welkom petra tja tips das een moeilijke we zijn volgens mij nog allemaal een beetje zoeken als ik voor de rest mag praten maar als je vragen hebt kun je ze altijd hier stellen hoor kunnen we kijken of we een antwoord hebben
Hoi Petra, welkom! als ik jou was zal ik zoon banner aanmaken, dat is echt handig, tenminste vind ik. Als je m ogoed invult is het handig. En verder veel klusplezier
goede avond allemaal dames, mijn zusje werkt in het weekend en vakanties in een supermarkt en heeft haar hand tussen een kar en een pilaar die in het midden van het pad staat gekregen. ze moest voor iets anders naar de fysio maar kon nu dus geen auto rijden. verder spannend allemaal hoor iedereen die binnenkort moeten testen ik hoop het echt voor jullie, nog een week en dan slik ik ook mijn laatste pil en kunnen ook wij beginnen
Zo d'r is veel gekletst vanmiddag zeg! Thnx...ik hoef pas 13 sept bij mn nieuwe opdracht te beginnen. 28 aug begint officieel mn vakantie, tot die tijd zit ik in de 'leegloop' (houdt in dat er geen opdracht voor me is). Hoi Petrab...je kan op menstruatiekalender.nl een boekje downloaden en daar staat heel veel in
Hey meiden, Jeetje monique, wat vervelend dat je nog steeds moet spugen, ik hoop echt dat die pillen van de huisarts helpen. Kan jij mooi even testen voor ons, misschien hebben wij ze straks ook nog nodig!
hoi allemaal, jullie hebben weer gezellie zitten klesten. leuk weer een paar nieuwe welkom. monique mijn vriendin was ook zo misselijk heeft er ook pilletjes voor gehad en toen was het meteen over. dus zou zeker met de huisarts bellen. ik kan echt niet wachten maar moet het toch doen haha. ik heb voor ene week geleden ook van die krampen gehad net als jij en wist ook niet goed wat het was innesteling of latere eisprong, we zijn toen voor de zekerheid maar gaan klussen want je weet maar nooit haha. ik heb vandaag gezellie gewinkeld met een vriendin erg gezellie, net thuis haha. morgen en het weekend weer werken.
ja heb er een kast voor met allemaal spulletjes en doe telkens weer wat anders. hou daar wel van allemaal kleurtjes enzo. maar ik ga slapen morgen weer half 6 de wekker
Goedemorgen dames!! Even egopost voordat ik naar me werk ga!!! Vanmiddag om kwart voor 4 heb ik vakantie!!!!!!!! Veel plezier vandaag allemaal!!! *einde egopost* Heb alles wel gelezen maar nog niet wakker.... XX
goeiemorgen allemaal ik was er gister een avondje niet en moest gelijk heel veel bijlezen was weer gezellig zo te lezen. Welkom nieuwe dames ik heb gister weer is een testje gedaan en dacht dat ik een heel licht streepje zag maar mijn vriend zei dat ik het me inbeelde maar dat heb ik nog niet eerder gedaan dus maar even een paar dagen wachten en dan nog is testen we zullen zien
goeiemorgen dames! Dani! Als we de pendels mogen geloven is t voor jou ook snel hoor!! en of t een meisje is, of een jongen... Zwanger is zwanger Hoop t hoor. Karin: haha, ja k was ook bang dat ik me dat lichte streepje verbeelde. Nog ff afwachten. Gwenda: leuk hoor! Lekker winkelen voor je huis! @all: heb de dokter gebeld, ass. gaat overleggen en moet om 10 u terugbellen. Ik hoop zo dat ik wat mag! anders ga ik zelf op onderzoek uit.
mag vast wel van de dokter zou echt stom zijn als het niet mag want ze zijn waarschijnlijk speciaal daarvoor ontwikkeld en als je er last van hebt moet je die gewoon krijgen