Junyor lees ik nu dat je zwanger bent?????? Meid wat fantastisch nieuws voor je, gefeliciteerd! en je dacht dat je ongi was geworden toch? brak dat niet door ofzo dat je ging twijfelen? Anyway, heel erg fijn dat het gelukt is, geniet ervan!
Hoi Dames, Weer terug van de vakantie. Hoe gaat het hier met jullie? Ik bleek toch geen eisprong te hebben gehad en ben in mn vakantie begonnen met 10 daagse kuur provera. Nu sinds maandag hevig ongesteld. Morgen naar het ziekenhuis voor echo. Als alles er oke uitziet begin ik morgen voor het eerst met spuiten. Ik ga gonal f spuiten en als het eitje groot genoeg is de pregnyl. Ook wordt dan de eerste IUI ingepland. Spannende periode wel weer moet ik zeggen. Ik spuit dagelijks mensen maar bij mezelf vind ik het toch wel even weer spannend. Ik ben gelukkig de 2 weken dat we op vakantie waren heerlijk ontspannen. De laatste week was wat kwakkelig. Ik kreeg bij thuis komst enorme pijn bij het ademhalen in de ribben aan de achterkant en voorzijde en in de hals. Na een aantal dagen zo te hebben door gelopen toch maar naar de huisarts gestapt. Die was bang voor longembolie (dit kan door de provera) (wist ik niet!!!!) Dus allerlei onderzoekjes gehad en gelukkig bleek dat het niet te zijn maar mn tussenrib spieren. Het gaat nu weer een stuk beter en sinds gister weer aan het werk na mn vakantie.
Hoi hoi, Klopt, de test geeft aan dat ik zwanger ben. Alleen heb ik er zelf niet heel veel vertrouwen in. Heb 14 dagen na de IUI een flinke bloeding gehad en daarna nog 2x een kleinere bloeding. Afgesproken met de fertiliteit dat ik volgende week dinsdag de 1ste echo heb. Mocht ik wel zwanger zijn dan zit ik dinsdag op 7 weken, dan moet er dus een kloppend hartje te zien zijn. Durf nog niet zo heel goed blij te zijn door de bloedingen die ik heb gehad.
Spannend dan inderdaad nog Junyor! Ik kan me je gedachten heel goed indenken, maar toch hoop ik echt voor je dat je dan een kloppend hartje ziet bij de eerste echo. Komt wel vaker voor toch in het begin dat je toch een bloeding hebt en wat kleinere erna? Volgens mij hoeft het niet perse iets betekenen maar kan me het indenken dat je dan nog niet echt blij durft te zijn. Laat je het even weten? Ik blijf hier iig duimen hoor!