nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    Belgiƫ
    Ma bij jou snap ik het toch nie meer ze Monique! Wrs zal je nie teveel slapen deze nacht hihi.
    Ik ook nie, want heb vroegdienst morgen. En in plaats dak es vroeg in mijn bedje kruip, nee, ik blijf altijd zo laat op... hehe
    * kramp kramp karmp*:)

2. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ik heb daar ook geen geduld voor ik wacht af tot woensdag dan komen we savonds terug van vakantie wie weet gooi ik er dan wel een testje tegen aan monique je hebt me aangestoken met testen haha

mmm hardere buik da zou ik ook niet weten eerlijk gezegd

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Google heeft vele antwoorden hoor!! Hihi. Heb je daar al gekeken? Nee, ik verwacht niets echt niet, maar waar blijft die ongi dan? Ik krijg altijd eetbuien en harde borsten, niets nu...

Ja, het testen... je moet t niet te vaak doen hihi is wel duur, maja wel leuk,

Mentos, ga lekker op bed liggen en lekker lezen of tv kijken, dan rust je toch ook al? is ook goed voor je kramp

4. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja of een lekkere warme douche of zo wil ook wel eens helpen oh jee het voetbal is begonnen :(

ik verwacht ook dat mijn ongie er woensdag is

5. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    Belgiƫ
    Amaai Monique, je doet ons wat aan hoor! Onze hartjes kloppen al even snel als dat van jou!:)
    Mmm, ik ga naar filmpje kijken met mijn ventje... dan slapen en om 5u15 uit mijn nest...

Dames, slaapwel en tot morgen voor meer nieuws :p

knuffel xxx

6. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    slaap lekker succes met werken morgen en zien je morgen weer hier terug hopelijk met goed nieuws van monique
    xx

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Dat is toch geen tijd! Dat is midden in de nacht!!! dat zou ik echt niet kunnen hoor! knap van je! Werk ze!

voetbal, ja mijn vent zit ook te kijken... Dus ik ga ook ff douchen...

Hoezo verwacht je dat dani? Heb je al voortekenen?

8. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee heb eigenlijk geen voortekenen eerder tekenen van een eventuele zwangerschap eerlijk gezegd maar heb zon raar gevoel

en inderdaad ik zou ook niet zo vroeg op kunnen ik zou gek worden vind 7 uur beginnen al te vroeg haha
    douche ze kom je zo nog terug

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, dan maak je jezelf helemaal gek he? Echt vervelend, nou ben ook benieuwd naar jullie testen hoor, spannend!

Ja, erg vroeg vind ik t, maarr.... ben zo terug!

10. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
  11. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hey!

Jeetje ik had weer wat in te halen met lezen :p En het was leuk lezen!
    Wat spannend Monique!!!
    Grappig hoe je erg je mee kunt leven via internet :).
    Welke tests heb je gebruikt? Ik heb alvast een digitale van CB in de la liggen en wat goedkopere van de kruidvat, die pak je wat sneller :D:D.

Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik ook vele rare klachten. Maar zoals me dat hier op het forum al verteld is, is het toch echt ontpillen bij mij. Nou ja, weet ik dat ook weer he. Had vorige week toch 2 testjes gedaan :D Is best verslavend he?
    Nu moet ik weer even wachten met testen, kan ik afkicken ;)

Hebben jullie het topic "genante en memorabele bevallingsverhalen" al eens gelezen? Echt, super leuke verhalen af en toe. Weet je een beetje wat je te wachten staat.

Ga zometeen nog een filmpje kijken. Zal morgenvroeg op het werk meteen even checken voor je Monique. Ben toch wel heel erg nieuwsgierig! Succes!!

12. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee die topic heb ik nog niet gelezen zal ik een doen strax
    daarom doe ik ook niet te veel testjes omdat het zeker verslavend is en ze zijn echt te duur haha
    ik heb ook 1 test in de la liggen
    maar die wil ik daar eigenlijk nog ff laten liggen

leuk trouwens dat je weer ff mee komt kletsen we vonden het al jammer dat je er weinig bent :)

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey! je bent er weer ff geweest! Je had een hoop in te halen!

Ik heb net ff gekeken welke test ik morgen ga gebruiken en ik doe er eentje die met 20ml ofzo die extra gevoelig is, die ik dus als eerste (2x) had gebruikt, want daarna heb ik een andere gebruikt... En er staat idd op in hele mini lettertjes, niet te veel drinken,.... Nou ik voel me erg stom, maja dat heb je de eerste keer he!

Ik ga dat topic ook eens lezen! Ben benieuwd! Mn man wil dat ik nog ff test voordat hij naar zn werk gaat, dus dat is om 7 uur ongeveer haha, en dan meld ik t jullie... Maar ik heb niet veel vertrouwen:D

14. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik doe mijn best om bij te blijven en mee te babbelen, maar dat is lastig af en toe :)

Testjes zijn zeker duur (helemaal die van CB).

Ga nu even filmpje kijken. Tot morgenvroeg dan lees ik weer even mee. Daarna helaas weer een volle dag aan het werk.

15. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Positief blijven Monique :) Je weet het nooit.
    Om 07:00 al? Mooi, ik ben om 07:30 op het werk, kan ik meteen even checken of je al wat hebt getypt :D Hoezo benieuwd ;)

Tot morgen dames!

16. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    tot morgen foofer werk ze morgen

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    tot morgen en werk ze!!

Ik kan dat topic niet echt vinden, ik vind de site soms een beetje moeilijk te volgen, vooral als ik wat zoek (schaam)

18. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    monique kan toch gebeuren haha ik stond daar eerst ook niet bij stil
    oke dan kan ik morgen nog ff checken voor ik naar therapie ga
    oh vind het zo spannend

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik ga ff met mn mannetje op bed ff lekker zappen:D ff gezellig saampjes! tot morgen!! XXX slaap lekker

hihi, ja op de ene manier is t wel spannend, maar ja, we zien t wel!

20. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    euh je gaat bovenin naar forum dan naar onder scrollen naar het stuk zwanger zijn dan staat er een regel met de bevalling daar klik je op en dan staat het topic erbij op de pagina die verschijnt

Deel Deze Pagina