Heei meiden Ben even benieuwd of er meer mensen zijn die geen vruchtbaar slijm hebben maar toch hun eisprong krijgen?
Ikke! allé ik heb niet zo vaak het eiwit vruchtbaar slijm, 2 cyclussen gehad tot nu toe denk ik. Maar toch al 4x zwanger geweest
Ik weer niet of ik daadwerkelijk een eisprong heb maar ik heb sinds het stoppen met de pil geen vruchtbaarslijm. Wel knallers op me ovu testen. Maar niet iedereen hoeft vruchtbaarslijm te hebben.
Ik merk het alleen als ik met mn vingers er in ga, maar heb dan wel duidelijk vruchtbaar slijm. Het is dus niet zo dat het mn ondergoed in loopt.
Hier was ik zelfs zo droog dat we geen sex konden hebben zonder glijmiddel. Dus maar pre seed gehaald en nu conceive plus. Gewone glijmiddelen bleken vaak zaad dodend of zaad tragend en dat moet je natuurlijk niet hebben als je een zwangerschapswens hebt En toch echt wel een eisprong en ook gewoon zwanger geworden. 2x zelfs
Ik heb ook geen vruchtbaar slijm, maar wel een knaller van ovulatietest. Helaas wil dat niet zeggen of je ei daadwerkelijk is gesprongen. Volgende maand ga ik beginnen met tempraturen.