Oh wat vervelend dat je zo misselijk bent Monique! Hopelijk gaat dat snel over ! Inmiddels zit het laatste wasje in de wasmachine, en is er niks leuks op tv! Ben nu maar even beoordelingen lezen over het hotel waar ik in nov. naar toe ga.. Ook leuk!
ja, maar ik heb vandaag geen pil gehad. Dus op zich... Ik heb gister een pil genomen, s middags, maar je mag er 2 per dag, vandaag dus niets gehad.
hoi allemaal, hoe is het allemaal met jullie? hier gaat alles goed. nog een weekje de pil slikken en dan beginnen wij ook eindelijk echt vind het echt onwijs spannend.
Monique; oh dus je kan eigenlijk zelf beslissen wanneer je er neemt/ en of je er een neemt? Tweety25; Spannen joh! Wij zijn nu ook net begonnen deze maand, en ik vind het ook onwijs spannend hoor
ja, ik bewaar t liever voor door de weeks. Hoe minder medicijnen hoe beter natuurlijk. En zoveel heb k er niet. Ja dames, het is ook heel spannend
kan me voorstellen dat je ze voor door de week wil bewaren zeker als je van de week moet beginnen op je nieuwe werk dan is het niet handig als je steeds moet overgeven
Goeiemiddag dames!!! Heb even bijgelezen maar niet alles onthouden! Ik ben net terug van mijn werk. Gisteren niet meer online gekomen want had echt een lastig dagje (begrafenis van mijn collega...) Hoe gatet met jullie?
Wat naar mentos! Hoe voel je je nu? Stertke !! Succes tweety, het is heel spannend allemaal! Hopelijk is het snel raak voor jullie! Dat hoop ik trouwens voor ons allemaal!!
Hey meid 1987! Danku! Voel me al veel beter hoor... maar begrafenis was echt héél emotioneel met liedjes van Céline Dion en Marco Borsato enzo... Jij bent al gestopt met de pil hé? Of heb ik het mis?
Gelukkig maar! Ja, ik ben nu in Ronde 5 ! Ik ben in maart gestopt met de pil.. Van mij mag het deze ronde wel raak zijn!!!
Ooh en heb je regelmatige cyclus??? Ik ben nu in ronde 2 (eerst even ontpild) maar wil ook dat het raak is Je mag stilaan goed gaan klussen é meid!
Ja mijn cyclus was vanaf het begin dat ik stopte met de pil al 28 dagen, en dat is zo gebleven, daar ben ik wel blij mee! Ja we moeten nu wel beginnen met klussen ja ! Vanaf vanavond, en dan om de dag.. De afgelopen 3 maanden hebben we niet echt geklust op de dagen dat het moest, dus deze maand moet het wel gewoon! hahaa.. Ik zie dat jij ook moet klussen deze dagen! Spannend he ! Ik hoop voor je dat het deze maand raak is! Hoe oud ben jij?? Als ik vragen mag hahaa Ik ben 23, en m'n vriend is net 29 geworden.. Eetse meid!
hey meid 1987 wij zijn ook in maart gestopt 28 maart laatste pil verder niet echt bewust bezig geweest met zwanger worden alleen deze maand pas echt haha das toevallig
Meid 1987, ja hé, echt spannend! Hoop dat het raak is bij jullie! Ik ben er 25. Mijn vriend wordt er 27 in september. En nu ik een viertal jaar werk en bijna vier jaar een eigen huisje heb, vonden wij dat het tijd werd voor een beebje! Amaai, leuk daje altijd cyclussen hebt van 28 dagen. Bij mij is dit dus niet zo (zie banner). Ik moet dus beetje gokjes wagen. Wij klussen nu om de twee dagen... kan niet mis gaan dan zeker?!
Mentos, dat kan zeker niet mis gaan! Wel vervelend dat je beetje moet gokken op de juiste dagen! Heb je er al aan gedacht om testjes te gaan gebruiken?
ja we lopen inderdaad een beetje gelijk wij zijn deze maand begonnen met ovu testjes echt heel makkelijk misschien een aanrader?