nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi dames
    nou monique we gaan aardig richting de 31 he nog een weekje wachten en dan heb je de eerste foto van je kindje. lijkt me best spannend

ik weet nog niet zeker of ik morgen wel een testje ga doen ik word er niet echt vrolijker van als hij negatief is en daar ben ik wel bang voor

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    kan me voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt als hij morgen negatief aangeeft maar dan weet je wel waar je aan toe bent en kan je wel een afspraak maken bij de ha.

meiden ik heb zo verjaardag morgenavond ben ik weer van de partij.

fijne avond en fijne dag morgen

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hallo allemaal,

Heb echt een mega saaie dag achter de rug :S

Heb me net bijgelezen, maar niet alles onthouden...Die ovu testjes vind ik best prijzig...tempen is net zo effectief...wij klussen vanaf 1 week na de eerste dag ongi om de dag. Dan kan je het ei niet missen haha!

Ik temperatuur ook, zo kan ik zien of ik uberhaupt wel een eisprong heb...

Maar goed, tis ook een beetje een kwestie van geluk hebben natuurlijk.

4. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    in de winkel zijn ze idd duur maar ik heb ze via internet echt goedkoop

5. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Verzorgende ig in de thuiszorg
    Vriezenveen
    ja het is zeker geluk hebben.mooi dat je minder misselikk bent monique. ik zit nog steeds in spanning en kan bijna niet wachten. hen zo de neiging om mirgen vroeg testen.

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Welke heb je dan? En hoe werkt zoiets? Test je op het moment dat je denkt dat je ei er is of geeft ie ook aan hoeveel dagen nog te gaan tot je ei?

Ik heb geen idee wat mijn cyclus gaat doen en daarom denk ik dat het voor mij alleen maar geld verspilling is. Ik kan beter eerst met tempen inzicht krijgen in m`n cyclus.

7. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij een cyclus van 28 d begin je te testen bij dag 11 zit een hele duidelijke beschrijving bij

9. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    Belgiƫ
    Goeienavond dames!

Ik moet straks naar verjaardag, en moeten daarbij nog allemaal in het wit gekleed zijn... en wit is nu echt een kleur dat me nie gaat! :) soit, wit kleedje en kben vertrokken...

10. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha nee helemaal wit zou iknook nie willen haha wat voor feest heb je dan dat je helemaal in t wit moet

11. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    Belgiƫ
    Gewoon 40ste verjaardag van m'n buurman! En de dresscode is wit! En heb juist graag een kleurtje aan...

12. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke gezellig ja daar zou ik ook voor kiezen een kleurtje

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hihi die mentos in t wit. Ik heb er altijd een hekel aan als mensen een dresscode voorschrijven. Ik had t laatst een verjaardag van een meisje van 10. Ook in t wit, waar slaat dat op!! hihi.

Ja, meiden, te vroeg testen moet je echt neit doen! wacht op je nod of daarna! t heeft anders weinig zin. En dan ga je alleen maar twijfelen of je iets ziet of niet...

Ja, ik heb eindelijk 1 september de echo. Als dat allemaal goed is mag de hele wereld t weten:D

14. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden, zo, even alles bijgelezen maar niet alles onthouden denk ik, veel gekletst sinds gister.

Vandaag druk dagje gehad, veel boodschapjes gedaan en paar dingetjes geregeld voor mn trouwdag.

@ karinikke: jammer dat hij negatief was, als je nog zo'n clearblue test gaat doen zou ik tot overmorgen wachten. Die testen hebben meer HCG nodig en HCG verdubbeld in 48 uur, dus het heeft niet veel zin morgenochtend al te testen omdat de waardes in je urine dan nog hetzelfde zijn.

@ mentos, veel plezier op het feestje. Gelukkig is het weertje nog wel lekker dus dan kan een witte outfit wel, ik vind het altijd echt zo'n zomerdag kleur.

Mn vriend zit naar een of ander programma van the white stripes te kijken...boring...

15. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey catharina wanneer ga je trouwen? super leuk

16. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Nou.. aankomende zaterdag al.
    Dus het begint nu wel spannend te worden.
    Heb de komende week lekker vrij om alle laatste dingetjes te regelen, heb er al veel zin in.

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ooh super hoor! en probeer echt van elk moment te genieten. Dat zeiden heel veel mensen ook tegen mij en ik heb echt soms even gedacht: kijk eens om je heen hoe gaaf!! leukleuk!

Ik (wij)heb mn trouwboek gehad vorig weekend en dan komt alles weer terug:D

18. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh dat schiet echt op idd

gaan jullie het groots vieren? sorry vind het leuk om te horen hoe andere het doen haha

19. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    ja, dat ga ik zeker proberen te doen!
    Gewoon proberen me niet om alles druk te maken en lekker te genieten! Ik hoor van iedereen dat die dag zo snel gaat, wel een gek idee, ik heb echt meer dan een jaar alles voorbereid voor die dag en dan is hij straks zo snel voorbij....

20. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    haha, nou het valt wel mee, we hebben ongeveer 100 gasten, dus dat is redelijk normaal denk ik? of niet?

Deel Deze Pagina