ja als je echt verliefd ben heb je er vaak veel voor over. nou doet mijn schoonzusje hier nu ook nog aan de universitijd in amsterdam een opleiding zodat ze in nederland straks ook weer een goede baan krijgt en ze is ook druk nederlands aan het leren dus ze is wel druk met vanalles hier
ja, echt knap, ik zou t ook niet kunnen om alles achter te laten... Knap hoor! Ja, hopen op veel mei babies en april idd ook Ja, ik ben ook altijd zenuwachtig voor nieuwe dingen... Zo ben ik gewoon. En ook al zeg ik tegen mezelf neit druk maken ik doe t toch... Gewoon t onbekende. ladies, slaap lekker en tot morgenavond! Werk ze morgen! XxX
Dat vind ik wel echt super! Lijkt me echt heel lastig om helemaal opnieuw te beginnen in zo'n ver land en dan ook opnieuw opleiding etc. te doen.
Goedemorgen dames! Hoe is het hier? Monique; ben benieuwd hoe je eerste dagje is met je nieuwe klasje, en hoop dat je niet zo hebt moeten spugen vanmorgen.. Ik heb echt de balen van het weer, hier komt de regen met bakken uit de hemel... Dan maar aan de schoonmaak, en vanmiddag maar even cadeautje kopen voor me schoonmoeder.. Hoop dat het dan droog is...
Hallo allemaal....pff was weer veel bij te lezen. Wel grappig om te lezen dat er zoveel meiden nietmeer aan de pil gaan. Dat heb ik dus ook! Ik ben blij als mijn lijf t straks weer onder controle heeft, dan ga ik het niet weer verzieken met de pil. Monique, ik hoop dat je je vandaag goed voelt en veel succes!!!
hoi allemaal, ik ben er ook weer een keer, wat veel hebben jullie gekletst gezellie. wat was je een mooie bruid monique. en naar mexico heerlijk. ik kan ook niet wachten tot ik vakantie heb. met iedereen is het verder goed lees is en spannend voor iedereen, hopen dat er weer wat zwangere uitkomen zou erg leuk zijn. ik denk zelf dat ik ongi ga worden heb wat krampen maar anders als anders haha. verder zijn mijn tepels erg gevoelig maar volgens mij heb je dat ook als je ongi moet worden?? ben de laatste dagen erg moe. maar ga er nu vanuit dat ik ongi wordt.
misschien een hele rare vraag, hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb allemaal kleine plekjes op mijn tepels gekregen weet iemand wat dat kan zijn? vind het vreemd en me tepels zijn ook gevoelig.
Wat voor plekjes dan gwenda? Hoe ziet het eruit? Misschien is het wel een goed teken als je dat anders nooit hebt?!
kleine bobbeltjes verdeeld erover. en heb het nooit eerder gehad me man heeft het ook nooit eerder gezien misschien kan ik een foto op google vinden haha
ooow ja, ik zie wat je bedoelt! Lijken een soort gezwollen kliertjes! Nou, degene op die foto is in ieder gevalt zwanger, dus wie weet.... Nog geen ongi?
goeiemiddag allemaal! Ja, dat van je tepels, dat weet ik niet... sorry. Mijn daggie was echt leuk, heb echt van de kids genoten. Super lleuk klasje. Alleen een aparte stagiaire, dat wordt nog wat hihi. Was wel zenuwachtig vanochtend, dus wel eerst even veel gespuugd. Maar dat zal morgen wel weer anders zijn denk ik. De eerste dag heb ik gehad. Jullie nog plannen vnvnd?
Fijn dat het een leuke eerste dag was! Hier geen plannen vanavond, drukke dag gehad dus even lekker rustig aan. Ik ga even eten koken