Ik werk voor 36 uur per week voor het ministerie van justitie. ( bij de Dienst Terugkeer en Vertrek ) en jij ??
Oh wat goed van je! Is dat soms niet heftig ?? Wil je dat ook blijven doen als je zelf een kindje hebt? Willen jullie "fulltime" blijven werken, als er een kleine is? Of gaat jullie kindje naar een opvang?
heb het ff gecopieerd uit het forum pendelen Om wat duidelijkheid te geven over pendelen en wie er op Zwangerschapspagina pendelen hier een korte uitleg over het pendelen en een overzicht wie er pendelt. Pendelaarsters wanneer jullie je willen toevoegen aan de lijst of verwijderen van de lijst of de status wilt veranderen stuur dan even een PB. Omschrijving: Met pendelen wordt bedoeld het beantwoorden van (levens)vragen met behulp van een pendel. Dit is een vaak druppelvormig metalen, glazen of houten voorwerp aan een draad of kettinkje. De werking is even eenvoudig als verrassend: door onwillekeurige spierbewegingen gaat de pendel bewegen. Er ontstaat een soort spel tussen het onderbewustzijn en de bewust denkende persoon. De persoon kan vragen stellen die het onderbewustzijn al dan niet beantwoordt. Het kan een hele kunst zijn om de juiste vragen te stellen, zodanig dat het onderbewustzijn wèl kan of wil antwoorden. De vraag moet heel exact gesteld worden, er kan geen twee vragen tegelijk worden gesteld zoals "Gaat het morgen regenen of wordt het mooi weer?". Bij het pendelen wordt soms een pendelkaart gebruikt, waarop een aantal mogelijke antwoorden of een alfabet staan afgebeeld. Pendelen is een van de vele hulpmiddelen waarmee complementair therapeuten het onderbewustzijn van cliënten trachten te raadplegen. Het is een van de methodes waarover veel misverstanden bestaan. Vaak wordt gedacht dat de pendel een geheimzinnig instrument is dat de toekomst kan voorspellen. Bron: Wikipedia Wie pendelt er: Caruli (tijdelijke pendelstop) Dani11 Wilma26 (tijdelijke pendelstop) AstridDi Zuurtje mariek73 (tijdelijke pendelstop) allwoman En dames, de meiden die pendelen komen om in de pendelaanvragen, hou er rekening mee dat het even kan duren voordat er voor je gependeld wordt.
soms is het wel heftig zoals vandaag had ik 5 kinderen en dan heeft de 1 zich ondergepoept dus die ben je aan het verswchonen en dan zijn er 2 andere in de tuin ruzie aan het maken en is er 1 gevallen die dus huilend naar je toe komt dan is het wel even druk maar meestal geniet ik er heel erg van en wat ik ook heel leuk vind is dat ik altijd voor mijn eigen kindje thuis kan zijn en dus ook niet naar d opvang hoef te brengen en dus ok alles mee maak zo had ik laatst een meisje dat zich voor het eerst omdraaide bij mij thuis dus dan mis je dat als ouders zijnde wel en dat zal mij heel jammer lijken
Jeetje, drukke bedoeling dus soms! haha Maar vind het wel knap van je! Dat is idd wel een heel groot voordeel, dat je dan fulltime bij je kindje bent! Ik wil ook minder gaan werken als er een kleintje is, en m'n vriend wil zelf ook een dag minder werken, voor een papa dag! Super!
oke dat lijkt me wel wat dat pendelen ze hebben het een keer bij mij gedaan een kennis van mij en dat ging op of het een meisje wordt ik zou 2 kinderen krijgen eerst een meisje en dan een jongen volgens de pendel bij het derde kind viel die stil dus 2 kinderen vreemd hoor.
weltrusten allemaal ik ga nog even gooische vrouwen kijken en dan lekker naar me bedje, morgen weer half 6 de wekker. spreek jij weer doei doei
ja hij werkt in een winkel en moet de zaterdag werken en heeft dan standaart de donderdag vrij hij werkt wel fulltime
Nou lekker hoor! Pff er is niet echt veel boeiends op tv.. Verveling heerst... Haha.. Weet jou omgeving dat jullie bezig zijn voor een kindje? Of houden jullie het stil tot dat het echt zover is ?
goeiemorgen allemaal mijn vriend is assistent bedrijfsleider bij carpetrith (wweet niet eens hoe ik het moet schijven) en verder weet nog niemand in onze omgeving (als het goed is) dat we bezig zijn. Mijn schoonmoeder komt 1 x per week schoonmaken bij ons thuis ook de batkamer en ik heb zelfs een strip van de pil iedere keer neergelegd op de plek waar ik zou moeten zijn en de pilletjes in een bakje acherin het kastje bewaard. dus ik doe er ook een beetje moeite voor maar vind het wel heel moeilijk ben daarom ook zo blij met julie kan ik het hier bespreken vanmorge weer een testje gedaan zag weer een heel licht streepje (mijn vriend zg hm nu ook) maar is nog niet echt heel duidelijk dus ik ga straks gewoon een test van clear bleu halen die is digitaal en duidelijk