goeiemorgen dames! Ja, die van cb heb ik toen ook gedaan, spannend!!! Nog meer plannend vandaag iedereen?
ja ik was er zo zeker van dat hij positief zou zijn omdat ik echt een 2e streepje zag maja niks aan te doen
ja, maar misschien moetje gewoon even afwachten tot morgen. En dan nog een testje doen. Dan weet je t zeker.
ja idd, dat is echt beter hoor, want in t begin heb je weinig hcg dus dat is dan beter. En dan heb je ook duidelijkheid mocht t dan niet zo zijn. Dan moet je nog even afwachten. Hoe lang ben je overtijd?
ja ga ik dan nog maar is proberen en zo niet dan maar ik wel een afspraak bij de dokter kijken of hijme wat kan geven om de ongi opgang te brengen ik denk dat ik er dit keer wel veell last van krijg. ik had altijd al buikpijn als i de pil 1 week doorslikte
oooh ja dat had ik ook altijd als ik 1 keer doorslikte, dan kwam t de volgende keer dubbel terug ongeveer. Dan zou ik idd naar de dokter gaan!
ja ik denk dat als ik straks ongi word ik er wel veel last van heb maar we zullen zien ik ga nu spreek jullie vanavond nog misschien en anders morgen
Goedemiddag iedereen Ik hoop voor je dat je toch posi test ! En idd, als je ongi word, heb je wel duidelijkheid ! MoniqueP; heb jij last van kwaaltjes ?? In mijn omgeving weet ook niemand ( voor zover ik weet ) dat we er mee bezig zijn.. Mijn schoonmoeder komt hier ook wel eens schoonmaken, en dan leg ik ook een stippie op m'n nachtkastje, en ik verstop de multi vita. pillen voor mama en baby. Maar volgens mij heeft ze ze wel zien liggen, want ik had er wat over heen gelegd, en toen ik terug kwam, lagen ze in het zicht.. Nou ja... hahaha..
Hallo meiden!! karinnikke; spannend meid, idd even met ochtend urine morgen vroeg! en anders zou ik ook naar de huisarts gaan.. Ik heb vandaag weer heerlijk op mn paardje gereden na een paar dagen ziek te zijn geweest..Heerlijk Verder is het hier nu ook feestweek dus genoeg te doen hihi! Ik heb trouwens helemaal nergens geen last meer van, wel een gevoel alsof ik ongi moet worden, en een beetje emotioneel Wat gaan jullie doen?
Ik ga niks bijzonders doen dit weekend, lekker rustig aan ! Vriendje lief is nu met een vriend op pad, en ik ben een beetje huis schoonmaken en wasjes draaien.. Vanavond lekker bankhangen met m'n mannetje, en er moet deze week flik geklust worden ! Jullie nog plannen?
pff, ik ook hier, lekker rustig aan vanavond. Lekker filmpje kijken met mn vent. Ik ben misselijk (overgeven) en heb echt nergens zin in om te doen.