sorry was even snel douche oh super stoppen met de pil das spannend joh als je weet dat je nu voor het echte werk kunt gaan klussen hoop ook dat ik posi ga testen maar ga er niet vanuit
hoi allemaal ik was een dagje niet geweest maar moest wel heel veel bij lezen. welkom voor de nieuwe dames gwenda jammer van die negetieve test maar zolang je niet ongi bent is er nog hoop dani klinkt goed allemaal hopen dat je posi test ik ben gister naar de dokter geweest dacht eerst 's ochtends dat ik ongi zou worden toen ik net de afspraak had gemaakt want ik zag bloed maar was s middags weer weg dus toch maar ge gaan. hij heeft een inwendig onderzoek gedaan maar voelde geen kieste of vleesboom ofzo dus nu wil hij dat ik wacht tot november en als ik dan nog niet ongi ben geweest mag ik terug komen. ik was echt wel heel boos dat ik nog zo lang moet wachten en 1 november sta ik weer bij hem op de stoep als ik nog niet ongi ben. en verder blijven we maar wachten
jeetje karinikke wat vervelend dat je nog zolang moet wachten van je huisarts, je wacht al zolang en dit schiet niet op dan. Wel fijn dat hij verder niks heeft gevonden. Suc6
karinneke belachelijk dat hij je nog langer laat wachten balen van de uitslag kunnen ze die niet weghalen of zo?
had dit niet verwacht eigenlijk, ik dacht misschien krijg je medicijnen om een ongi op te wekken en dan kan je weer verder vind dit echt heel vreemd dat hij niks voor je wil doen
ja ik vind het echt heel raar kun je niet toch een doorverwijzing vragen of zo 114 dagen is echt lang wil je niet ongeruast maken maar vind het echt heel raar dat hij je weer laat wachten
ja idd maar hij wil me echt niet doorsturen maar ik denk dat ik over 2 weken zo veel last krijg van een opgeblazenbuik in het weekend en even naar de huisartsenpost ga ofzo
dat kan je misschien ff vragen van "goh is mijn eigen huisarts er toevallig? niet nou ja heb zoveel last dan maar bij een ander" dan weet je het wel
ik moet zo ff wat gaan schoonmaken maar kan nog niet echt de zin erin krijgen. vanmiddag is manlief weer thuis dus denk dat we een lekker rustig middagje houden jij nog plannen
ik ben aan het werk maar heb weer maar 1 meisje en die slaapt nog straks een beetje de keuken schoonmaken