nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey ladies!

Jeetje inge! wat een rot jaar, allemaal van die erge dingen, dat snap ik dat je dat niet zomaar in de koude kleren gaat zitten! Sterkte! hoop dat je snel zwanger bent, iets positiefs in je leven.

2. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hey monique ik ga zeker voor je duimen hoe voelde je je vandaag

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja goed! heb veel gegeten vandaag, net lekker gegeten bij mijn moeder. Ze had als cadeautje een systeem dat je naast je baby in de wieg kan leggen waardoor je steeds bewegende plaatjes op t plafond ziet... :D echt schattig.

Hoe gaat t met jullie allemaal?

4. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik voel me s avonds iedere keer misselijk en heb daardoor niet zoveel zin in eten weet niet hoe het komt. vanmorge weer een test gedaan van 2v5 en nog steeds een heel licht streepje nog steeds niet echt duidelijk dus erg lastig misschien toch nog maar aan de dokter vragen of ik wel een bloedtest kan krijgen

5. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Dat pendelen, geloven jullie daar in?

6. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik pin me er niet op vast maar vind het wel grappig om het te proberen

7. Sandratje

Sandratje Lid

24 aug 2010
    53
    0
    0
    Verzorgende
    Hallo Dames,

Ik ben dr ook weer, en heb heel wat moeten bijlezen!!

Jeetje Inge, wat een rotjaar, hoop inderdaad dat 2010 nog iets positiefs in petto heeft voor jou!!
    Waar ga je naartoe op vakantie?
    Voor de andere dames, nog wat van plan vanavond?

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    he Inge,

wat een onzettend rot jaar, hoe gaat het nu met je vriend?
    hoop dat voor jullie 2010 nog goed nieuws brengt.

9. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    inge wat een rot jaar hopelijk snel weer iets positiefs om te beginnen natuurlijk jullie vakantie daar ga je gewoon lekker van genieten meisje even lekker eruit

ben benieuwd op ik ook nog een pendel krijg van daantje86

hier gewerkt vandaag

voor vanavond niet veel plannen

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    dames waar zijn jullie vanavond?

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ladies, ik ga slapen, kan me ogen niet meer openhouden, morgen weer erg drukke dag! Slaap lekker, x

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    slaap lekker monique suc6 morgen en daarna lekker weekend houden

13. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik was gister avond bowlen met mijn ouders dacht wel veel bij te moeten lezen maar dat viel wel tegen. het lijkt wel wat rustiger te worden hier. Ik denk een beetje dat ik ziek ga worden voel me niet echt goed en het weer werkt natuurlijk ook niet echt mee zijn er verder nog plannen voor vandaag en voor het weekend

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    oh dat is ook heel gezellig natuurlijk en dan heb je geen zin meer om online te gaan.
    nou wij hebben een druk weekend maar probeer tussendoor nog wel online te komen.

vanavond hebben wij bruiloft, morgen als het droog is tenminste dorpsdag in een dorp verderop en dan 's avonds visite.
    zondag viert mijn man nog zijn verjaardag

jij nog plannen? hoop niet dat je ziek gaat worden, misschien komt je ongi eraan of voelt het anders?

15. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    normaal voelde ik het nooit wanneer ik ongi werd kwam denk ik door de pil tenzij ik wat langer doorslikkte dan had ik er wel heel veel last van maar het voelt een beetje appart ik weet het niet hoop het wel. verder heb ik vanavond een verjaardag van mijn zwager en zondag vanaf 16.00 een feestje bij vrienden dus zaterdag lekker rustig aan doen.

Ik ga even met de kinderen fruit eten kom straks misschien nog wel ff terug

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hallo allemaal,

Thnx voor jullie lieve posts :)

Met m`n vriend gaat het redelijk. Last van z`n rug en nek. Hij moet straks naar de huisarts.

Zondag ochtend vliegen we lekker naar Spanje.

De auto is hoogst waarschijnlijk financieel total loss. Ik heb vanacht helemaal niet kunnen slapen. Viel pas om half 9 vanmorgen in slaap. Lag heel erg te waken...gaat natuurlijk nergens over....

17. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Verzorgende ig in de thuiszorg
    Vriezenveen
    hoi dames,

wat een verhaal om bij te lezen.
    oo wat heb jij een zwaar jaar zeg hopen op heel veel moois.
    ik wou jullie even laten weten dat ik tot op heden nog steeds niet ongi ben geworden.
    ik heb ook geen test meer gedaan wil het nu even afwachten misschien komt de ongi nog en anders volgende week weer een test doen.

lief gwenda xx

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    oh wat spannend gwendatjuh, dat je het nog zo lang uit houd met niet nog een test doen.

Lekker Inge dat jullie zondag naar spanje gaan lekker de zon opzoeken.

19. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    echt wel knap hoor gwenda en inge ga proberen lekker te genieten van je vakantie je hebt het zo te horen echt even nodig

20. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Hallo dames!!

Hoe gaat het hier? Wat een rotweer nog steeds he? Had zo gehoopt dat het vandaag wat beter zou zijn... Vanavond heb ik een huisje vol want dan komen er allemaal versierde bootjes met muziek langs ons, is altijd ernstig gezellig.. Maar het weer wil al 2 jaar niet echt mee werken.. :(

Ik heb gisteren heerlijk geshopt, heb echt een hele mooie marlies dekker bikini op de kop kunnen tikken voor weinig! Helemaal gelukkig.. En nog een paar leuke truitjes, allemaal in de uitverkoop.. Hou daar van lekker koopjes jagen.. :D

@Gwenda; he nog niet ongesteld, wanneer had je nou voor het laatst er een testje tegen aan gegooid?

Voor mij is het morgen d-day! Van mij mogen die rode duivels snel uitbreken.. Dan gaan we op voor ronde 3

Deel Deze Pagina