hoi lieve! je komt hier dus ook gezellig meekletsen? Helemaal leuk, en welkom! Het wordt al lekker druk hier! Hopen dat je dat weekend goed nieuws hebt te melden
mn vriend is net wezen hardlopen (in de onweer en stort regen) en zit nu ook al erg lang in de douche. Kan er denk ik ook niet uitkomen haha
nou wat zal ik eens vertellen haha drukke werkdag gehad vandaag voel me nog steeds raar en mijn borsten zijn echt gevoellig, nu 2 ochtende kokhalzen kan ook zijn omdat ik er behoorlijk mee bezig ben, pfff ik snap echt niks meer van mijn lichaam hoe was jullie dagje vandaag?
ja, je lichaam kan je echt voor de gek houden, dat is zo erg. Het word natuurlijk ook wel erger omdat je er zelf mee bezig bent he. Hoe meer je eraan denkt hoe erger t wordt. Kunnen jullie er niet lekker bijspringen onder de douche, hebben wij net ook gedaan gezellig vind iik dat samen douchen hihi.
Oh dani dat is minder Haha ja wij douche ook vaak samen, vind ik ook gezellie!! Nu kwam vriendlief me uit de douche halen haha
ooh dat is jammer haha. Meiden, ik ben echt moe. en morgen weer een druk daggie, ik ga lekker naar bed. Lekker even lezen (een spannend boek, neit over zwangerschappen, dan slaap ik helemaal niet meer...) Ik lees morgen wel bij! Slaap lekker en tot morgenavond of middag.
haha hier past het net samen onder de douche ja probeer het ook echt van me af te zetten en ga er vanuit dat ik over 10 dagen ongi ga worden maar als ik dan savond op de bank zit en vanalles voel dan ga je echt denken dus even afleiding met jullie meiden dan hoef ik er niet zo aan te denken
hallo ik ben er ook weer, zeggen ze dat er weinig te beleven is vanavond maar ik had aardig wat bij te lezen. zag twee nieuwe meiden, welkom
slaap lekker en tot morgen als ik er ben in ieder geval ff smorgens en savonds moet ik mijn nagels doen dus weet niet of ik er daarna nog ben
Hey dames !! Zo dat was weer een half uur alle verhalen lezen,, maar ben de helft ook alweer vergeten! Gaat alles goed met jullie? Voor de nieuwe dames : Welkom ! Volgens mij voel ik m'n eisprong nu ook ?! wat ongi klachtjes, maar dan minder! Dit is de eerste keer dat ik het voel, maar misschien omdat ik er nu op let?!