ik durf er echt niks over te zeggen misschien de spanning? beetje rustig aan doen meid dan komt het allemaal goed
Nee ik heb geen plannen, lekker rustig dagje. Ben beetje beoordelingen aan het lezen over het hotel waar ik in nov. naar toe ga.. Jij nog plannen?
hey dames! bedankt voor de leuke reacties op de foto. Ja, die buikpijn, kan van alles zijn. Ik zou maar gewoon even afwachten, meer kan je niet doen. Ik ben aan t strijken, stofzuigen, en eten klaarzetten alvast. Heb een goed dagje, dus doe dan zoveel mogelijk.
ik heb ook niet echt plannen voor vandaag beetje wassen en poetsen heb gister al veel gedaan oh monique super dat je je vandaag beter voelt meid1987 waar ga je op vakantie?
Jullie zagen er super mooi uit monique! En zo te zien hadden jullie ook erg mooi weer! Ik ben lekker aan t relaxen, vanmorgen even lekker met de honden gewandeld, en nu even lezen/tv kijken. Verder weinig plannen vandaag.
ja, we hadden echt super weer, dat klopt, 25 graden, zon en geen enkel wolkje Ik ook lekker aan t rilexen voordat t fulltime werken morgen begint. Voel me wel al beter hoop dat t zo blijft.
Dani, ik ga naar mexico! Zoveel zin in !! Monique, werkte je eerder niet full time? Heb je een nieuwe baan ofzo?? In ieder geval succes!
Hallo dames, Hoe is het hier? Heb alles gelezen, jeetje wat was dat veel! Hou het echt niet bij zo in de vakantie, vanaf vrijdagmiddag nu pas voor het eerst even een lekker luiermiddagje! Feestweek is in volle gang erg gezellig. Gister een lange dag, maar was super gezellig! Mexico lijkt mij ook nog eens leuk om naar toe te gaan, schijnt echt super te zijn.. Zie allemaal kwaaltjes de ronde passeren, wat kan je lichaam je gek maken he. Morgen ga ik wel even naar de dokter, de kramp in me blaas bij het laatste beetje uitplassen wil maar niet weg gaan en de pijn houd nu ook langer aan na het plassen, echt vervelend... Staat er verder nog wat op de planning vandaag? Ik heb me neefjes op bezoek ben blij als ze weer lekker huiswaarts gaan ze zijn nogal druk.. Kan het niet aan met me gare hoofd nu..
Hey meiden! Meid1987; dat van het misselijk na het klussen en de dag erna komt mij wel bekend voor! Wij hadden vorige week geklust en was meteen misselijk die dag en de 2 dagen erna ook. Daarna werdt ik ook ziek dus ik weet niet of het daar mee te maken heeft gehad.. Heerlijk naar Mexico, lijkt me echt gaaf om heen te gaan.. Ik heb echt krampen in mijn buik, net ging ik naar de wc en had ik bruine/rode slijm in mn inlegkruis heb ik nog nooit eerder gehad, alleen voordat je ongi moet worden.. Ik heb nu ook echt het gevoel alsof ik ongi moet worden.. Volgens mijn berekening zou ik trouwens gister mijn innesteldag hebben gehad.. kan dat het zijn?? Zo duurt een week nog lang, met die rare dingen
misslisa, misschien is het een innestelbloeding! Ik ben nu niet meer misselijk, echt raar hoor! Lichaam zit maar raar in elkaar!! Mendy, heb je een leuke vakantie?? Ik zie in je banner dat jij in ronde 2 zit ?! Spannend allemaal he ! Hoe oud ben jij? ( als ik vragen mag )
Ja echt raar.. we zullen zien volgend weekend, dan mag ik testen! al ben ik nu heel bang dat de ongi doorzet( wel heel vroeg dan). Het zou wel super leuk zijn als we allemaal zwanger zijn en nog samen kletsen als de kleintjes er zijn
Ik ben 23 vriendlief is 28 Ja vakantie is erg leuk, heb er pas 2 dagen op zitten. Ja het is zeker spannend.. Probeer me zelf nu wel een beetje in bescherming te nemen hoor heb me de eerste ronde zo ontzettend gek gemaakt.. Eigenlijk heel stom, kon me niet voorstellen dat ik er zo naar verlangde, nog geen jaar geleden was ik eigenlijk een beetje anti kids..
meny, grappig, ik ben ook 23, en m'n vriend is net 29 geworden. Wel toevallig. Ik hoop dat het voor iedereen deze ronde raak is ! En het zou idd erg leuk zijn, om lekker te blijven kletsen, Van mij mag het iig deze maand wel raak zijn! Zo niet, dan wil ik volgende ronde beginnen met ovu testjes.