Hallo meiden!! Wat fijn dat je een leuke werkdag gehad heb monique!! En Gwendatjuh ik heb geen idee wat dat kan zijn, misschien is het een positief teken? Morgen mag je testen zie ik..Ga je dat ook doen?? Ik heb nog steeds wat bruine afscheiding, heb ook echt ongi krampen. En totaal geen energie, ook heb ik sinds vandaag constant tintelingen in mijn onderbenen heel vreemd gevoel haha
hoi hoi allemaal, gelukkig dat je eerste werkdag goed is bevallen monique hopen dat je morgen ook minder hoeft overtegeven, nu de meeste spanningen eraf zijn. spannend gwendatjuh hopen dat je morgen positief test, of ben je per ongeluk net ongi geworden
hey dames alles goed hier monique super dat je een leuke dag hebt gehad met je klasjes hier ook drukke dag gehad net terug van t werk verder toch wel wat rare klachten hiet mijn borsten doen pijn voel me net een opgeblazen kikker haha buik rommelt en een zwaar gevoel mijn ouder komen vanavond op de koffie zijn net terug van vakantie ben benieuwd haha
Zo, pasta was lekker! Jullie vertonen wel een hoop kwaaltjes zo bij elkaar haha Bij mij is de ongi sinds gisteren weer over, dus vriend en ik zijn weer gestart met de klus periode hehehe
ja ik snap echt niks meer van mijn lichaam zat t net tegen mijn vriend te vertellen ja zegt die vorige maand dacht je ook dat je zwanger was haha
hahaha, ja maar dat komt omdat je t zo graag wil ook. Dus als je iets hebt ben je je er heel bewust van, maar ik snap t wel hoor. En die mannen weten niet hoe wij denken toch haha.
Haha mannen zijn er een stuk rustiger onder, pas zei ik tegen mijn vriend volgend weekend mogen wij testen!! zei die oh dan al?? Pff haha voor mij duurt het nog zo lang Spanned dani26 hopelijk zijn het positieve klachten Ik kom net uit de douche, en heb een dikke blauwe ader op 1 borst ontdekt. Pff ik wil het nu weten
Hallo dames!! Hoe gaat het hier? Zie ook allemaal klachten voorbij komen.. Ik heb nergens last van, dus verwacht ook gewoon dat ik zaterdag ongi ga worden & dan gaan we gewoon voor ronde 3.. Monique; wat leuk dat je een leuke klas hebt, en hoop voor je dat je morgen minder hoeft over te geven.. Ik heb vandaag een druk dagje gehad, ben wezen sporten, heb een cadeautje voor me schoonmoeder gekocht, kleren voor vriendlief en hier schoongemaakt. Straks ga ik hier naar de feesttent, met me vriendinnen, helemaal zin in.
omdat het vandaag zulk slecht weer was hier dacht ik ik zal de bovenboel eens gaan uitzoeken en opruimen. ben dus ook begonnen in onze (hopelijk) toekomstige babykamer, is nu nog zo'n rommelkamer van gooi het daar maar neer dan komt het wel en idd wat een rotzooi kom je tegen maar nu is deze kamer zo goed als leeg
oooh dames, ik vind t ook echt heel spannend voor jullie. laat t weten als, wanneer en wat de uitslag is he als jullie gaan testen! Spannend...
Wij testen vrijdag of zaterdag ik laat het zeker meteen weten!! al maakt die bruine afscheiding me wel onzeker..
Ik ben ook zeer benieuwd!! Ik heb ook inderdaad zo'n rommelkamer, staat ook een bureau enzo in. Mocht ik zwanger raken moeten we daar toch een babykamer van zien te maken. Ik heb alleen geen idee waar ik dan met al die spullen heen moet??!
ik ben zeer benieuwd meiden! ik heb ook zo'n rommelkamer, staat ook n bureau enzo in, mocht ik zwanger raken dan moeten we hier toch een babykamer van zien te maken. Ik heb alleen geen idee waar ik dan met al die spullen heen moet! Hebben jullie allemaal genoeg ruimte voor een baby?
ja, dat is dan t probleem, al die spullen, hihi. Maar daar verzin je tegen die tijd wel wat op. Bij ons is er vorige week iemand geweest voor t raam, en we hebben een mooie offerte gekregen voor t raamgordijn met hor. Dus t word echt iets.