nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Het zou wel heel leuk zijn als er veel roze is deze maand! ik wil het anders denk ik ook met ovu testjes proberen..

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ja zou echt fijn zijn! :) Wij willen VEEL roze !!! :D

Ik ga even eten maken meiden.

Eetse alvast voor iedereen, en tot vanavond.

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey ladies, pff ik houd t niet bij hoor hier. Maar idd, ga er niet te veel van uit, neem je zelf in bescherming want je lichaam kan gekke dingen doen... Anders ben je straks zo teleurgesteld...

Gister is een vriendin van mij naar mexico gevlogen. Ze blijft 3 maanden rondreizen in mexico, argentinie enz. Schijnt mooi te zijn hoor! Maar wat lang vliegen, pfff

4. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ik wil er ook niet teveel op hopen, ik weet dat je ook dingen kunt gaan denken..;) Tenslotte heb ik niks gevoelt toen ik zwanger was, en helaas met 8 weken heb ik toen een miskraam gehad, ik houd dus nergens rekening mee!!

Ohja ik ben helemaal geen held met vliegen:) Dus of Mexico ooit wat voor mij wordt haha!

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ooh met 8 weken nog, pfff nou bah, daar word ik weer onzeker van. Maar je had toen echt niets door?

Nee, ik ben ook geen held met vliegen. hihi, dus mexico word t voor mij ook niet.

6. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Oh sorry dat was niet de bedoeling monique!!! Nee ik heb het niet doorgehad, ik slikte toen ook nog de pil door:x Achteraf heb ik me zooo schuldig gevoelt, we waren er ook zo kapot van..

Maar jij weet dat je nu zwanger bent, en kan er ook rekening mee houden monique, dus ik denk echt niet dat je bang hoeft te zijn!

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    je slikte gewoon de pil?? Was je m een keer vergeten of was t echt gewoon door de pil heen?

8. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey ladys ja niet te volgen hier als je even niet geweest bent haha we kletsen wat af

9. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Wij denken door de pil heen, want ik heb me toen niet kunnen herinneren dat ik hem een keer vergeten was. ( het zou kunnen) Daarna ben ik van de pil afgegaan omdat ik er ook altijd heel moe van werdt en waarschijnlijk dus niet goed werkte.

10. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Haha ja he:p

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    okay, ja heftig zeg, ik kan me voorstellen dat jullie er kapot van waren en dat die wens nu alleen maar groter is.

12. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ja alleen vindt ik het wel eng dat het misschien weer gebeurt. Maargoed niet te veel aan denken, het zal wel niet voor niets zo zijn gelopen denk ik dan maar weer.:(

13. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Jij hebt trouwens een super leuke banner, elke keer kijk ik weer of er al een stukje omgedraait is haha!:D

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja dat is wel zo, bij een miskraam is natuurlijk het vruchtje al niet helemaal goed waardoor je lichaam het op een natuurlijke wijze selecteerd, en het kan altijd gebeuren, maar het gaat vaker goed dan fout!

15. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Dat klopt inderdaad, en nu leef je er ook voor. Qua voeding let je erop en is geen pil meer en natuurlijk de foliumzuur.

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Pfff..heb alles weer gelezen!

Wij hebben lekker een relax dagje....Even naar de familie geweest en verder niets haha!

Zag net ineens bloed toen ik naar de wc ging :S ben al 2 dgn niet meer ongesteld...vanmorgen geklust en nu ineens weer bloed...vaag

17. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben ff eten aan het maken ondertussen

18. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Hallo dames!!!

19. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Hoi Mentos,

hoe is het?

20. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Ik heb echt krampen in mijn buik, net ging ik naar de wc en had ik bruine/rode slijm in mn inlegkruis:( heb ik nog nooit eerder gehad, alleen voordat je ongi moet worden.. Ik heb nu ook echt het gevoel alsof ik ongi moet worden.. Volgens mijn berekening zou ik trouwens gister mijn innesteldag hebben gehad.. kan dat het zijn?? Zo duurt een week nog lang, met die rare dingen;)[/QUOTE]

Ja, inderdaad, mss een innestelingsbloeding! Klinkt toch goed! Zeker als je rond je innesteling zit... woo spannend!
    Wanneer zou je gaan testen meid? Toi toi toi!

Deel Deze Pagina