dank je wel En ja idd, op je strepen gaan staan! Blijven volhouden! Ik ben met mn mannetje grenzeloos verliefd aan t kijken. Ik snap t nooit dat ze alles achterlaten! Ik heb me goed gevoelt t weekend. Nu word ik weer misselijk, maar dat komt dus echt door mn werk omdat ik weer zenuwachtig word. op zich is t wel goed dat ik dat nnu weet. Even deze week doorkomen en dat ben ik wat meer gewend op mn werk. sorry voor t verhaal moet t ff kwijt.
Jeetje, na heel wat blz gelezen te hebben, ben ik eindelijk weer bij! Jullie kletsen wel erg veel! haha Ik ga naar hotel Sandos Caracol in playa del Carmen. In welk hotel ben jij geweest?
dat mag altijd je moet niet zenuwachtig zijn komt goed ik snap ook niet dat mensen alles achter kunnen laten ik zou gek worden denk ik
Wat vervelend monique, dat je misselijk word van de gedachte dat je naar je werk moet! Hopelijk zit je snel op je plekkie daar! Pff, ik heb ook niet veel zin om morgen te gaan werken,, het weekend gaat veel te snel voorbij!!
meiden, ik ga nog even lekker met m'n mannetje tv kijken.. tot morgen!! & slaap lekker alvast. x, werkse voor iedereen en monique succes morgen! zal aan je denken!
hihi ja dank je. Maar ik ken mezelf, ik ben altijd zenuwachtig voor zoiets, nu fulltime baan, eerste schooldag, dan ben ik zenuwachtig, maar door de zwangerschap nog iets meer. Maar dat komt wel goed. Nog 5 dagen en dan is t weer weekend hihi
ja, vreemd is dat he, maarja, als je weinig klachten hebt... ben je nooit zwanger, heel gek, wat zei die bij jou?
Jeetje wat hebben jullie weer veel gekletst zeg Ik ben ook in mexico geweest een paar jaar geleden, was echt een super mooie vakantie, heel bijzonder met die maya cultuur en super mooie stranden! Ik snap jou helemaal monique, ik ben ook altijd zenuwachtig voor nieuwe dingen, dan slaap ik ook echt niet lekker die nacht ervoor. Gewoon even wennen.. veel succes in ieder geval morgen @ karinikke, toch wel vaag, nog steeds geen ongi, ben benieuwd wat de huisarts ervan zegt En ik hoop ook voor ons allemaal op Mei-beebjes! (en een april beebje voor monique)
nou monique morgen heel veel suc6 ik ben in peurto verjarta ( of hoe je het ook schrijft) geweest. en over grenzeloos verliefd gesproken. wij waren daar voor een bruiloft van een vriend hij had een mexicaans meisje ontmoet en ze gingen daar trouwen en hier wonen. (zijn voor de bruiloft naar haar woonplaats gegaan midden in mexico) en op de bruiloft is mijn zwager zijn mexicaanse vriendin tegen gekomen zij wonen ook samen hier dus die twee meiden hebben ook alles moeten achter laten n nu denk je misschien ja maar in nederland heb je het beter dan n mexico maar dat is ook echt niet waar. zij hadden in mexico allebij een goede baan en opleiding.