ja, nu even vol, heb ik in dagen niet gehad. Mocht al blij zijn dat ik kon eten! En niet overgeven hihi.
Hey, Weet je wat ik wel heb... Ik ben een beetje ongeduldig... het liefst zou ik vandaag al zwanger willen zijn... en dan denk ik bij mezelf, stel het lukt niet? Dat zou erg zijn zeg!
dat heb ik ook wel ben liever nu zwander dan later haha, maar ja het is afwachten. fijn dat jeje wel beter voeld nu en je gewoon kan eten.
Ja het is zeker afwachten, en als je het graag wil duurt het te lang he Maar ja oefenen, oefenen, oefenen hahahaha Heb je erg veel last gehad van misselijkheid en overgeven monique?
ja, vorige week echt veel last gehad, heb medicijnen gehad van de dokter, nu al 3 dagen neit gespuugd. Mn schoonmoeder belde net. Haar nichtje, die wij ook goed kennen is zwanger. En ze is 1 april uitgerekend is dat niet vet leuk!!!! Ben nog steeds blij Zo toevallig
Oh dat is vervelend zeg!! Maar ja, het is voor een goed doel zullen we maar zeggen Ja dat is zeker leuk ja, weet dat nichtje ook dat jij zwanger bent? Is wel toevallig! En als je er goed mee kan opschieten is het super leuk!
nee die weet t niet! niemand weet t verder, maar ze belde mn schoonmoeder en die vond t echt moeilijk om dr mond te houden joh! haha echt leuk! als alles goed gaat met de echo ga ik t echt van de daken schreeuwen!!! Hoop echt dat alles goed is!
oo wat leuk zeg ook nog bijna te gelijk uitgerekend, samen baby dingen kopen haha. het is vast allemaal goed
ja, krijg nu pijn in mijn zij aan de rechterkant, echt eng hopen dat t niets is en snel ophoud. wat gaan jullie doen vnvnd?
nee ik ook niet verder, heb lekker gedouched, voel me echt goed vandaag, wel moe van t werken, maar wel ok. Mn man gaat zo voetbal kijken, denk dat ik ff ga lezen, en dit hier bijhouden natuurlijk!
In het begin van dit topic was er ook iemand die zichzelf Foofer noemde. Nu las ik in een ander topic dat ze zwanger is! Echt super leuk! zal dr ff een berichtje sturen, jammer dat ze hier niet meer bij zit! Maar dani en mentos weten nog wel wie ik bedoel toch?
oke ook heerlijk avondje lekker niks doen heerlijk haha. er is op rtl 8 een mooie film die kijk ik ook tussendoor ahha
misschien wel van dit topic, kan ookb est hoor, maar weet niet meer precies wie er toen al waren, toen waren er echt nog maar een paar meiden, maar dat weet ik niet meer helemaal wie, sorry!