Nog meer dames met een korte cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lunacy, 18 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    #1 Lunacy, 18 dec 2010
    Laatst bewerkt: 18 dec 2010
    Dag allemaal,

Ik vroeg me af of er nog meer dames op het forum zitten die er een korte menstruatieperiode op na houden? (wel normale cyclus v. 28 dagen) Als ik ongesteld word, ben ik dit soms zelfs maar één dag. ;) Meestal wel heel mooi rood en hevig met alle pijn van dien (danku voor Aleve) maar dag 2 zou ik met een inlegkruisje voor strings rond kunnen komen.

Heeft dit invloed op je vruchtbaarheid? :(

2. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Aargh, in de titel staat 'korte cyclus', maar dat bedoelde ik niet... ik bedoelde die maar heel eventjes ongesteld zijn.

Ben nog een beetje nieuw met dit alles. *excuseert zich*

3. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
  4. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Bedankt voor je reactie Leentje. :)

Ik hoop het ook niet nee, heb precies hetzelfde. Vorige maand zelfs maar één dag ongesteld...

Overigens klaag ik daar totaal niet over hoor. Zolang het maar geen invloed heeft op. Haha. :D

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ben jaloers, ben altijd 7 dagen ongesteld :D

6. mlis

mlis Niet meer actief

ik ben de laatste 2 cyclussen ook minder ongesteld geweest dan normaal.. 2 dagen weinig, wel veel pijn en 2 dagen nauwelijks iets.. dit had ik voorheen helemaal niet..

7. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Bij mij was dat ook opeens. Altijd 4 dagen ongesteld en toen opeens minder, zo'n 1,5 dag. Vreemd is dat he.

8. mlis

mlis Niet meer actief

is zeker vreemd,,maar waar dat aan ligt??

9. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Weet ik ook niet. Een korte menstruatie hoeft opzich niets bijzonders te zijn, maar blijf het raar vinden dat het opeens veranderd.
    Heb jij ook bruinverlies of niet? Ik best veel n.l.

10. mlis

mlis Niet meer actief

nee ik heb geen last van bruinverlies.. het is gewoon helder rood..! en de laatste 2 keren ontzettend veel pijn dat het begon..kon niks..niet zitten,staan, lopen.. zat bijna te huilen van de pijn.. dit duurde een paar uurtjes en werd het minder..maar bloed viel mee.. :S

11. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb wel een korte cyclus 24 dagen (voor prik pil)
    Maar heb wel 3 dagen veel bloed en 2 dagen iets minder, op dag 10/11 al een ei.

ik vind zo kort bloed verliezen toch beetje vreemd, wil jullie niet bang maken, maar ik zou dat niet maanden aanzien, dus na paar maanden toch eens een dokter bellen.
    Ik kan nu met voorbeelden komen, maar nogmaals geen zin om onrust te stoken, waarschijnlijk zit ik helemaal verkeerd!

12. mlis

mlis Niet meer actief

disney sorry als ik het vraag maar ik zou het wel graag willen weten wat je bedoeld.. ik heb dit nooit eerder gehad ik was normaal 5 tot 7 dagen.. en de laatste 2 cyclussen 2 dagen normaal/weinig (3 tampons over de dag) sorry :p en 2 dagen 1 minitampon..

13. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het normaal wel 5 dagen duurt en nu ineens niet, weet ik niet hoe dat kan komen!

Maar een vriendin van mij, had altijd zulke korte ongi dagen. 2 dagen bloed, geen krampen niets.
    Ik was altijd jaloers, want zij voelde niets.
    Later bleek ze pco te hebben, en dat het bloed enkel door
    braak bloedingen waren.

IK ZEG NIET DAT JE PCO HEB, alleen als je altijd maar beetje bloed verliest, zou ik aan de bel trekken.

14. mlis

mlis Niet meer actief

lieve disney,
    bedankt voor je reactie.. toch maak ik me wel een beetje zorgen hoor..heb tot nu nog steeds geen ei gevonden en gaan al meer naar mijn nod toe..ik hoop dat ik hem kan vinden of misschien dat ik hem heb gemist..ik zal het mijn ongi goed in de gaten houden.. ik heb de 1 dag van mijn nod de laatste 2 cyclussen extreme pijn gehad zo erg dat ik er misselijk van werd en niet kon bewegen.. maar niet veel.. dus vind het wel bijzonder dat het dan zoveel tijd verder is..dat ik dat krijg aangezien ik gestopt ben in mei..zou het dan tot al die ontpillen zijn geweest en nu mijn echte cyclussen komen??

15. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik was vanmorgen bij de huisarts en heb meteen gevraagd of het kwaad kan dat ik opeens kortere menstruatie heb. Zij vond van niet, het hoeft niks bijzonders te zijn. Maar ik heb duidelijk mijn eisprong op de 14e dag en een cyclus van 28 dagen.

Maar ik zou het even afwachten Mlis en blijft het zo kan je altijd nog naar de huisarts. Misschien heb je je ei gemist deze maand.

16. mlis

mlis Niet meer actief

ik hoop het niet ik ben al 5 dagen na mijn 1e dag begonnen met ovutesten maar idd kan zijn dat ik hem gemist heb..maar maakt niet uit ik klus echt bijna elke dag..dus moet hij toch raak kunnen zijn:p
    maar ik hou het in de gaten mocht het vaker zo zijn dan gaan ik naar de ha..

17. mlis

mlis Niet meer actief

dames mijn ei komt denk ik in zicht....net een aardige test om 17.00 uur.. dus waarschijnlijk gewoon verlaat.. :D

@disney : pco is toch dat je geen ei hebt? ik ben in juli bij de gyn. geweest omdat ik buikpijn klachten had en een schimmelinfectie..toen ging ze inwendig kijken en toen zei ze dat mijn ei eraan zat te komen..dat hij op knappen stond..dus dan neem ik aan dat ik geen pco heb toch? of kan het zijn dat je dan niet altijd een ei hebt bij pco?

18. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Dat is fijn, nog even door klussen dus! ;)

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Pfoeh, ik zou ook wel wat minder ongesteld willen zijn.. Ik kom altijd ook wel aan de 7 dagen! En dan TOCH een hele korte cyclus (want ik kwam oorspronkelijk ook even af op de topic-titel). Heel lastig!!

Deel Deze Pagina