nee, ik vergeet dat ik zwanger ben. Echt helemaal, totdat t weer te binnenschiet eind van de dag ofzo... En dan denk ik, ooh wat erg dat ik dat vergeet! Maja dat is denk nou eenmaal zo, maar goed toch erg...
Ik vindt dat niet erg hoor. Weet je wat ik pas erg vindt, mensen die er 24 uur per dag / 7 dagen per week over praten en inderdaad ook op het werk. Je mag er wel over praten, natuurlijk. Maar ja, je bent ook op je werk en daar moet je professioneel zijn, dus dan vindt ik het niet meer dan logisch dat je het even ''vergeet'', straks als je verder bent, en het gaat schoppen enzo, dan zal je het niet zo snel meer vergeten . Je eigen niet schuldig voelen hoor!
nee, daar heb je ook wel weer gelijk in vroeg een vader vandaag aan me: heb je zelf kinderen? Ik: nee joh!!! hahaha
Ja misschien ben je wel voorzichtig omdat het allemaal nog zo pril is? Ik zou het ook niet vertellen voordat ik de 3 maanden voorbij ben hoor, in mijn omgeving dan, op mn werk, mn vrienden / vriendinnen / mn familie. Zo op een forum is het wel leuk, je kent elkaar niet persoonlijk, dat is toch anders!
ja precies, dat is zo. Mijn ouders en schoonouders weten t wel. Maar verder echt niemand. Maar volgende week hebben we de echo. En als alles goed is.. Hoef ik neit mer se tot 12 weken te wachten, dan ben ik 9 weken... dus we zien t wel. Maar op mn werk vertel ik t pas na 12 weken.
Ja je hebt groot gelijk! Denk dat het ook moeilijk wordt hoor, mn mond houden tegenover mijn familie. Maar ja, een paar is niet erg. En weet je, stel je moet de hele tijd overgeven, ook op je werk. Dan is het gewoon verstandig om het wel te vertellen. Zeker met mijn werk kan ik het dan niet verborgen blijven houden zeg maar. Denk dat ik van al die luchtjes al kokhalzneigingen gaat krijgen
hoi allemaal, allemaal een goede dag gehad,ik wel druk op het werk maar wel te doen. vandaag nog geen ongi te bekennen. het kriebeld om weer te testen maar ga het nu even afwachten. fijn dat je je beter voeld monique.
hoi gwenda! lekker dat je een goeie dag gehad hebt! Ja, dat testen blijft wel spannend, maar neit te vaak doen, gewoon even afwachten! Mn moeder belde net: ben je nog steeds zwanger? Want dan heb ik een heel leuk cadeautje voor je gekocht... Dus ik zei dat ik t wel dacht, maar eerst de echo afwachten, maar morgen krijg ik t cadeautje hihi.
Ik heb de hele dag al zooon zin in pizza, heb geloof ik nog nooit zoon zin gehad in iets te eten, dus hij zit in de oven
Hoi Hoi, Ik werk in een verpleeghuis met dementerende ouderen Ik heb ook net gegeten, heerlijke nasi goreng met kip sate, was heerlijk!! En was je pizza lekker?
ja het is echt afwachten. o heerlijk een pizza op zijn tijd. dat is echt iest waar je echt zin in hebt
Oke dan, alvast eet smakelijk!! Maar leuk dat je moeder een kado-tje heeft voor je Ik ben nog niet eens zwanger en ze kwam een paar weken geleden aan met spuugdoekjes :S Had het wel aan wat mensen en mn ouders verteld, dat ik gestopt ben met de pil, hahaha. Soms denk ik, had ik dat nou maar niet gedaan! Hebben jullie die ervaring ook? Ik kon echt mn mond niet houden van blijdschap dat ik was gestopt met de pil. Ik wil al 4 jaar kinderen maar mn vriend was er nog niet aan toe, achteraf ben ik ook blij dat we er nu pas voor gaan en niet 4 jaar geleden al!
ook ik kan me mond niet houden heb best wat mensen die het weten haha. me moeder kan ook niet wachten tot het zover is die zegt steeds ik heb zoveel leuke dingen gezien haha
Ja precies. Zelf zie je ook genoeg ja toch... Pfff als ik een baby-winkel zie dan beginnen mn eierstokken te rammelen hoor hahahaha. Hoelang ben jij al bezig gwendatjuh?
ik ben 1 juli gestopt met de pil ben nu 2 dagen overtijd en heb gisteren getest alleen negatief heb wel rare verschijnselen die mijn vriendin ook heeft en die is zwanger dus het voeld allemaal vreemd maar ja. ik heb gisteren een andere test van de kruidvat gedaan dan anders en heb nu ook maar weer die andere gekocht wil graag testen maar wat toch maar.
1 juli gestopt, hihi ik 7 juli. Spannend joh!! Ik zou denk ik niet kunnen wachten om te testen Wanneer ben je van plan om te testen? Zou wel snel zijn zeg! Hoelang heb je de pil al geslikt?
nee, wij hadden niemand vertelt dat we gingen stoppen. dus niemand had t ook verwacht. Dus daarom ging mn moeder ook huilen toen ze t hoorde, echt een verrassing was het! pizza was echt super lekker8)