nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, en ik spuug zo vaak echt alles eruit dat er ook kans is voor uitdroging. Dus dat is helemaal erg. Hoop t echt, anders ga ik alle dokters hier in de buurt bellen.

Op een ander forum, met allemaal meiden die zwanger zijn vertelde ik dit, en die zeiden dat t wel heel veel is wat ik heb dat spugen.

2. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hallo dames,

Gwenda; lekker man winkelen voor je huisje:D

Mendy; Geniet van je laatste uurtjes, en dan lekker vakantie vieren meid!!!

karinikke; oeh spannend, ik duim voor je..:D

monique; ja je kan dan zeker uitdrogen! hopelijk krijg je snel medicijnen en dan kan je er weer meer van genieten meid.

Nou wij hebben gister voor de zekerheid nog even geklust hihih..Ik had gister trouwens ook steken vanaf mn baarmoeder naar beneden:( Hmm de pijn is nu weer weg, meestal houd de pijn bij een eisprong bij mij nog wel even aan..

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal!

Pfff....ik heb vannacht gedroomd hoe we het gaan doen als ik eenmaal zwanger ben...haha, helemaal in m`n droom uitgedacht dat mijn vriend en ik allebei een dag minder gaan werken en dan precies zo uitgekiend dat we allebei een lang weekend hebben met de ukkepuk, dat ik maar 4 uur minder ga werken en m`n vriend 7 uur minder...

Neuh, ik ben er helemaaaaaal niet mee bezig hoor :)

4. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland

Hey Monique, weet je al of je die anti spuug pilletjes krijgt? Succes meid!

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    heb de doktersassistent gesproken. Ik heb nu 10 zetpillen gekregen. (gelukkig, dan gebruik ik in t weekend niets, en dan bewaar ik t voor mn eerste werkdagen) De dokter is er vandaag niet. Dus eigenlijk moet ik volgende week een afspraak maken bij de dokter voor het vervolg erop. Ben iig blij met pillen voor volgende week:D eerste schooldagen enzo.

6. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Good morning!

@karinikke, spannend, licht streepje, ik ben benieuwd
    @inge, hahaha, volgens mij is iedereen er mee bezig hoor, ik kan het ook niet helpen....

Vanmiddag nog werken en dan 3 weken vakaaaantie! Ik ga zo echt de uurtjes aftellen, heb er zo'n zin in. En lekker klussen op vakantie natuurlijk...

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Monique, laten we hopen dat die zetpillen helpen!

8. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    nou monique hopen dat het werkt. Ik heb vandaag 5 kinderen echt schatjes. nu speelde ze net dat er een zwanger was die is ondertusdden bevallen in het ziekenhuis maar het kindeje was dood gegaan dus die gingen ze begraven en nu is ze weer zwanger van een nieuwe kindje waar halen ze het vandaan

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hahaha ja geweldig he! wat kinderen allemaal kunnen bedenken! En hoe ze dat ook spelen! Ik moet ook altijd zo lachen dat ze grote zus willen spelen hihi.

10. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Verzorgende ig in de thuiszorg
    Vriezenveen
    hoi allemaal,

ja heb weer heel wat leuke dingetjes hou daar wel van verandering haha.
    heb ik weer ben ik vandaga bij een client, zegt ze tegen mij volgens mij ben jij zwanger. heb ik weer wordt er gek van haha.
    heeft er iemand misschien ook z'n erge last van zuurbranden. heb hier namelijk al 2 dagen heel erg last van en vooral snachts.

11. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hey ik zie net dat ik al zoveel met jullie heb gekletst dat ik geen junior maar gewoon member ben geworden

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    haha, dat gaat dan snel he! vond ik ook, opeens zat ik op de 500:D goed teken:D

13. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Vriezenveen
    heej monipue wat houd dat pendelen in?

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ooh dat moet je echt niet aan mij vragen, ik vind dat een beetje apart. Ik snap t niet helemaal. Maar dani weet dat wel. Dan gaat iemand een vraag voor je beantwoorden ofzo?

is geloof ik ook een heel topic over pendelen, moet je maar eens gaan bekijken, misschien word t duidelijker.

15. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik heb 16 aug 4 pendelverzoekjes gestuurd. Heb er nu van 1 bericht: nov dit jaar van een jongen. Zou op zich best snel zijn (dan na ongeveer 3 mndn proberen).

Als het zo mocht zijn, dan knijp ik m`n handen dicht! Heb via dit forum dus nog 3 verzoekjes gestuurd waar ik nog geen reactie op heb...afwachten maar :)

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja idd! maar dat zou wel leuk zijn toch!! hopen, klussen en afwachten:D:p

17. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik heb vorige week vrijdag 4 verzoeken gestuurd maar nog niks terug. ik vind het toch een beetje vaag dat pendelen maar was wel benieuwd.

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ach ja, ik hecht geen waarde aan het pendelen, maar het is wel geinig....

Pfff, ik ben op zich wel weer blij als ik aan het werk kan. Ik verveel me (terwijl er genoeg te doen is) en ik word zo lui als wat....en het lijkt wel alsof de dagen 4 keer zo lang duren (en m`n cyclus dus ook 4 keer zo lang haha)

Tis alleen zo balen dat ik zo ver weg moet...stel dat ik dan wel zwanger raak...dat ga ik dan niet trekken :S

19. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Dat pendelen..ja ik weet niet, het lijkt me wel leuk om een keer te proberen maar ik zou er idd ook geen waarde aan hechten.

Gwenda; apart is dat he, ik heb het nu ook al 2x gehad dat ze over zwanger begonnen zonder dat ze het wisten..Misschien is het wel gewoon onze tijd:D Nee ik heb geen last van zuurbranden, ik weet ook niet wat dat is..

Pff en ik heb alweer steken rechtsonder in mijn lies, gister dacht ik dat het een eisprong was ( terwijl ik die maandag ook al dacht te voelen), wij dus opnieuw geklust:) En nu begin ik het weer te voelen..:(Verder erge honger de hele dag door haha;)

20. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Vriezenveen
    had jij dat ook dan dat mensen dat deze maand tegen je zeiden het is bij mim al de tweede keer eerst een kennis van mijn vriendin die ik niet ken en nu die client wordt er wel zenuwachtig van misschien stom maar toch. ik hoop dat het voor ons allemaal raak is deze maand.ben best benieuwd wat het pendelen gaat zeggen. hhaha

Deel Deze Pagina