Ach ik wacht nog op het moment dat er ooit een leuke darter (qua uiterlijk) mee gaat doen... Dus zolang er een Nederlander mee doet ben ik daarvoor.
Dat is waar, maar helaas niet echt mijn type. Misschien moet ik het wel gewoon bij voetballers houden. 😂
Eerlijk? Hij is niet mijn type, hij is mij te jong ik vind hem ook niet erg vriendelijk overkomen Maar dat kan ook zijn omdat iedereen hem herkent en dat hij dus niet toeschietelijk overkomt omdat ie ook gewoon zijn priveleven wil hebben. Grappige is wel dat hij gewoon in de Jumbo zijn boodschappen doet en praktisch niemand die het ziet, hahaha.
Ja of gewoon in zijn gedachtenwereld zit of zo. Dart wordt niet super veel bekeken toch? Ik zie 'Bing' van gtst regelmatig lopen. Valt ook niemand op. Wat ik bij Jelle vooral grappig vind dat ik nooit hem bij zijn naam zou plaatsen als ik niet wist hoe hij eruit ziet. Welke speler vind jij leuker? Wade is nog best okey qua uiterlijk. En wat ouder is Peter ook niet lelijk.
hahaha, geen van allen eigenlijk. Ik weet alleen van de nederlandse darters de naam Man kijkt nl, ik zit op zp en kijk af en toe opzij Die darter met die geverfde kuif en die pipobroek lijkt mij wel aardig in het echt, hahaha. Niet dat het mijn type is, maar hij lijkt wel vriendelijk.
Oh dat bericht had ik nog niet gezien. Bah! Ja Peter komt heel sympathiek over. Lewis vind ik trouwens ook heel vriendelijk ogen.