Haha ja mijn oma zei het van de week tegen mij, en mijn moeder zou gisteravond op ziekebezoek komen. En toen stond ze voor de deur dus ik doe open, roept ze "Kraamvisite" Uhh jaa..hai mam. Vet stom ik wist even niks te zeggen haha!
Ik vind het zo moeilijk om niemand iets te vertellen. Sinds ik gestopt ben met de pil voel ik me echt niet fijn ...veel hoofdpijn enzo. Normaal slik ik best veel ibuprofen en maxalt ivm hoofdpijn en migraine, maar nu wil ik niets slikken. Dus iedereen zit maar: neem nou een pijnstiller! En ik maar elke keer smoesjes bedenken om dat niet te doen (ben misselijk, wil eigenlijk met die zooi stoppen, heb vanmorgen al ingenomen).
hey dames ben er maar even net terug van de bruiloft en dadelijk weer werken. ja moet nu inderdaad echt geen medicijnen nemen hooguit paracetamol
En omdat pcm bij mij toch niet werkt, slik ik nu helemaal niets...Maar ja, leg dat maar eens uit als je normaal regelmatig iets neemt...
Hey meiden, Ik ben ook nog niet zo lang actief op deze site.. Ik lees & schrijf overal een beetje mee. Het lijkt me leuk om met meiden te kletsen die ook voor hun 1e wondertje gaan! Ik ben 23 jaar, en in maart gestopt met de pil. mijn vriend is net 29 geworden. Ik hoop dat het bij iedereen snel raak is!
Heey Meid1987 leuk dat je komt meekletsen Ik kom ook uit 1987 Hopelijk is het bij jullie ook snel raak!
Spannend he ! Wij zijn nu een aantal maandjes bezig, maar nog niks Wij moeten deze week weer goed klussen! Hopelijk is het deze maand raak!!!
Je moet de BBCode van zo'n banner bij je handschrift zetten( in je profiel). Ja het is zeker spannend! Waar zit jij nu in je cyclus?
hoi welkom leuk dat je ook mee kletst, ik kom uit 1988 ben ook net gestopt met de pil 1 juli. het is altijd erg gezellie en je kan met al je vragen enzo hier terecht. erg fijn
hoi meid1987 ik kom ook uit 87 mijn viend is 28 gezellig dat je mee komt kletsen. was de bruiloft gezellig dani werkse nog
ja ik ben nu op dag 72 van nog steeds de eerste ronde (ik denk dat het komt door het ontpillen) maar weet dus niet wat ik op een nieuwe banner moet zetten