nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Dat klinkt inderdaad wel vreemd santjes!
    Ik vind het allemaal wel wat vroeg ja, waarom kan je niet gewoon even afwachten dan?

2. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Ja Santje, hou ons op de hoogte! Klets lekker gezellig mee!

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    zo dames, hallo! moest drie paginá's bijlezen!

@gwenda: dat je nog kan wachten!!! pfff echt knap. Die testen waar je maar drie druppels voor nodig heb had ik ook gedaan en bij mij zag je t goed hoor! Die zijn echt wel okay. hoe was t bij de tandarts?

@All: heb veel gelezen, maar weet t niet allemaal meer. Mijn dag was leuk met de kids, niet overgegeven, voelde me wel de hele dag niet super. Moe en misselijk. Maar deze dag is weer voorbij...

4. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Verzorgende ig in de thuiszorg
    Vriezenveen
    hoi allemaal,

ik heb dit keer een andere test van de kruidvat gehaald in roze doosje, maar zoals ik al dacht negatief helaas volgende maand beter misschien.
    ik had helaas 3 gaatjes en hoefte geen foto te maken.

5. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Hallo dames,

Gwenda, balen zeg, maar gewoon vol goede moed op voor de volgende ronde toch?

Monique, wat lekker dat je vandaag niet overgegeven hebt, wel balen dat je je zo naar voelt..

Heb ook alles gelezen, maar er is niet veel blijven hangen.
    Lag er vannacht om 3 uur pas in en moest er om half 8 weer uit, beetje gaar nu.. Maar vanavond maar weer een avondje feesten..

6. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Verzorgende ig in de thuiszorg
    Vriezenveen
    ja precies, maar ja we wachten af of ik dan toch ongi wordt nu nog niks te bekenen. anders over een paar dagen een test of misschien toch wel sochtends.

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ey, balen gwenda! maja als de ongi uitlbijft nog een keertje testen he binnenkort! Ik blijf duimen voor je!

En drie gaatjes????

8. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Aah balen Gwenda, miss blijft de ongi weg en kan je nog een test wagen?? Oei 3 gaatjes, minder :(.

Fijn monique dat het goed is gegaan vandaag, jammer dat je je niet helemaal lekker voelt maargoed is wel ergens goed voor he :)

Ik heb ook totaal geen energie, net ff geslapen vanmiddag pfoeh ik was ver weg schrok me kapot toen ik wakker werdt haha!

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja daarom... het is wel ergens goed voor, en s avonds doe ik gewoon echt helemaal niets, en woensdag en vrijdag zijn alleen ochtendjes, dus in mijn hoofd scheelt dat voor de drukte, haha klinkt gek maar dat is wel zo. Maar het 2 dagen in de week een stagiaire die constant achter me aanloopt. lastig als je je niet lekker voelt hihi.

Haha, ja als je moe bent, lekker slapen, is goed voor een mens hihi

10. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Haha ja ik kan me voorstellen dat dat een rustig gevoel geeft ik heb de dinsdag en vrijdag middag vrij en dat vind ik ook heerlijk hoor :) Mijn zwangerschapstesten zijn binnen :D ik heb ze ver opgeborgen voordat ik in de verleiding kom haha!! Ook een boekje van babydump gekregen met een cadeautje babysokjes..zoooo lief :D

11. Sandratje

Sandratje Lid

24 aug 2010
    53
    0
    0
    Verzorgende
    Hallo Meiden,

Ik ben nieuw hier en zat een beetje rond te kijken.
    Wij zijn 7 juli gestopt met de pil, en ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen!!??
    En jullie?
    Zijn jullie zwanger? of nog aan het proberen om zwanger te worden?

Groetjes Sandra

12. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hey Sandratje,

Welkom hier, ik mag zaterdag gaan testen of ik zwanger ben, heel spannend dus. Hopelijk is het snel raak bij jullie!

13. Sandratje

Sandratje Lid

24 aug 2010
    53
    0
    0
    Verzorgende
    Ben je al overtijd dan?
    Of test je standaard?

Ja ik hoop het ook!
    Hoop voor jou ook dat het snel raak is, spannend allemaal he!?
    Hoe oud ben jij en hoe oud is je vriend?

14. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Nee zaterdag zou ik ongesteld moeten worden. Ik ben 23 en mijn vriend ook :) en hoe oud ben jij en je vriend?

15. Sandratje

Sandratje Lid

24 aug 2010
    53
    0
    0
    Verzorgende
    Owh, spannend!
    Ik ben 28 en mijn vriend is 30.
    Wanneer ben jij gestopt met je pil? of slikte je geen pil?

16. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ik slikte al ong. 2 jaar geen pil meer, voor ons is dit ook de eerste maand dat we het proberen :)

17. Sandratje

Sandratje Lid

24 aug 2010
    53
    0
    0
    Verzorgende
    Oh echt, ja wij zijn dan 7 juli gestopt met de pil, maar heb hem zeker wel 12 jaar geslikt :S
    Wel steeds veranderd van pil, was dat zo zat! En we wilde graag kinderen, dus weg ermee en proberen maar!
    Ik ben ondertussen al een keer ongesteld geworden, zit nu in mn vruchtbare periode zeg maar ;)
    ga er wel vanuit dat het de 1e 6 maanden niet lukt! Anders valt het zo tegen, en die pil moet toch eerst uit je lichaam.

18. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey ladys ik ben er weer, zo had genoeg bij te lezen alleen weinig blijven hangen hihi sorry ben net een zeef

19. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Gwenda; jammer van je test en van je gaatjes ook ;)
    Maar nog geen ongi, wie weet....

Welkom sandratje, spannend dat jullie ook net begonnen zijn, Ontpillen kan inderdaad wel een tijdje duren

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey sandratje, welkom! klets gezellig mee.

Ik ben in juni gestopt met de pil en was na 1 ronde zwanger! (sorry heb je mij weer, maar ik vind t nog steeds apart:)) Ik ben 25 en mijn vriend 26

Deel Deze Pagina