nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    dat is lekker dat je er vandaag maar een hebt, heb je je handen nog een beetje vrij om iets te doen.

ik ga maar is wat doen anders komt er helemaal niks meer van

misschien tot straks

2. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    suc6

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Pfff, dat was weer veel bijlezen. Heb niet alles onthouden.

Las iets over dat het beter is om niet elke dag te klussen, dat heb ik ook meerdere keren gelezen...wij klussen daarom om de dag...ookal wil vriendlief wel vaker haha

@Karinikke: als je troep krijgt om je ongi op te wekken krijg je vaak weer hormonen toegediend...dat je niet ongi wordt is al een teken van hormonale disbalans...en dan krijg je nog meer hormonentroep -> wordt de disbalans niet beter van gok ik.
    Misschien kan je eens naar een homeopathie winkel of een klassiek homeopaat gaan. Ik ben daarheen gegaan omdat ik zoveel last had van het ontpillen en ze hebben me iets gegeven (was maandag). Is nog een beetje vroeg voor mij om te zeggen of het werkt of niet.

4. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ja is misschien wel een idee maar ik ben nu al 77 dagen aan het wachten misschien is er iets wel helemaal niet goed daar ben ik nu wel bang voor straks kan ik helemaal niet zwanger worden

5. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Wij klussen inderdaad ook om de dag!

@ karinikke, ik lees hier vaak op het forum dat mensen etos zwanger worden pillen gebruiken om een regelmatige cyclus te krijgen, is dat misschien een idee?

6. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik wil ook dat soort pillen gaan gebruiken maar dan moet je eerst een cyclus hebben

7. santje78

santje78 Nieuw lid

24 aug 2010
    3
    0
    0
    Hallo allemaal,

Vandaag weer een bloedtest gedaan en de resultaten van gister opgehaald, die heb ik net even vergeleken met de test op mn 2e NOD nou ik geloof dat de waarde goed zijn gestegen ik begon bij 87 en zat gister op 1097 morgen moet ik weer. Ik heb ook gelijk een afspraak gemaakt met n andere gynecoloog en laat aan hem de resultaten zien. Ik heb nergens last van dus gewoon maar hopen dat alles goed is. Ik laat het jullie morgen weten hoor.

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey dames! Zo wat moest ik weer veel lezen!

@Santje: we horen t dan wel morgen:D

@karin: ja, wat erg zeg, nu heeft t neits, geholpen, moet je gewoon weer wachten... Schiet niet op, balen meis!

9. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    he monique voel jij je vandaag weer goed? neem je nu de medicijnen van de huisarts?

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey! ja, had gister ook medicijnen, maar toen voelde ik me echt k*t. Vandaag gaat t veel beter! Denk ook gewoon dat t te maken heeft met hoe de dag is. En de ene dag heb je meer energie enzo dan de andere dag, en de ene dag is de misselijkheid bijna weg en de andere dag niet. Heb al een paar dagen neit gespuugd, heb t ook erg naar mn zin op t werk, dus die spanning is weg:D daar lag t ook aan. dus wil eigenlijk stoppen met die medicijnen... :D

11. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    fijn dat het beter gaat monique misschien is het dan idd beter om te stoppen

12. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    gaan julie vanavond nog wat doen?

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, ik denk ook gewoon dat t de spanning was van mn nieuwe werk. Kijk misselijk ben ik de hele dag wel een beetje, de ene dag meer dan de andere dag, mar zolans ik niet spuug of wat kan eten gewoon... Snap je,

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    ja kan het me voorstellen dat je weer wilt stoppen met die medicijnen misschien nog slikken tot het weekend en dan in het weekend kijken hoe het gaat???

fijn dat je het ook zo naar je zin hebt op je werk dat scheelt ook zoveel ja

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    wij gaan vanavond naar vrienden dus zal niet online zijn vanavond.

in ivm met onze vakantie volgende week gooien wij vanavond al de pil in de prullenbak ipv donderdag, dan ben ik er als het goed is vanaf als we weggaan maandag

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ooh goed dat je gaat stoppen, maar dan word je in de vakantie ongi, wil je dat wel dan?

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    nou als het goed is word ik het dan zaterdag en dan is maandag mijn laatste dag. als ik donderdag zou stoppen word ik het maandag en dan zit ik er dus wel de hele vakantie mee;)

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ooh okay, nee dan snap ik t:D want precies in de vakantie lijkt me ook niet zo fijn:D

Dames, ik moet jullie wat bekennen, ik vergeet t steeds tijdens mijn werk. Dan ben ik zo druk bezig met die kids enzo en af en toe denk ik, wat ben ik misselijk, en dan schiet t me weer te binnen. Is dat gek? Voel me er wel schuldig over...

19. Sandratje

Sandratje Lid

24 aug 2010
    53
    0
    0
    Verzorgende
    Hallo Dames,

Zo ik had ook even heel wat bij te lezen, en ook niet alles onthouden!
    Ik las wel dat mensen om de dag klussen. Dat doe ik nog niet hoor.
    De ene keer is het wel om de dag, de andere keer zitten er wat meer dagen tussen.
    Ik wil dr ook niet zo heel veel mee bezig zijn, ik zie het allemaal wel. Mocht het niet lukken, dan zal ik wel andere stappen ondernemen...
    We klussen wel als ik in mn vruchtbare periode zit!

Ik ben vandaag echt vreselijk moe! Komt helemaal niks uit mn handen! erg is dat!;)

20. Sandratje

Sandratje Lid

24 aug 2010
    53
    0
    0
    Verzorgende
    @ monique,

hoe bedoel je dat?
    Dat je vergeet dat je misselijk was, en het dan eigenlijk niet meer ben en dan opeens weer te binnen schiet en je ook weer gelijk misselijk ben?

Ja ik ben van mening, dat je lichaam verteld wat er aan de hand is, snap je. Je bent niet zomaar misselijk, of ineens. Heeft meestal een reden. Het is toch niet jezelf iets aanpraten, lijkt mij?

Deel Deze Pagina