oooh ja dat kan nog als je niet zwanger bent! Was t leuk? Ik heb btw nog 2 kaartjes van de efteling! is er iemand die ze wil? 2 kaartjes voor 40 euro!?!?
Twas superleuk!!! Zag overal bordjes dat zwangere vrouwen niet op attracties mogen... zou het kwaad kunnen moest ik net zwanger zijn? Je weet eigenlijk maar nooit...
nee, denk niet dat t nu kwaad kan, maar ik ga nu niet meer. Zodra je weet dat je zwanger bent niet doen! Maar ik ben al neit van de achtbanen... Meer van t mooie en leuke. Maar die eftelingkaartjes wil ik echt kwijt
ik ga ze anders op marktplaats zetten. Wel sneu, ik wilde zo graag naar de efteling, ik 2 kaartjes gehad voor mn vrijgezellenfeest en nu ga ik niet...
dan kan ik bijna nergens in, niet goed voor zwangere vrouwen... Dus dan vind ik t zonde! Ga ik liever een andere keer.
dames... ik ga naar bed... Weltrusten, slaap lekker! en tot morgen, ik ben er morgen maar heel ff. Ga bij mijn moeder eten, gezellig saampjes. Werk ze morgen voor degene die moeten werken! X
Hey monique, misschien wil ik ze wel hebben. Moet het straks ff overleggen met vriendlief Bewaar je ze even voor me?
Hey meiden, Jullie zijn allemaal al weg, maar ik wil toch nog even iets schrijven! Hebben jullie morgen weer iets te lezen.. haha Ik heb nog steeds die ongi steekjes in me buik.. Misschien toch tekenen dat mn ei eraan komt! Nou ik ga ook lekker naar m'n bedje,, morgen gaat de wekker weer om kwart voor 6, Pff !!! maar heb morgen een kort dagje,, das wel lekker!! Slaap lekker allemaal, en tot morgen! Trouwens,, ik zat te denken vandaag,, zou het niet leuk zijn als we een keertje af zouden spreken? (We delen al zoveel met elkaar! )
Zo ben er nu pas weer, drukke dagen zo vlak voor de bruiloft. Ik denk dat jullie allemaal al lekker liggen te slapen....ga ik ook zo doen! Spannend hoor Gwenda dat er nog steeds geen ongi is! En heel fijn monique dat je je beter voelt! Ik zou inderdaad proberen te stoppen met de medicijnen, hoe minder pillen hoe beter toch? Wij hebben trouwens ook tegen niemand verteld dat we bezig zijn voor een kindje. Soms vraagt iemand ernaar, maar dan zeg ik meestal dat we nog een paar jaar willen wachten. Een vriendinnetje van me had het wel verteld en toen ging iedereen elke maand vragen of het al eens raak was....lijkt me heel vervelend, zeker als het niet snel lukt! Tot morgen x
hey lieve dames zo had weer flink wat te lezen niet te geloven haha gaaf foofer ook zwanger super leuk das al nr 2 van hier vruchtbare grond haha sorry ladys heb weinig onthouden dus ben vast wat vergeten morgen avond ben ik er wel weer slaap lekker iedereen xx
hoi allemaal ik was er gisteravond niet had dus weer heel wat te lezen. mijn vriend kwam gister uit zijn werk en zij we gaan even lekker ontspannen al dat gestress met werk en die stomme dokter we gaan lekker naar de sauna. was echt een super goed idee van hem wat een rust heerlijk. We hebben het er ook nog over gehad natuurlijk maar we begonnen en gingen er toen vanuit dat het nog zeker 6 maand zou duren en daar zijn we nog lang niet en ik kan voor november ook best nog ongestelt worden dus misschien hoef ik helemaal niet zo lang te wachten. Dus nu kan ik het ook beter van me af zetten en we zien wel wat er gebeurt
Heey dames, Zoo even heel veel terug gelezen. Gister heb ik een drukke dag gehad, en ben daarna gaan douchen en meteen in slaap gevallen Karinikke; wat jammer dat je nog zo lang moet wachten, maar wel fijn dat je het nu een beetje van je af kan zetten! Monique; fijn dat je je weer beter voelt!! Ik heb nog steeds wat bruine afscheiding( heel weinig hoor). en ontzettend moe steeds, ook pijn in mijn onderrug en gister was ik behoorlijk misselijk de hele dag.. Ik durf alleen nog niet te testen, zal nog wel te vroeg zijn toch? Maandag is pas mijn NOD.
spannend hoor ik kon echt niet zo lang wachten ik had al een paar dagen voor mijn nod getest sommige testen dan al wel positief dus je weet het nooit