben Petrab (geen familie van Ali B haha).
    Jullie kunnen lekker met elkaar babbelen, misschien kunnen jullie me tips geven.
    Ik ben op 17 juli met de pil gestopt en probeer nu zwanger te worden.
    Heb een cyclus van 26 dagen.
    En zoals ik bereken zou ik volgende week mijn ei hebben.
    Hebben jullie nog handige tips???

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    het is ook allemaal heel spannend!!

20. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ja spannend als iedereen gaat testen..:D ik word er nu al zenuwachtig van haha!

Welkom PetraB ik heb niet echt tips, alleen uitrekenen wanneer je vruchtbaar bent en dan klussen ;)

Deel Deze Pagina