Ja, het is handig zoon banner! Maar het is vervelend dat je op alle kwaaltjes gaat letten he! Ben je een keer misselijk denk je gelijk dat t zover is... Je maakt jezelf helemaal gek!
Hey goed zo! Nou, ik heb net ff getest, ik moest echt plassen! Maar hij is negatief, ik had ook heeel veel gedronken. Ik ga morgenochtend nog een keer testen en daarna niet meer! hihi
jippie gelukt haha ja ik heb nu ook vage klachten soms steken links in mij zij dan weer weg soms steken recht onder in buik honger niet normaal haha
wat raar joh maar je hebt 2 positieve testen gehad misschien inderdaad omdat je veel gedronken hebt dat de laatste negatief is hoop het zo meis morgen wel laten weten hoor moet morgen om 10.00 naar cesartherapie probeer van te voren ff te kijken anders erna
ja, ik had echt heeel veel gedronken, maar ja, het is dan nog steeds wel gek dat er geen spoortje is van mijn ongi, echt helemaal neits, dat snap ik dan weer niet. Die banner is voor jezelf ook handig hoor! Vind ik wel tenminste hihi. Ben alleen benieuwd of je m dan zelf weer moet veranderen maar dat zal wel, hij telt niet door ofzo?
ja echt erg maar dit heb ik nog niet gehad haha ik heb gister een menstruatie kalender ingevuld op internet en die rekent dan het gemiddelde van je cyclussen tot nu tot en dan zou zondag mijn nod zijn in plaats van woensdag maar ik hou maar gewoon een cyclus van 28 dagen aan
zie nu pas dat ik dezelfde banner heb als jou haha niet opgelet anders had ik een andere gepakt is wel zo leuk iedereen een andere
ja, we wachten af, we zien morgenochtend wel. En als t dan niet zo is, dan is t zo, maar dan hoop ik dat ik snel ongi word. Ja, je bent soms 28 dagen en soms korter ja, maja je lichaam heb je niet in de hand. Nee, je hebt niet helemaal dezelfde, en boeiend....8)
haha konden we ons lichaam maar in de hand houden dan waren we nu allemaal zwanger nou mentos is flink aan de wandel nu haha
Ja, die is wel echt gaan wandelen... En foofer is er ook al een tijdje niet, maar die laat vanzelf wel een keertje van dr horen. Ja, als iedereen het voor het zeggen had...
I'm back ladies!!! Tjeeses, ben wat vroeger terug gekeerd want had zo'n krampen... Mjah beeld het me in zekers? Zeg en wete wak ook heb? Een hardere buik onderaan... Mjah afwachten zekers halleluja! Kwou dat het al zondag was, dan gaak testen!
hi, spannend! Want je weet t nooit! En het allerergste: afwachten!!!! Daar heb ik een hekel aan!Heb ik geen geduld voor