Mijn eerste cyclus was zeg maar 29 dagen, dat is toch wel redelijk of niet? Ik lees ook dat het ook wel eens langer kan duren :s
het kan heel lang duren, bij sommige duurt het 65 dagen voordat er iets van ongi aankomt. Dus dit is goed!
Hallo Monique, Jij bent al zwanger? Tenminste dat concludeer ik uit wat onderaan je berichtje staat, 7 weken zwanger? Heeft het bij jou lang geduurd? Ik vindt het wel lastig om uit te rekenen enzo, en je vruchtbare periode, maar ja, ik denk dat dat iets is waaraan je moet wennen enzo. Straks weet ik niet beter.
haha nee hoor, ik ben super blij voor je.... ik hoop dat we hier allemaal niet al te lang hoeven te wachten
haha, sorry nog 1 keer dan, 3 juni laatste pil genomen, eind juli positief getest... totaal niet verwacht...
@ sandratje, je kan je ook aanmelden op www.menstruatiekalender.net daar kan je heel makkelijk alles bijhouden en deze geeft ook aan dan wanneer je eisprong/vruchtbare dagen zijn enz.
@ monique, zo dat is leuk!! Gefeliciteerd!! @ De andere dames, komt vast wel goed hoor!! Bedankt voor de tip, ga gelijk kijken!
Ik kom er niet veel wijs uit hahahaha Klik weer iets verkeerds aan, en kan het dan weer niet verwijderen :S
Lukt het je wel om het programma te openen? Onderaan deze pagina Menstruatiekalender / Vruchtbaarheidskalender / Zwangerschapskalender / Anticonceptiekalender kan je de handleiding downloaden en het boek 'zwanger worden' In dat boek staat ookal veel uitgelegd, maar je kan ook de volledige handleiding downloaden.
als je erop dubbelklikt in de dagagenda kan je alles wat je invoert weer verwijderen. Ik vind het ook echt ideaal, ik houd er alles in bij
Hey dames, ik lees dat jullie ook allemaal bezig zijn om voor de eerste keer zwanger te raken. En dat het bij Monique al gelukt is, super! Wij zijn nu 5 maanden bezig en volgend weekend (3,4 of5sept) zal er bij mij wel of niet weer iets komen. Ben erg benieuwd, blijft spannend, want je weet niet hoe dat van binnen allemaal werkt hoe gaat het met de rest hier, ik vind het super leuk aan een kant maar ook wel lastig! Je hebt helemaal niets hierover te zeggen. Gr. Lieve